ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

خدمات نوین باربری در اختیاریه | سریعترین خدمات اسباب کشی در اتوبار اختیاریه

 خدمات نوین باربری در اختیاریه | سریعترین خدمات اسباب کشی در اتوبار اختیاریه

شماره تماس بهترین باربری اختیاریه

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

خدمات خاصی که منحصرا در بهترین باربری اختیاریه انجام میشود.

باربری اختیاریه آیکوبار ، با ارائه ی خدمات ویژه ی حمل و نقل به یکی از بهترین اتوبار ها در منطقه ی اختیاریه تهران تبدیل شده است. در این شرکت اسباب کشی خدمات به صورت شبانه روزی انجام میشود. کخه تین خدمات شامل : بسته بندی جهیزیه عروس ، جمل وسایل ادارات و… میباشد.

محدوده تحت پوشش خدمات باربری در اختیاریه

منطقه تحت پوشش باربری اختیاریه

حدود منطقه تحت پوشش باربری اختیاریه : اِختیاریه نام منطقه ای قدیمی واقع در منطقه ۱ و منطقه ۳ شهر تهران است که نام آن از صاحب اختیار، مالک سراسر منطقه در گذشته، برگرفته شده‌است.

خدمات جابجایی، اصولی در باربری محدوده اختیاریه انجام میشود.

 

باربری فرمانیه هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. باربری اختیاریه آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

هرکس در اختیاریه زندگی میکند بایستی از خدمات باربری اختیاریه استفاده کند.

 

به این دلیل که در اتوبار اختیاریه ، بار شما به صورت مطمئن و کاملا تضمینی به تمام نقاط تهران و ایران جابجای میشود. همچنین در این اتوبار مناسب ترین قیمت ها با بالاترین کیفیت خدمات ارائه میشود. مدیران این مجموعه در انتخاب پرسنل ، دقت بسیار زیادی دارند. کارگران باربری اختیاریه از بین افراد زبده ، ماهر ، و ورزیده انتخاب شده اند و همگی چندین سال سابقه در زمینه باربری دارند. با استفاده از خدمات بسته بندی باربری اختیاریه ، وسایل شما با ابزار خاص توسط افراد آموزش دیده بسته بندی خواهد شد. در این صورت احتمال آسیب به زیر صفر خواهد رسید.

حمل بار به شهرستان در باربری محدوده اختیاریه تهران اصولی انجام میشود.

باربری اختیاریه برای حمل بار به شهرستان بارنامه دولتی صادر میکند. بارنامه دولتی تنها در باربری های رسمی و دارای مجوز صادر میشود. همچنین بیمه نامه معتبر در تمامی سرویسها ارائه میشود. همین دو نکته باعث میشود که باربری اختیاریه ی آیکوبار تبدیل به بهترین انتخاب برای حمل بار به شهرستان شود. برای اطلاع از نرخ خدمات با شماره ی 02122826922 تماس بگیرید.

ماشین های استفاده شده در بهترین باربری اختیاریه

ماشین های باربری آیکو

 

در باربری آیکو اختیاریه ، انواع ماشین با ظرفیت 2 تا 36 تن وجود دارد. خدمات در باربری آیکو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام میشود. انواع ماشین هی ایسوزو ، کامیون ، وانت ، مزدا ، هیوندا ، نیسان و … در این باربری آماده به خدمت هستند.

البته انتخاب نوع ماشین را به مشاوران باربری اختیاریه بسپارید زیرا عوامل زیادی مثل : شرایط آب و هوا ، نوع بار ، فاصله ی مبدا تا مقصد ، حجم بار و … در آن موثرند.

