ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

6 وظیفه ای که یک باربری ولنجک هنگام اسباب کشی باید انجام بدهد.

 6 وظیفه ای که یک باربری ولنجک هنگام اسباب کشی باید انجام بدهد.

تلفن تماس باربری ولنجک برای اسباب کشی

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

معرفی خدمات بهترین باربری ولنجک تهران

 

اتوبار باربری ولنجک یکی از شعب سرآمد شرکت حمل و نقل آیکوبار میباشد. که پرسنل این باربری از بین افراد معقول و کاربلد و … انتخاب شده اند. یکی از ویژگی های حائز اهمیت این اتوبار ، ارائه ی بیمه از شرکت معتبر بیمه ی ایران میباشد. همه ی نکات گفته شده در ذیل شمارا در انتخاب یک باربری مطمئن راهنمایی خواهد کرد. برای مطالعه ی متن زیر تنها 5 دقیقه، فرصت بگذارید و یک عمر راحت باشید.

در ذیل تمام 6 ویژگی حیاتی یک باربری معتبر را توضیح داده ایم.

 

 یک : حمل بار از ولنجک تهران به شهرستان

 

در جابجایی بار بین شهری ، انتخاب یک اتوبار مطمئن سخت تر است. زیرا بار شما قرار است ، به دور از چشمانتان توسط راننده تا مقصد حمل شود. برای همین باید باربری را انتخاب کنید که بارنامه دولتی صادر کند و بیمه نامه معتبر ارائه دهد. صدور بارنامه دولتی تنها در باربری هایی مثل باربری ولنجک آیکوبار که مجوز رسمی دارند ، امکان پذیر است. همچنین در باربری ولنجک بیمه نامه برای تمامی سرویس ها از معتبر ترین شرکتهای بیمه ارائه میشود. اگر در گوگل یک سرچ ساده بکنید با هزاران باربری مواجه خواهید شد ، اما باربری مناسب شما خواهد بود که اعتماد شمارا جلب کند و سابقه ی خوبی داشته باشد.

دو : مشاوره رایگان برای اسباب کشی در باربری نزدیک ولنجک

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

ساعت کاری باربری : 24 ساعت شبانه روزی در ۷ روز هفته

منصفانه ترین اتوبار باربری محدوده ولنجک

وانت بار ولنجک یکی از خدماتی است که در باربری ولنجک انجام میشود. در این وانت بار انواع ماشین های وانت ، مزدا ، آریسان و.. آماده به خدمت هستند. از مزیت های وانت بار به میتوان به هزینه های کمتر و سرعت بیشتر اشاره کرد. با استفاده از خدامت وانت بار دیگر نگران پلهای کوتاه یا کوچه های تنگ نباشید. مشاوران خبره ی باربری ولنجک آیکو بهترین نوع سرویس را باتوحه به حجم بار و شرایط جوی و فاصله ی مبدا تا مقصد به شما پیشنهاد میدهند. تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

وانت بار آیکو

خبر خوش باربری نزدیک به ولنجک تهران آیکوبار برای دانشجویان این منطقه

یکی از اهداف باربری ولنجک ، کاهش هزینه های مشتریان هنگام استفاده از خدمات ماست.در راستای همین هدف ، مدیران باربری آیکو تصمیم بر ارائه ی خدمات همراه با تخفیف برای دانشجویان گرامی میباشد.به علت وجود دانشگاه شهید بهشتی در منطقه ولنجک ، این تخفیف فقط با ارائه کارت دانشجویی همین دانشگاه تعلق خواهد گرفت. البته باربری های دیگری نیز در این محدوده خدمات رسانی میکنند اما بدانید باربری ولنجک بهترین اتوبار این منطقه است. زیراتمام ویژگیهای یک شرکت عالی را دارد.

برای استفاده از خدمات عالی باربری اقدسیه آیکوبار کلیک کنید.

 

هدف باربری ولنجک شرکت آیکوبار ، ارائه خدمات با کمترین هزینه برای شما میباشد.

