ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

معرفی خدمات بهترین باربری فرمانیه به تفصیل

 معرفی خدمات بهترین باربری فرمانیه به تفصیل

شماره تماس اتوبار باربری در فرمانیه

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

باربری فرمانیه درتهران | اتوبار فرمانیه تهران

آیا میدانید باربری فرمانیه خدمات خودرا حتی در روزهای تعطیل رسمی ارائه میدهد؟

باربری فرمانیه تهران بهترین خدمات اسباب کشی را در این محدوه انجام میدهد. قیمت منصفانه در ازای خدمات عالی باعث شده تا باربری فرمانیه زبانزد مردم بشود. این اتوبار با سابقه ی ۲۰ ساله هیچ مشتری ناراضی نداشته است. در این باربری خدمات حمل وسایل ادارات ، جهیزیه عروس ، کارخانه ها و … انجام میشود. خدمات این باربری محدوده فرمانیه شبانه روزی میباشد. هر موقع از روز که نیاز داشتید با یکی ازشماره های بالا تماس حاصل کیند.

محدوده خدمات رسانی در باربری فرمانیه

منطقه تحت پوشش باربری فرمانیه

منطقه تحت پوشش باربری فرمانیه : فَرمانیه منطقه‌ای مرفه‌نشین در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.پیشینه ی اسم این خیابان به مالک آن یعنی عبدالحسین میرزا فرمانفرما برمیگردد.

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری فرمانیه:

باربری فرمانیه هر روز هفت و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. باربری فرمانیه آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

بدونه شک تجربه و قدمت یک اتوبار می تواند به مشتریان اطمینان بیشتری بدهد. در عین حال استفاده از تجهیزات ویژه باربری در فرمانیه نیز نقش تعیین کننده ای در بسته بندی، حمل بدونه خسارت و سرعت در خدمات دارد.اتوبار فرمانیه بهترین خدمات را با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت ارائه میدهد. همه ی عوامل بالا باعث شده تا این باربری بهترین اتوبار محدوده ی فرمانیه باشد. اضافه بر موارد گفته شده ، سرعت انجام خدمات در باربری فرمانیه نیز کم نظیر است. خدمات اصولی را با آیکوبار تجربه کنید.

بیمه اسباب کشی ارزان و قانونی باربری منطقه فرمانیه

اتوبار فرمانیه ضمانت یک جابجایی بدون آسیب را به مشتریان خود می دهد. به این معنی که تمامی مسئولیت ها در هنگام اسباب کشی، چه درون شهری و چه برون شهری را به عهده میگیرد. هیچ جای نگرانی برای مشتریان به جا نمیگذارد. این شرکت حمل بار، بیمه اثاث کشی را از معتبر ترین شرکتهای بیمه ارائه میدهد تا خیال مشتریان را از این بابت راحت بکند.

شرکت حمل و نقل آیکوبار به علت ارائه ی خدمات ویژه در باربری محدوده زعفرانیه زبانزد عموم مردم شده است.

انجام خدمات توسط پرسنل ماهر و کاربلد

باربری فرمانیه تمامی پرسنل خودرا از بین افراد مورد اعتماد ، زبده ، ماهر ، ورزیده ، تنومند انتخاب کرده است. همگی آنها دارای چندین سال سابقه در زمینه باربری هستند. علاوه بر آن سرعت زیاد ، پوشش دهی کلیه مناطق تهران ، ارائه بیمه ، صدور بارنامه و … باع شده تا باربری آیکو به بهترین اتوبار در منطقه فرمانیه تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگیهای باربری فرمانیه اعزام کارگر خانم برای بسته بندی میباشد. پرسنل خانم علاوه بر کار بسته بندی ، در چیدمان و دیزاین منزل به شما کمک خواهند کرد.

باربری آیکو شعبه ی فرمانیه خدمات حمل جهیزیه عرس ، حمل وسایل ادارات ، منازل و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندوق و هزاران خدمات دیگر رابه صورت 24 ساعته انجام میدهد. از ویژگیهای خاص باربری فرمانیه ارائه بیمه نامه معتبر برای تمامی سرویسها میباشد. علاوه برآن برای جابجایی بار بین شهری بارنامه دولتی نیز صادر میکند. شایان ذکر است ، بارنامه دولتی تنها در اتوبار های دارای مجوز صادر میشود.

برای رزرو خدمات تماس بگیرید : 02122826922

برای بسته بندی لوازم منزل بهتر است حداقل یک تا دو روز زودتر تماس بگیرید ، با تشکر.

حمل و جابجایی سریع وسایل سنگین مثل گاوصندوق

جابجایی وسایل سنگین نیازبه تخصص و تجربه دارد. در اتوبار فرمانیه این نوع جابجایی با اعزام کارگر متخصص و همچنین توسط جرثقیل و .. انحام میشود. اگر وسایلی مانند یخچال ساید و گاوصندوق دارید ، باربری فرمانیه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این اتوبار یخچال شما با بهترین ابزار توسط پرسنل متخصص بسته بندی و سپس جابجا خواهد شد.