حمل وسایل سنگین در باربری محدوده اختیاریه به صورت تخصصی

جابجایی کمد در باربری اختیازیه

لازم نیست که کل اثاث منزل یا محل کار را منتقل نماید، پرسنل اتوبار اختیاریه برای انتقال فقط یک کالا همچون یخچال، کمد و یا گاوصندوق یا هر وسیله دیگر برای خدمت رسانی حاضرند. وسایل کم و کوچک تا بزرگ و سنگین را با بهترین روش منتقل می نمایند. جابجایی وسایل بزرگ نیازمند مهارت زیادی میباشد. حمل این چنین وسایل به طور تکی را به ما بسپارید و از آسیب ندیدن آن مطمئن باشید. باربری آیکو شعبه ی اختیاریه ، سابقه ی زیادی در این زمینه دارد.

ما برای حمل وسایل سنگین مثل پیانو و گاوصندوق سرویی جداگانه ارائه میدهیم. زیرا گاها افراد قصد اسباب کشی ندارند اما میخواهند پیانویی بخرند و نگران جابجایی آن هستهند. از طرفی میترسند اگر خودشان جابجا کنند ، این وسیله ی گران قیمت آسیب ببیند.

آیا گاو صندوقی بزرگ دارید و میخواهید آن را منتقل کنید؟

یکی از پیشنهاد هایی که اکثر افراد در مواجهه با چنین مسئله ای میدهند. گاوصندوق را تکان ندهید و یک گاوصندوق جدید بخرید. اما با این کار ضرر زیادی میکنید زیرا گاوصندوقتان را باید زیرقیمت بفروشید و خودتان برای گاوصندوق جدید با توجه به تورم باید هزینه هنگفتی بکنید. اما اگر از خدمات باربری آیکو استفاده کنید ، گاوصندوقتان را جابجا میکنیم و در هزینه های شما صرفه جویی میشود.

 

باربری آیکوبار ، خدمات حمل جهیزیه عروس، وسایل ادارات ، اسباب منزل ، کارخانه ها ، گاوصندوق مغازه دار ها و … به صورت ۲۴ ساعته ارائه میدهد. همچنین این باربری خدمات ارسال بار را در منطقه ی لویزان انجام میدهد. برای دیدن جزئیات کلیک کنید.

 

تقسیم و بسته بندی لوازم منزل در اتوبار اختیاریه :

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی لوازم و اثاثیه خانه را برای شما دشوار کرده،با خیال راحت این مسئولیت را به باربری اختیاریه بسپارید.همچنین اگر مبل استیل یا ویترین دارید، بهتر است از خدمات بسته بندی باربری اختیاریه استفاده کنید.زیرا جابجایی وسایل چوبی نیاز به تخصص دارد و در اثر کوچکترین ضربه ای خسارت های جبران ناپذیری می بینند.نمونه آن را در عکس زیر می بینید.

بسته بندی دقیق و منظم لوازم چوبی در باربری اختیاریه:

بسته بندی وسایل چوبی آیکوبار

بسته بندی لوازم چوبی بسیار مهم و همچنین سخت میباشد. زیرا این نوع ابزار در اثر وارد شدن کوچکترین ضربه ای آسیب جدی میبینند. برای همین باید به دقت و توسط افراد مجرب و ماهر بسته بندی بشوند.

نحوه ی چینش بار در ماشین نیز یکی از عواملی است که از وارد شدن آسیب جلوگیری میکند. در باربری اختیاریه پرسنل جابجایی ما با تجربه ی زیاد در این زمینه این کار رابه بهترین روش ممکن انجام میدهند. در عکس زیرنمونه آن را مشاهده میکنید.

ما با اعزام کارگر حرفه ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب دیدگی وسایل شما را بسته بندی می‌کنیم.

ابزاری که در باربری اختیاریه برای بسته بندی استفاده میشود.

ابزاربسته بندی باربری و وانت بار اختیاریه

  1. بابل رپ و استرچ رپ.
  2. کارتن های 3 لایه مخصوص باربری.
  3. فوم های ضد ضربه.
  4. پتو.
  5. کارتنهای مخصوص حمل رخت خواب.
  6. پلاستیک های حبابدار.
  7. سلفون و چسب.
  8. کارتنهای 5 لایه ضد آب.
  9. کیف های رگالدار مخصوص حمل لباس.
  10. ساکهای مخصوص حمل گل و گلدان.
  11. و…

بسته بندی با متدهای اصولی را از باربری اختیاریه بخواهید.