نگران آسیب به وسایل خود نباشید ، باربری و وانت بار ولنجک تهران به گونه ای وسایل شما را بسته بندی میکند که با طی 1000 کیلومتر مسافت و حتی 150 ساعت جابجایی نیز هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نشود. نمونه ی آن را در زیر مشاهده میکنید.باربری ولنجک با استفاده از ابزار خاص و به کارگیری پیشرفته ترین متدهای بسته بندی ضمانت جابجایی بدون آسیب را به شما میدهد.

باربری و وانت تلفنی ولنجک

اگر در دیگر مناطق شمال تهران سکونت دارید ، این مطلب نیز مفید خواهد بود : مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران آیکو

البته باید متذکر شد که شما در هر نقطه از تهران که باشید با تماس با شماره ی 09126580947 تنها 30 دقیقه ی بعد در خدمت شما خواهیم بود. همین پاسخگویی 24 ساعته کار شمارا بسیار راحت کرده است.

سه : بسته بندی اثاثیه منزل با کیفیت بالا در باربری ولنجک

بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی محسوب می شود و لازم است توسط یک گروه کاربلد انجام بشود. باربری محدوده ولنجک تهران این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. پرسنل بسته بندی این اتوبار همگی با جدیدترین متدهای بسته بندی آموزش دیده اند. در این باربری انواع ابزار مورد نیاز برای بسته بندی به کار برده میشود. کارگران این شرکت حمل بار به صورت صد در صد تضمینی کار بسته بندی را برای شما انجام خواهند داد.

بهترین متریال و ابزار بسته بندی را از باربری ولنجک بخواهید.

 

ابزاربسته بندی بابری و وانت تلفنی ولنجک

  • انواع فوم های 90
  • وکیوم 180 متری
  • کارتن ۵ لایه مخصوص حمل بار
  • استرچ رپ و بابل رپ های با پهنای زیاد
  • سلفون و پلاستیک
  • پتو و پارچه
  • نایلون های حبابدار
  • چسب و نوار بسته بندی
  • کارتن سه لایه ی ضد آب
  • کاغذ ها و روزنامه باطله
  • و…

ما در باربری ولنجک به شما ضمانت سلامت کالا تا مقصد را خواهیم داد.

پرسنل ماهر و زحمت کش باربری ولنجک بهترین بسته بندی را برای شما انجام خواهند داد.

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی لوازم و اثاثیه خانه را برای شما دشوار کرده، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت خدمات اثاث کشی چیتگر بار بسپارید. ما در روزهای قبل از اسباب کشی وسایلتان را به بهترین نحو بسته بندی خواهیم کرد.

چهار : حمل تخصصی جهاز عروس در بهترین باربری ولنجک

 

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

باربری ولنجک با چندین سال سابقه در زمینه  جابجایی ، نگرانی شمارا به صفر میرساند و یک جابجایی امن را برای شما به ارمغان می آورد.وسایل نوی عروس باعث میشود حساسیت جابجایی بیشتر شود ولی باربری آیکو با ارائه بیمه و بسته بندی منحصر به فرد ضمانت جابجایی بدون آسیب را به شما میدهد.

 

پاسخگویی 24 ساعته برای آسانتر کردن اسباب کشی:

در شرایطی که باید هر چه سریعتر خانه خود را خالی کنید ، این باربری با داشتن نیرو های مجرب و کارآزموده ، بدون هیچ مشکلی در اسرع وقت به جمع آوری و انتقال اسباب های شما می پردازد. با وجود سرعت در انجام کارها ، هیچ گونه آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد شد و از نظر کیفیتی فرقی با بقیه موارد وجود نخواهد داشت. یکی از مواردی که باربری ولنجک را متمایز ساخته همین پاسخگویی سریع و 24 ساعته میباشد.

ماشین های مشغول به کار در بهترین باربری ولنجک تهران:

در شرکت اسباب کشی آیکو ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند. وانت و نیسان ، کامیون های کوچک و بزرگ و ترانزیت های مجهز و پیشرفته در باربری ولنجک برای خدمت رسانی به مشتریان گرامی گردآوری شده است.اثاث  مشتری در هر اندازه و نوعی ، متناسب با آن در این اتوبار ماشین حمل و نقل مناسب موجود است.

