ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

بهترین اتوبار در محدوده تجریش | باربری در نزدیکی تجریش

 بهترین اتوبار در محدوده تجریش | باربری در نزدیکی تجریش

شماره های تماس بهترین باربری در تجریش

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

برترین باربری محدوده تجریش | ویژگیهای خدمات باربری تجریش:

آیا میخواهید اسباب کشی کنید ، اما نمیدانید از کجا باید شروع کنید؟
آیا درصدد جابجایی از تهران به شهرستان هستید و نگران وسایلتان هستید؟

خدماتی که در ذیل به آنها اشاره کرده ایم. همگی باعث شده تا باربری تجریش آیکوبار مورد اعتماد شما واقع شود. خدمات ما در اتوبار باربری تجریش شامل : بسته بندی ، حمل و نقل، اسباب کشی ،حمل گاوصندوق ، پیانو ، ساید بای ساید و دیگر وسایل سنگین ، باربری ادارات و کارخانه ها ، جابجای جهیزیه عروس ،جابجایی تچهیزات صنعتی ، حمل بار به شهرستان های دیگر و … به بهترین نحو ممکن میباشد.

محدوده خدمات دهی باربری تجریش

منطقه تحت پوشش باربری تجریش

حدود منطقه تحت پوشش باربری منطقه تجریش : تجریش یکی از محله های کلانشهر تهران است. میدان تجریش (سر پل تجریش) که نقطهٔ پایانی خیابان ولیعصر است، یکی از مکان‌های تجاری و شلوغ تهران به‌شمار می‌رود. بازار قدیم تجریش هم مابین میدان تجریش (سر پل تجریش) تا میدان قدس (تجریش قدیم) قرار دارد و از بازارهای مهم تهران شمرده می شود.

سرویس هایی که در باربری تجریش انجام میشود.

باربری تجریش آیکوبار ، خدمات اصولی حمل وسایل منزل را به صورت ۲۴ ساعته ارائه میدهد. این شرکت با به کارگری روش های منحصر به فرد ، یک اسباب کشی آسان را برایتان به ارمغان می آورد. این اتوبار صفر تا صد بسته بندی و حمل بار از مبدا تا مقصد را برایتان انجام میدهد.

خصوصیات باربری تجریش را زبانزد مردم کرده است.

  •  هر روز هفته ، 24 ساعت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستیم.
  • باربری آیکو ضمانت بهترین خدمات با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن را به شما میدهد.
  • باربری تجریش با داشتن مجوز کار قادر است بارنامه دولتی برای شما صادر کند.
  • باربری تجریش با 20سال سابقه دارای مجوز فعالیت از اتحادیه باربری تهران بزرگ ، آماده خدمات رسانی میباشد.
  • در این 20 سال که در خدمت همشهریان گرامی مان بودیم ، هیچ مشتری ناراضس نداشته ایم. همین دلیل خوبی برای بالا بودن کیفیت خدمات ما میباشد.
  • اتوبار تجریش ، منصفانه ترین باربری در شمال تهران میباشد.
  • امنیت ، سرعت و کیفیت متمایز
  • هرجای تهران که باشید ، فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم!

بسته بندی منحصر به فرد وسایل چوبی در اتوبار تجریش:

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

جابجایی وسایل چوبی بسیار سخت است. برای همین بسته بندی آنها سخت تر از بسته بندی سایز وسایل میباشد. درباربری تجریش وسایل چوبی شما با بهترین ابزار توسط افراد متخصص بسته بندی خواهد شد.

اتوبار آیکو شعبه ی تجریش بهترین باربری در شمال و تهران میباشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات در سریعترین زمان با کمترین هزینه میباشد. باربری آیکو منصفانه ترین نرخ هارا در محدوده ی تجریش و حتی در کل تهران ارائه میدهد.

نمونه بسته بندی لوازم را در این صفحه ببینید.

کارگر بسته بندی در اتوبار تجریش

بسته بندی یک از مهمترین مراحل اسباب کشی محسوب میشود. نیروی متخصص در اتوبار تجریش برای بسته کلیه لوازم خانگی ، اداری ، صنعتی و تجاری دوره دیده اند و خدمات را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانند. همانطور که میدانید،خانم هادر انجام کارهای ظریف عملکرد بهتری دارند‌.درباربری تجریش امکان اعزام کارگرخانم برای بسته بندی وجود دارد. برای رزرو فقط با شماره ی 09126580947 تماس بگیرید. در باربری تجریش انواع وسیله های بسته بندی مثل : وکیوم و فوم به صورت بابل رپ و استرچ رپ ، کارتن های 3 لایه و 5 لایه ، سلفون و چسب و… وجود دارد.

