ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

سریعترین و با کیفیت ترین اسباب کشی را با باربری لویزان تجربه کنید.

 سریعترین و با کیفیت ترین اسباب کشی را با باربری لویزان تجربه کنید.

شماره تماس باربری در لویزان

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

باربری لویزان تهران | بهترین اتوبار لویزان

باربری لویزان آیکو ، با ارائه ی قیمت های ارزان، در نگاه مردم یک اتوبار منصف شناخته شده است. از دیگر خاصه های این شرکت حمل و نقل به ارائه ی خدمات شبانه روزی میتوان اشاره کرد. که کار اسباب کشی را برای شما بسیار آسان کرده است. همچنین کیفیت بالای خدمات باعث شده تا در این 15 سالی که در خدمت مردم هستیم. هیچ مشتری ناراضی نداشته باشیم.

محدوده خدمات دهی در باربری لویزان آیکوبار

منطقه تحت پوشش باربری لویزان

منطقه تحت پوشش باربری لویزان : لویزان واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران از دهکده‌های قدیمی شمیران، از شمال به ازگل، از جنوب به تپه‌های شمس‌آباد، از غرب به حسین‌آباد و از شرق به شیان محدود می‌شود. نام لویزان ریشه در باغات بادام این منطقه دارد.بعد از حمله اعراب و اسکان در این منطقه خوش آب و هوا و پر از باغ و درختان بادام نام این منطقه به عربی (لوز ان) نام گرفت و به مرور زمان گویش آن به لویزان چرخیده است. لویزان در لغت به معنی محل غله کوفته و هنوز از کاه جدا نشده‌است. در ترکیب له آویزان به معنی محل تهیه شراب انگوری است و تلفظ آن به صورت لویشان آمده استام میشود.

 

خدمات اسباب کشی که در باربری لویزان ارائه میشود.

باربری فرمانیه هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. باربری لویزان آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

 

بسته بندی لوازم منزل با ابزار عالی موجود در بازار توسط باربری لویزان

ابزار بسته بندی باربری و وانت تلفنی لویزان

  1. وکیوم ها و فوم های 90 و 180 متری
  2. پلاستیکهای حبابدار
  3. کارتن های ۵ لایه مخصوص حمل بار
  4. بابل رپ و استرچ رپ
  5. پتو و پارچه برای ضربه گیری مبلمان
  6. کاغذ و روزنامه باطله
  7. کارتون ۳ لایه ضد آب
  8. ساکهای رگالدار برای جابجایی لباس
  9. سلفون وچسب
  10. کیف های مخصوص حمل گلدان و گل بزرگ.
  11. و…….

برای دیدن نمونه بسته بندی لوازم منزل در باربری آیکوبار  این فیلم را ببینید. در این فیلم نحوه ی بسته بندی ما به طور واضح قابل تشخیص است.

بسته بندی لوازم چوبی با بهترین روشهای جدید در باربری لویزان انجام میشود.

 جابجایی وسایل چوبی مثل ویترین ، مبلمان و میزنهارخوری و … سخت است زیرا آنها بسیار حساس هستند. اگر به این نوع وسایل آسیب وارد شود ، باعث رنگ پریدگی یا شکستن شیشه ویترین میشود که آسیب به آنها هزینه زیادی به بار می آورد. ما ضمانت سلامت کالا تا مقصد را به شما میدهیم. چون از نحوه بسته بندی خود مطمئن هستیم. در این باربری وسایل شما پس از بسته بندی در کارتن های 3 لایه و 5 لایه قرار داده میشوند که مخصوص باربری هستند. با استفاده از خدمات جابجایی و بسته بندی باربری لویزان ، دیگر نگران آسیب به وسایلتان نباشید.

برای استفاده از خدمات اسباب کشی در  باربری چیتگر تهران کلیک کنید. و از یک اسباب کشی آسان و راحت با این اتوبار لذت ببرید.

درعکس زیر نمونه بسته بندی صحیح وسایل چوبی را در ، باربری اندرزگو می بینید.
بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

پرسنل بسته بندی باربری آیکو همگی با جدیدترین متدهای بسته بندی آموزش دیده اند و دارای دانش و تخصص کافی در این زمینه هستند. در اتوبار لویزان خدمات بسته بتدی به صورت تخصصی انجام میشود زیرا تفکر ما 《پیشگیری بهتر از درمان است》میباشد. بهترین نوع بسته بندی در باربری اختیاریه ارائه میشود.

مشاوره رایگان قبل از انجام اسباب کشی

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

ما بهترین سرویس را به شما پیشنهاد میدهیم تا در هزینه های شما صرفه جویی شود. بهترین مشاوران کشور در باربری جردن مشغول فعالیت هستند.

حمل وسایل و ابزار آلات سنگین مثل ماشین آلات صنعتی خودرا به آیکوبار بسپارید.

