ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

بهترین و سر آمد ترین باربری چیتگر دارای چه ویژگیهایی است؟

 بهترین و سر آمد ترین باربری چیتگر دارای چه ویژگیهایی است؟

برای رزرو سرویس باربری در چیتگر با شماره زیر تماس بگیرید.

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

باربری محدوده چیتگر تهران | بهترین اتوبار در چیتگر:

باربری چیتگر تمام تلاش خود را میکند تا با ارائه ی خدمات ویژه و نرخ های ارزان مشتری های خود را راضی نگهدارد. در این اتوبار انواع سرویس های حمل جهیزیه عروس ، وسایل منزل ، اثاث ادارات و کارخانه ها ، وسایل سنگین مثل پیانو و… انجام میشود. علاوه بر تمام این ها ، مدیران این شرکت خودرا ملزم بر ارائه ی بیمه میدانند. زیرا بر این باورند که هزینه ی کم بیمه خیلی ارزش بیشتری نسبت به هزینه ی زیاد ضرر ها دارد.در باربری آیکو شعبه ی چیتگر انواع ماشین با حجم بار 3 تا 36 تن آماده خدمات رسانی هستند. اما انتخاب نوع ماشین را به کارشناسان ما بسپارید. زیرا عواملی مثل نوع بار ، حجم بار ، شرایط آب و هوایی و .. در انتخاب موثر است.

منطقه تحت پوشش خدمات باربری چیتگر

منطقه تحت پوشش باربری چیتگر

 حدود منطقه تحت پوشش باربری چیتگر : دریاچه چیتگر دریاچه ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران واقع شده است. این دریاچه در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است.جنوب دریاچه به بزرگراه شهید همدانی، شمال آن به بزرگراه همت، شرق آن به بزرگراه آزادگان می‌رسد و از غرب به بافت مسکونی منطقهٔ ۲۲ شهرداری تهران محدود می‌باشد.

 

ویژگی هایی که باربری محدوده چیتگر را خاص میکند.

باربری چیتگر بهترین خدمات را با کمترین قیمت ها در این منطقه ارائه میدهد. ما در این باربری بیمه نامه ی معتبر را در تمامی سرویس ها ارئه میدهیم. بارنامه ی دولتی نیز در جابجایی های بین شهری صادر میشود. سابقه ی 25 ساله بدون هیچ مشتری ناراضی نمایان کننده ی کیفیت بسیار بالای خدمات باربری محدوده چیتگر میباشد.

لزوم استفاده از سرویسهای وانت بار چیتگر برای بارهای کم حجم

یکی از مزیت های وانت بار ، سرعت بیشتر و هزینه ی کمتر میباشد.با استفاده از خدمات وانت بار چیتگر دیگر نگران پل های کوتاه یا کوچه های تنگ نباشید.چینش بار ، خالی کردن آن در مقصد در وانت بار آسانتر است. همین باعث کاهش هزینه های شما و سریعتر انجام شدن جابجایی تان میشود.

وانت بار آیکو

انواع ماشین های مورد استفاده در باربری چیتگر:

در شرکت اسباب کشی آیکو ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

انواع ماشین های موجود در باربری محدوده چیتگر تهران : آریسان ، مزدا ، وانت ، نیسان ، ایسوزو ، خاور ، کامیون و…

مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی در بهترین باربری چیتگر

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد. ما در نظر میگیریم که کمترین هزینه را پرداخت کنید.

 

باربری و وانت تلفنی چیتگر

بسته بندی لوازم خانه و محل کار برای اثاث کشی در اتوبار چیتگر:

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی لوازم و اثاثیه خانه را برای شما دشوار کرده، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت خدمات اثاث کشی چیتگر بار بسپارید.

ما با اعزام کارگر حرفه ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب دیدگی وسایل شما را بسته بندی می‌کنیم. باربری چیتگر روشی را برای کاهش هزینه های شما درنظر گرفته است. تمامی ابزاری که در زیر قید شده را میتوانید از ما بخرید و خودتان بسته بندی کنید. کارگران هنگام تحویل ابزار ، آموزش های لازم را به شما میدهند.این روش باعث کاهش هزینه های شما میشود.

ابزار بسته بندی موجود در باربری ارزان چیتگر:

ابزار بسته بندی باربری و وانت تلفنی آیکو

  1. فوم و وکیوم های 90 و 180 متری
  2. نایلونهای حبابدار
  3. کارتن های 3 لایه مخصوص حمل بار
  4. روزنامه و کاغذ باطله
  5. بابل رپ و استرچ رپ های مرغوب
  6. سلفون و چسب پهن
  7. کیف های رگالدار برای حمل لباس
  8. کارتن ۵ لایه ضدآب
  9. و…

بسته بندی ماهرانه وسایل چوبی در باربری چیتگر آیکو:

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

جابجایی وسایل چوبی کاری سخت است. زیرا در صورت وارد شدن ضربه به آنها ، باعث رنگ پریدگی میشود.که از زیبایی و ارزش آن کاسته میشود.باربری چیتگر با استفاده از پلاستیک حبابدار ، چسب و سلفون و … وسایل را بسته بندی میکند.تخصص پرسنل بسته بندی ما باعث میشود احتمال آسیب به زیر صفر برسد. نمونه آنرا در عکس زیر مشهاده میکنید.