جابجایی کمد در باربری آیکو

 

قبل از انجام اسباب کشی با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.تا هزینه های گزاف و اضافی نپردازید. با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند بشوید. تا در هزینه های شما صرفه جویی بشود. زیرا اصلی ترین هدف ما رضایت مشتریست.

 

بسته بندی لوازم منزل با کمترین هزینه

بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

 

بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی محسوب می شود و لازم است توسط یک گروه کاربلد انجام بشود. باربری محدوده فرمانیه تهران این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. پرسنل بسته بندی این اتوبار همگی با جدیدترین متدهای بسته بندی آموزش دیده اند. در این باربری انواع ابزار مورد نیاز برای بسته بندی به کار برده میشود. کارگران این شرکت حمل بار به صورت صد در صد تضمینی کار بسته بندی را برای شما انجام خواهند داد.

بسته بندی باربری در خیابان فرمانیه آیکوبار تهران به گونه ای است که ، با طی 1000 کیلومتر مسافت و 150 ساعت جابجایی از شمالی ترین نقیطه ایران تا جنوبی ترین نقطه آن هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نشود. در تصویر زیر نمونه آن را مشاهده میکنید.

نمونه ابزار بسته بندی موجود در بهترین باربری فرمانیه

ابزار بسته بندی باربری آیکو

در باربری فرمانیه اثاثیه منزل شما با ابزاری مثل :

  • بابل رپ های مرغوب
  • استرچ رپ با پهنای ۱۸۰ سانتی متر.
  • نایلون حبابدار
  • فوم های ۹۰ متری.
  • ضربه گیر
  • وکیوم های با پهنای ۱۰۰ سانت
  • سلفون های مخصوص بسته بندی بار
  • چسب پهن
  • کارتن ۳ لایه ضد آب
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • ساکهای رگالدار برای حمل لباس

و… بسته بندی میشود.

صفر تا صد بسته بندی و اسباب کشی را در کنار شما هستیم. با بهترین خدمات باربری فرمانیه!

بسته بندی کاری ظریف است و دقت زیادی میخواهد. همانطور که میدانیم خانمها در انجام کارهای ظریف عملکرد بهتری دارند.به همین دلیل در باربری فرمانیه امکان اعزام کارگر بسته بندی خانم وجود دارد.بنابراین هنگام رزرو سرویس ، نهایت دقت را انتخاب نوع کارگرو تعداد بکنید.

برای رزرو سرویس با شماره 09126580947 تماس بگیرید.

بسته بندی یکی از اصل های اسباب کشی

درنگاه اول بسته بندی لوازم منزل آنچنان هم مهم به نظر نمیرسد. اما اگر فقط تجربه ی یک اسباب کشی داشته باشید و بعد از آن دیده باشید که چقدر وسایلتان آسیب دیده است. متوجه شده اید که بسته بندی امری بسیار قابل توجه است. برای حل این مشکل بهترین کار استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه بسته بندی اثاث منزل میباشد. باربری فرمانیه تهران یکی از شرکتهایی است که خدمات بسته بندی را به صورت اصولی انجام میدهد.

برای اطلاع دقیق تر اینجا کلیک کنید.

راه کار جلوگیری از آسیب:
  1. صفر تا صد بسته بندی لوازم منزل و حمل وجابجایی بار خود را به یک شرکت معتبر مثل آیکوبار بسپارید و با خیالی آسوده اسباب کشی کنید.
  2. خودتان بسته بندی کنید. اما باید ریسک آسیب به وسایلتان را بپذیرید.
  3. اما پیشنهاد ما برای کاهش هزینه های شما : خرید لوازم و ابزار بسته بندی از شرکت آیکو و استفاده از آموزش های رایگان و با جدیدترین متد های اروپا که در محل به شما داده میشود.

بسته بندی در باربری آیکو به گونه ای است که ، باطی 1000 کیلومتر مسافت و 150 ساعت جابجایی از شمالی ترین نقطه ایران تا جنوبی ترین نقطه آن هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نشود. در تصویر زیر نمونه آن را مشاهده میکنید.

حمل تخصصی جهیزیه عروس در باربری فرمانیه !

حمل جهیزیه عروس به علت نو بودن از حساسیت بیشتری برخوردار است ،افراد از آسیب دیدن آن بیشتر ناراحت خواهند شد. اما با استفاده از خدمات منحصر به فرد باربری و وانت بار فرمانیه آیکوبار از نگرانی های خود بکاهید. زیر در باربری فرمانیه وسایل شما با ابزار مخصوص توسط پرسنل آموزش دیده بسته بندی میشوند تا احتمال آسیب به زیر صفر برسد.همچنین اتاق ماشین های باربری فرمانیه همگی با موکت پوشیده شده اند تا به وسایل ضربه نخورد. با این حال باربری فرمانیه بیمه نامه معتبر را در تمامی سرویس ها ارائه میدهد تا خیال شما راحت شود و از مراسمتان لذ”ت ببرید.