 

باربری لویزان ، خدمات خودرا حتی روزهای تعطیل رسمی نیز انجام میدهد.خدمات ما شامل : باربری ، اتوبار ، وانت تلفنی ، نیسان بار ، بسته بندی ، هزینه کم، مشاوره رایگان، ارائه انواع ماشین های سنگین و سبک ، مسقف ، موکت کاری شدهخدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، منازل و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندووق وهزاران خدمات دیگر را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

حمل جهیزیه عروس بدون آسیب در اتوبار لویزان

یک کار سخت و طاقت فرسا ، زیرا به علت نو بودن وسایل حساسیت روی آنها بسیار بیشتر است. باربری لویزان با ارئه بیمه نامه حمل و نقل خیال شمارا راحت میکند ، تا درصورت آسیب خسارتتان تمام و کمال پرداخت شود. با استفاده از خدامت آیکوبار یک جابجایی بدون دغدغه را جربه کنید و از مراسمتان لذت ببرید.

چه ماشین هایی که در باربری لویزان تهران خدمات ارائه میدهند؟

در شرکت اسباب کشی آیکو ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

یکی از ویژگیهای باربری در الهیه ، صدور بارنامه دولتی میباشد.

در باربری لویزان انواع ماشینهای ایسوزو ، هیوندا ، کامیون ، وانت ، آریسان ، مزدا و … آماده خدمات رسانی به صورت 24 ساعته میباشند.

انتخاب نوع ماشین مناسب بارتان را به کارشناسان باربری لویزان بسپارید، زیرا عوامل زیادی مثل : نوع بار ، حجم بار ، فاصله ی مبدا تا مقصد ، شرایط آب و هوایی و… در آن موثر است. با یک تماس ساده از خدمات مشاوره رایگان ما برخوردار شوید. 09126580947

ماشین های باربری آیکو

باتوجه به افزایش تقاضا و استقبال مشتریان ،باربری آیکو خودرا بر آن داشت که ، خدمات باربری خودرا توسعه داده و امکان ارائه خدمات باربری را در تمام مناطق تهران علاوه بر لویزان و باربری در محدوده اختیاریه فراهم آورد.

باربری لویزان از مراحل اولیه یعنی بسته بندی تا آخرین مرحله یعنی چیدن بار در محل سکونت شما همراه شما خواهد بود

چرا باربری و وانت بار لویزان بهترین اتوبار در این منطقه است؟

  • مدیران این مجموعه با حداقل 10 سال سابقه با هدف ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه تصمیم به تاسیس باربری آیکو نموده اند.
  • رانندگان باربری لویزان دارای گواهینامه پایه یک یا دو هستند و تجربه ی رانندگی با انواع ماشین مخصوص حمل بار را دارند.
  • کارگران باربری لویزان تهران دارای چندین سال سابقه هستند. همگی از بین افراد زبده ، ماهر و ورزیده در امر جابجایی و بسته بندی انتخاب شده اند.
  • تضمین کیفیت و سلامت بار در تمام مراحل باربری.
  • استفاده از روشها و ابزار جدید بروز و ایمن جهت بسته بندی و حمل و نقل بار.
  • در دسترس بودن در تمام ساعات و روزهای هفته.
  • ارائه بهترین و منصفانه ترین خدمات باربری!
  • ضمانت بهترین خدمات با کمترین هزینه!
  • ارائه بیمه معتبر برای تمامی سرویس ها.
  • صدور بارنامه دولتی برای جابجایی برون شهری.
  • اعزام کارگر خانم برای بسته بندی دقیق تر.
  • استفاده از وسایل مرغوب برای بسته بندی.
  • ارائه بیمه حمل و نقل توسط شرکت های بیمه معتبر برای تمامی سرویس ها.
  • سرعت در انجام امور همراه با حفظ کیفیت.
  • داشتن لیست مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات بابری با توجه به شرایط مشتریان.
  • ارائه مشاوره و راهنمایی مناسب و تخصصی جهت تسهیل در امور جابجایی.

در وانت بار لویزان بهترین خدمات با منصفانه ترین قیمت ها ارائه میشود. با استفاده از خدمات وانت بار ، وسایلتان در کمترین زمان جابجا خواهد شد. به خاطر کوچکتر بودن وانت دیگر نیاز نیست نگران پلهای ک.تاه و کوچه های تنگ باشیم. وانت بار لویزان بهترین انتخاب برای افراد با حجم بار کمتر از 2 تن میباشد.

وانت بار آیکو

اتوبار لویزان به عنوان نخستین باربری تهران، صفر تا صد اسباب کشی خانه و محل کار شما را از بسته بندی وسایل تا حمل بار بر عهده می‌گیرد.حسن شهرت، نیروی کار متعهد، استفاده از تجهیزات حرفه ای وسایل نقلیه ای که برای اثاث کشی مجهز شده اند، می تواند دلیل خوبی برای این ادعا باشد که در باربری لویزان بهترین خدمات را برای مشتریان در نظر گرفته ایم. پایبندی به اصول و ارائه ی خدمات مبتنی بر رضایت مشتری ، عامل موفقیت ما بوده است.

2 دیدگاه

  • خیلی خوبه که چنین شرکت هایی تاسیس شدن که کارشون انقد تمیز و منظمه

  • سلام خسته نباشید آیا شما بار هم به ترکیه ارسال می کنی؟

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.