این 5 دقیقه ای که برای خواندن این متن هزینه کردید. باعث میشود تا شما خوب ترین انتخاب را کرده باشید. و از خدمات بهترین باربری تجریش استفاده کرده باشید. با همه ی مسائل مطرح شده در این متن شما نگران وسایل منزلتان نخواهید بود.

بسته بندی حرفه ای وسایل منزل در باربری نزدیک تجریش

ابزار بسته بندی باربری آیکو

  • بابل رپ های مرغوب با پهنای زیاد
  • استرچ رپ ۹۰ متری
  • سلفون و چسب پهن بسته بندی
  • کارتن 3 لایه ضد آب مخصوص حمل بار
  • پتو و پارچه برای مبلمان
  • ساکهای رگالدار برای حمل لباس.
  • فوم و وکیوم های ۹۰ و ۱۸۰ متری
  • کیف های حمل گلدان و گل
  • کارتون ۵ لایه مخصوص باربری
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • پلاستیک حبابدار
  • و…

 

در باربری تجریش بسته بندی لوازم منزل شما به بهترین نحو انجام میشود. تا هیچ گونه اسیبی به آنها شما وارد نشود. زیرا جبران خسارت های وارده بسیار گرانتر از هزینه های بسته بندی میباشد. همچنین بسته بندی توسط افراد کاربلد ، احتمال ایجاد خسارت را خیلی کمتر میکند. از دیگر عواملی که باعث شده در این چندسال که در خدمت مردم بوده ایم. هیچ مشتری ناراضی نداشته باشیم. انجام خدمات به صورت اصولی درکمترین زمان میباشد.

در باربری الهیه بسته بندی وسایل شما با جدیدترین متدهای بسته بندی اروپایی انجام میشود.

حمل جهیزیه عروس یک کار تخصصی ، که در باربری تجریش برای شما انجام میدهیم.

جابجایی وسایل جهیزیه سخت تر است وهمچنین آسیب دیدن آنها بسیارناراحت کننده تر است. اما با استفاده از خدمات منحصر به فرد باربری تجریش و جابجایی توسط کارگران ماهر ما ، نگران هیچ گونه آسیبی نباشید. همچنین باربری آیکو در تمامی سرویس های خود بدون توحه به نوع بار ، بیمه معتبر ارائه میدهد.همین موضوع باعث شده باربری تجریش به بهترین باربری شمال تهران تبدیل شود.از خدمات باربری تجریش استفاده کنید و بدون دغدغه از مراسم خود لذت ببرید.

بسته بندی در باربری آیکو

برای تماس با اتوبار غرب تهران ، اینجا کلیک کنید.

قبل از اسباب کشی مشاوره رایگان بگیرید تا خیالتان آسوده باشد.

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد. ما پیش از انجام سرویس به شما راهنمایی کامل در ارتباط با نحوه ی انجام کار و نوع وسیله نقلیه و… را میدهیم.

خدمات وانت تلفنی در بهترین باربری تجریش:

وانت تلفنی تجریش

پیشنهاد ما به کسانی که وزن بارشان کمتر از 2 تن میباشد ، استفاده از خدمات وانت بار تجریش میباشد. استفاده از وانت بار مزایای زیادی دارد. از جمله : سرعت بیشتر خدمات ، هزینه کمتر برای مشتری ، چینش بار و خالی کردن بار راحت بعلت کوچکتر بودن نسبت به ایسوزو و…

با استفاده از خدمات وانت بار تجریش دیگر نگران پل های کوتاه ، کوچه های تنگ یا خیابان های شلوغ نیستیم زیرا حرکت با وانت در سطح تهران بسیار آسانتر است. برای اطلاع دقیق از نرخ و رزرو خدمات وانت بار با شماره ی 02122826922 تماس بگیرید.

برتری وانت تلفنی تجریش نسبت به سایر باربری ها

سرعت بیشتر خدمات وانت تلفنی سبب شده است. تا این سرویس باربری محبوبیت بیشتری نزد مردم پیدا کند. همچنین هزینه ی کمتر وانت بار تجریش عموم مردم را به استفاده از خدمت شرکت آیکوبار ترغیب کرده است. بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال یک اسباب کشی آسان و در عین حال ارزان میگردند. باربری تجریش میباشد.