پرسنل باربری چیتگر چه توانایی هایی دارند؟

باربری آیکو شعبه ی چیتگر ، با ربع قرن سابقه ، تمامی پرسنل خودرا از بین افرار ماهر گلچین کرده است.رانندگان به کار گرفته شده، دارای گواهینامه پایه یک یا پایه دو هستند.و تجربه ی جابجایی بار با هر نوع ماشین مخصوص باربری را دارند.در این مجموعه بنا بر جوان گرایی قرار داده شده است.

در اسباب کشی امکان گم شدن وسایل و اشیا وجود دارد. اما باربری چیتگر کارگران خودرا ازبین افراد با سابقه گلچین کرده است و به شما اطمینان میدهد در سرویس های شما چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

ارائه سرویس های تکی حمل گاوصندوق از دیگر مزیت های باربری چیتگر میباشد.

جابجایی وسایل سنگین نیاز به تخصص دارد. باربری چیتگر با تجربه ی زیاد در این زمینه  و داشتن امکانات لازم برای حمل آنها بهترین انتخاب برای شماست.ما در باربری چیتگر ابزار لازم مثل جرثقیل را داریم. همچنین کارگر های ما به دلیل تجربه ی زیاد مهارت بالایی در این زمینه دارند.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

حمل جهیزیه عروس در کمترین زمان با بهترین کیفیت!

اگر روزهای زیادی به مراسمتان نمانده و همچنین نگران آسیب به وسایل نوی خود هنگام جابجایی هستید ، از خدمات باربری چیتگر استفاده کنید واز مراسم خود لذت ببرید. ما با ارائه بیمه نامه معتبر خیالتان را از خسارت راحت میکنیم و همچنین با چینش بار در منزلتان کار را برای شما آسان میکنیم.

ویژگی های نیروی انسانی باربری چیتگر :

امروزه همه ی کارهای تخصصی شده است. پرسنل بسته بندی باربری آیکو همگی با جدیدترین متد های اروپایی آموزشدیده اند. همانطور که میدانیم خانم ها در انجام کارهای ظریف عملکرد بهتری دارند. برای همین در باربری چیتگر تهران امکان اعزام کارگر بسته بندی خانم وجود دارد. کارگران جابجایی ما همگی تنومند و ماهر هستند و دارای چندین سال سابقه در زمینه باربری هستند.

مدیران باربری آیکو کارگران را با دقت زیادی از بین افراد با سابقه ی زیاد و مورد اعتماد گلچین کرده اند. زیرا هنگام خدمات باربری و جابجایی ، احتمال گم شدن اشیا وجود دارد ، اما شما را مطمئن خواهیم کرد که در باربری آیکو چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

همه ی خدماتی که در باربری چیتگر توسط پرسنل مجرب ارائه میشود:

  1. بسته بندی های حرفه ای باربری چیتگر
  2. بسته بندی ظروف آشپزخانه 
  3. بسته بندی تخصصی لوازم چوبی 
  4. حمل لوازم سنگین و خاص مانند پیانو، ویترین های بزرگ، کتابخانه، گاوصندوق، حمل جهاز عروس 
  5. ارائه خدمات اصولی باربری 
  6. حمل و نقل بار به شهرستان از چیتگر تهران 

این پرسنل به صورت کاملا حرفه ای و آموزش دیده عمل می کنند، مسیر های حمل بار به خارج از استان را به خوبی می شناسند و در شرایط آب و هوایی متفاوت قادر به کنترل اوضاع هستند. 

 

نکات مهم اسباب کشی باربری چیتگر به صورت خلاصه و مختصر

  1.  با توجه به خصوصیات و شرایط زندگی بهترین ماه را برای اسباب کشی انتخاب کنید.
  2. در تابستان به کودکان و بزرگسالان خود برسید تا از گرمازدگی جلوگیری کنید.
  3. در فصل پاییز نگران بارش های فصلی باشید.
  4. در فصل زمستان از خدمات یک باربری مثل باربری چیتگر استفاده کنید ، که تمام ماشین های آن دارای زنجیر چرخ ، ضد یخ و .. باشند تا در حین اسباب کشی، مشکلاتی ازین قبیل به سختی اسباب کشی اضافه نکند.
  5. اگر در اسفند ماه میخواهید جابجا شوید ، اسباب کشی خودرا به تعویق نیندازید زیرا نزدیک به سال تحویل شهر بسیار شلوغ است.

 

6 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    برای اولین بار وسایلم صحیح و سالم بدونه هیچ ایرادی تحویل دادن خواستم تشکر کنم از تیم خوبتون🌹🙌

    • وظیفه ی اصلی هر باربری ، جابجایی بارشما بدون آسیب است. ماهم به وظیفه مون عمل کردیم.

  • با اینکه زیاد از گوشی و اینترنت سر درنمیارم. پسرم رو مجبور کردم حتما بیاد کامنت بگذاره. خدماتشون خیلی خیلی عالی بود و من 20 ساله مستاجرم ، بهترین باربری بود که تا به حال دیدم.

  • خدمات تون عالی بود خیلی خیلی زحماتی کشیدید ممنونم

  • آقای مرادی بسیار ممنونم ازتون خیلی کارتون را عالی انجام دادین

    • خواهش میکنم انجام وظیفه ست.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.