با انتخاب اتوبار فرمانیه اثاث کشی راحت و متفاوتی را بدون دغدغه ی فکری تجربه خواهید کرد.کارکنان این باربری مجرب ، آموزش دیده و امانت دار هستند که شمارا در تمامی مکراحل جابجایی کمک میکنند.

ارائه خدمات وانت تلفنی فرمانیه و وانت بار در فرمانیه

  • وانت بار کامرانیه بهترین پیشنهاد برای افراد با بار کمتر از 2 تن !
  • با استفاده از وانت بار فرمانیه ، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • هرجای تهران که باشید فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم.
  • وانت بار آیکو شعبه فرمانیه ضمانت یک باربری بدون دغدغه و آسان را به شما میدهد.
  • هدف ما جلب رضایت مشتری است.

برای استفاده از خدمات وانت بار در باربری یوسف آباد در تهران کلیک کنید.

هدف تاسیس باربری فرمانیه ، ارائه خدمات با کمترین هزینه میباشد.

نگران آسیب به وسایل خود نباشید ، باربری و وانت بار فرمانیه تهران به گونه ای وسایل شما را بسته بندی میکند که با طی 1000 کیلومتر مسافت و حتی 150 ساعت جابجایی نیز هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نشود.نمونه ی آن را در زیر مشاهده میکنید. باربری فرمانیه با استفاده از ابزار خاص و به کارگیری پیشرفته ترین متدهای بسته بندی ضمانت جابجایی بدون آسیب را به شما میدهد.

در نهایت با خواندن مقاله ی بالا ، همگی به یک نظر جمعی خواهیم رسید. که آن این است که ،گزینش باربری فرمانیه آیکوبار ، بعنوان بهترین اتوبار این منطقه کاملا منطقی میباشد. با توجه به ویژگی های ذکر شده . اعم از : ارائه بیمه نامه ، بسته بندی تخصصی و … این اتوبار دلیل حسن شهرت خودرا به اثبات میرساند.

20 دیدگاه

  • خسته نباشی. ببخشید شما جابجایی چهیزیه عروس هم انجام میدین؟

    • بله دوست عزیز با شماره 02122826922 تماس بگیرید

  • ممنونم از کادر مجرب تون عالی بود خیلی خیلی زحمات کشیدید ممنون از کارگر را تون خیلی خوش اخلاق اند

  • سلام من به آیکو بار شعبه فرمانیه زنگ زدم واقعا کارشون خیلی ترتمیز انجام دادن پیشنهاد میکنم به شعبه فرمانیه زنگ بزنید

  • کار تو ن عالی بود ممنونم از لیست تمام خدمات باربری تون یکی از بهترین ها رو تجربه کردم

  • خیلی ممنو از خدمات عالی که ارائه میدین

  • سلام خسته نباشید از باربری خوبتون تشکر میکنم کارتون بسیار با دقت و منظم انجام میدین

    • خواهش میکنم

  • سلام و عرض ادب میخوام یه تشکری کنم خدمت اون دوستانی که برای من دیروز اسباب کشی کردن همه ی وسایل من صحیح و سالمه.واقعا کارتون خیلی سخته من از همه تشکر میکنم واقعا تیم ورزیده و کاربلدی دارین و همچنین خوش اخلاق مرسی از تیم آیکو بار

  • من دیروز اسباب کشی کردم و از شرکت شما استفاده کردم. اما واقعا تعجب کردم که انقدر منصف بودید و قیمت هاتون واقعا پایین تر از همه جا بود.

    • دوست عزیز اولین هدف ما برای تاسیس این مجموعه، راحتی شما و همچنین ارائه خدمات با هزینه ی کم بوده.

  • واقعا 30 درصد تخفیف میدین یا الکیه؟

    • ما هیچ دروغی به شما نمیگیم. هر مسئله ای که توی سایت مطرح شده. صد درصد واقعیه.

  • من از شهرستان اساس کشی کردم به تهران و از آیکوبار استفاده کردم. خیلی راضی بودم

    • خداروشکر که راضی بودین

  • سلام ببخشید اگه بخوام از ونک جابجا بشم باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    • با شماره ی 09126580947 تماس بگیرید

  • سلام خواستم ی تشکری کنم از پرسنل خوبتون و همچنین از کارگرای زحمت کش و دلسوزتون جابجایم رو به خوبی و بدونه هیچ مشکلی انجام دادن

    • سلام خدمت شما. متشکریم که نظرتون رو باما به اشتراک گذاشتین

  • سلام خسته نباشید خواستم از باربری خوبتون تشکر کنم من شما رو به دوستان و اشنایان معرفی خواهم کرد کارتون خیلی خوب و با سلیقه انجام دادین مرسی.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.