باربری آیکو نیز در دیگر مناطق تهران خدمات انجام میدهد. برای مثال باربری محدوده فرمانیه

وانت بار آیکو

حتی اگر از خدمات باربری ما استفاده نمیکنید، از اطلاعات کارشناسان ما استفاده کنید. مشاوران باربری آیکو ، شمارا در زمینه ی انتخاب نوع ماشین و نوع سرویس یاری خواهند کرد.

برای استفاده از خدمات وانت تلفنی ارزان در باربری سعادت آباد کلیک کنید.

ارزانترین باربری در محدوه تجریش تهران

 

باربری تجریش خدمات حمل وسایل ادارات ، سازمانها ، کارخانه ها ، جهیزیه عروس ، منازل ، مدارس و… را به صورت 24 ساعت شبانه روزی انجام میدهد. شما هرکجای تهران که باشید فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم. شرکت آیکو عللاوه بر پوشش کامل منطقه تجریش و شمیرانات در دیگر مناطق تهران از جمله شهرک غرب ، اندرزگو ، مرزداران و … نیز آماده خدمات رسانی میباشد. یکی دیگر از برترین باربری های تهران باربری زعفرانیه در تهران میباشد.

شرایط استفاده از بیمه حوادث باربری تجریش چیست ؟

خبر خوب اینکه هیچ شرایط خاصی وجود ندارد. باربری آیکو خودرا ملزم بر این میداند ، که بیمه حمل و نقل را بدون توجه به نوع بار شما ارائه دهد. برای ارائه بیمه ما باشرکت ها معتبر و قابل اعتماد قرار داد بسته ایم. نگران وسایل خود نباشید ، خسارت هرگونه آسیبی از سهل انگاری پرسنل ما تا تصادف را بیمه پرداخت خواهد کرد.

حمل بار از تجریش به شهرستان با کیفیت باور نکردنی در باربری آیکوبار:

برای حمل بار از محدوده تجریش به شهرستان با یک باربری مطمئن کار کنید. چرا که بار شما قرار است توسط راننده به دور از چشمان شما از مبدأ تا مقصد حمل شود و درصورتی که با باربری مطمئن حمل بار خود را انجام ندهید ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری مواجه شوید. یکی از الزامات حمل بار بین شهری صدور بارنامه دولتی معتبر است که تنها باربری های رسمی امکان صدور بارنامه دولتی را دارند. همچنین بیمه بار یکی دیگر از نکاتی است که برای حمل بار می بایست در نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بیمه خسارت شما را به طور کامل پوشش دهد. برای اطلاع از قیمت حمل بار به شهرستان میتوانید به شماره 02122826922 تماس بگیرید.

ارائه بیمه حمل و نقل معتبر در تمامی سوریس ها

هدف باربری تجریش جلب رضایت مشتری می باشد!

باربری تجریش به دلیل استقبال زیاد همشهریان گرامی در مناطق دیگر تهران مثل غرب و… شعبه تاسیس کرده است.

آیا گاوصندوق دارید و نگران حمل آن هستید؟

آیا ساید بای ساید دارید و نمیخواهید هنگام اسباب کشی آسیبی ببیند؟

آیا از  خسارت وارد شدن به وسایل خود میترسید؟

باتوجه به گرانی ها و تورم زیادی که در بازار ایران وجود دارد. ما به شما حق میدهیم که نگران وسایل منزل خود باشید. اما با استفاده از خدمات ما دیگر نگران هیچ چیز نباشید. با خدمات منحصر به فرد باربری تجریش، آرامش خاطر را برای شما به ارمغان خواهیم آورد. در باربری تجریش انواع سرویس های کارگر خالی ، کارگر بسته بندی ، کارگر باربری و … ارائه میشود.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

3 دیدگاه

  • دوست عزیز من یک کمد دارم خیلی بزرگه. میخوام بدونم میتونید برام جابجاش کنید؟؟؟

    • بله میتونیم. اگر میخواید عکس کمدتون رو به شماره ی 09126580947 واتس اپ کنید.

  • سلام خسته نباشید میخوام از باربری و پرسنل خوبتون تشکر کنم

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.