ماشین های باربری آیکو

وانت تلفنی شعبه ی ولنجک

 از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید و با توجه به حجم بارتان از یکی از ماشینهای وانت ، نیسان و … استفاده کنید.یکی از برتری های وانت بار و وانت تلفنی نسبت به سایر وسایل حمل و نقل ، جابجایی راحتتر و سریعتر در خیابان ها و کوچه ها میباشد.زیرا در سطح تهران کوچه ها و خیابان ها شلوغ هستند.تماس با شماره : 09126580947 استفاده از مشاوره رایگان در محل. با استفاده از خدمات وانت بار ولنجک دیگر نگران کوچه های تنگ و پل های کوتاه نباشید.

پنج : بر عهده گرفتن جابجایی وسایل سنگین مثل ساید و انجام آن در شرایط خاص

لازم نیست که کل اثاث منزل یا محل کار را منتقل نماید، پرسنل وانت تلفنی ولنجک برای انتقال فقط یک کالا همچون یخچال ساید ، کمد یا گاوصندوق یا هر وسیله دیگر برای خدمت رسانی حاضرند وسایل کم و کوچک تا بزرگ و سنگین را با بهترین روش منتقل می نمایند.جابجایی وسایل بزرگ نیازمند مهارت زیادی میباشد. حمل این چنین وسایل به طور تکی را به ما بسپارید و از آسیب ندیدن آن مطمئن باشید. باربری آیکو شعبه ی ولنجک ، سابقه ی زیادی در این زمینه دارد.

حمل ساید بای ساید ، کار بسیار سختی است.باربری ولنجک ، این کار را برای شما آسان میکند.با استفاده از خدمات باربری آیکو نگران آسیب به قسمت جلوی ساید که مهمترین جای آن است ، نباشید.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

 

بسته بندی در نگاه اول کاری آسان به نظر میرسد و همگی تصمیم میگیرند این کار را خودشان انجام دهند.اما اگر از افراد با تجربه بپرسید همگی میگویند پیشگیری بهتر از درمان است.بسته بندی مناسب و عالی از بسیاری از خسارت ها جلوگیری میکند.

باربری و وانت تلفنی ولنجک به گونه ای وسایل شمارا بسته بندی میکند که حتی با طی 1000 کیلومتر و جابجایی 150 ساعته نیز وسایل شما هیچ آسیبی را محتمل نشود.

درباربری ولنجک امکان اعزام کارگر خانم برای بسته بندی وجود دارد زیرا میدانیم خانم ها در انجام کارهای ظریف مثل بسته بندی عملکرد بهتری دارند.

نمونه بسته بندی باربری و وانت تلفنی ولنجک

شش : بسته بندی کامل و با کیفیت وسایل چوبی در بهترین باربری ولنجک

جابجایی وسایل چوبی یکی از سخت ترین قسمت های یک اسباب کشی میباشد.زیرا در صورت وارد شدن ضربه به آنها، باعث رنگ پریدگی میشود و از زیبایی و ارزش ان میکاه.همچنین باعث شکسته شدن شیشه ی میز ها و ویترین میشود.برای جلوگیری از آسیب باید یک بسته بندی مناسب با ابزار مخصوص داشته باشیم و از افراد متخصص استفاده کنیم. نمونه بسته بندی سرویس چوبی باربری ولنجک را در عکس زیر میبینید.

3 دیدگاه

  • سلام.هزینه ی بسته بندی وسایل منزل حدودا چقدر میشه؟

    • سلام دوست عزیز. هزینه به مقدار بار و نوع اون بستگی داره مه شکستنی و حساس باشه یا نه! برای اطلاع دقیق با 02122826922 تماس بگیرید.

  • I’m very happy to discover this page. I wanted to thank you for your time for this fantastic
    read!! I definitely liked every part of it and I have you
    book marked to look at new stuff in your web site.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.