کارگران آیکوبار همگی با جدیدترین متد های بسته بندی اروپا آموزش دیده اند و تخصص لازم را کسب نموده اند. مدیران آیکو ، همه ی پرسنل را ازبین افراد با تجربه انتخاب کرده اند. برای شرکت باربری اختیاریه ، بسته بندی یکی از مهمترین عوامل در ارائه ی یک جابجاییی منحصر به فرد است.

ما در به گونه ای بسته بندی میکنیم که با طی 1000 کیلومتر و 150 ساعت جابجایی هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

نمونه بسته بندی باربری اختیاریه

  • باربری آیکو متعهد به انجام باربری شما بدون هیچ آسیبی میباشد. ما از خدمات خود مطمئن هستیم.
  • هرجای تهران هستید ، ما با شما 30 دقیقه فاصله داریم.
  • مشاوره رایگان و همه روزه با کارشناسان مجرب و ماهر از خدمات ماست.
  • حضور کارشناس رایگان برای بسته بندی.

حمل جهیزیه عروس کاریست که فقط باید به متخصص آن بسپارید زیرا افراد به علت نو بودن وسایل بیشتر روی آنها حساس هستند و آسب به آنها بیشتر ناراحت کننده است. اتوبار اختیاریه با چندین سال سابقه در این زمینه یک جابجایی آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.با استفاده از خدمات باربری آیکو خیال راحت به مراسم خود برسید.

 

وانت بار اختیاریه بهترین باربری در تهران :

وانت بار اختیاریه ضمانت کمترین هزینه ی باربری را در تهران به شما میدهد. هدف شرکت باربری آیکو رضایت مشتری و انجام خدمات در کمترین زمان با بیشترین کیفیت میباشد. پیشنهاد مشاوران ما به افرادی که بار با حجم کمتر از 2 تن دارند ، استفاده از وانت بار میباشد.

در اتوبار آیکو انواع ماشین های مزدا، وانت، نیسان، آریسان و… آماده خدمات رسانی ۲۴ ساعته میباشند.

وانت بار اختیاریه
وانت تلفنی تهران | وانت تلفنی شمال تهران

چرا آیکوبار ، بهترین باربری در محدوده ی اختیاریه است؟

بدون شک تجربه و قدمت یک اتوبار میتواند به مشتریان اطمینان بیشتری بدهد.درعین حال استفاده از تجهیزات ویزه باربری در اختیاریه نیز نقش تعین کننده ای در بسته بندی ، حمل بدون خسارت و با سرعت دارد. همچنین ارائه بیمه برای تمامی سرویسها  خدمات 24 ساعته حتی در روز های تعطی مارا تبدیل به بهترین باربری تهران و بهترین باربری اختیاریه کرده است. همه ی این ویژگی ها باعث شده تا در این چند سالی که در خدمت مردم هستیم. حتی یک مشتری ناراضی هم نداشته باشیم. که نشان دهنده ی کیفیت بالای خدمات ما میباشد.

همه پرسنل باربری اختیاریه واجد شرایط زیر هستند:

در باربری آیکو همه ی پرسنل ، از بین افراد با سابقه و ماهر و زبده انتخاب شده اند. پرسنل بسته بندی باربری جردن ، دانش و تخصص کافی را کسب کرده اند و با جدیدترین متدهای بسته بندی اروپایی آموزش دیده اند. رانندگان همگی دارای گواهینامه پایه یک یا دو هستند.

بسته بندی در باربری آیکو

شرکت باربری آیکو در سال 1385 با هدف ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه در تهران تاسیس شد.تا به حال حدود 15 شعبه درسرتاسر تهران تاسیس کرده ایم.یکی از مهمترین شعب ، باربری جردن میباشد. از دیگر شعب باربری آیکو میتوان به باربری شهرک غرب در تهران و … اشاره کرد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.