ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

باربری شریعتی ارائه کننده ی خدمات حمل و نقل با قیمت منصفانه

 باربری شریعتی ارائه کننده ی خدمات حمل و نقل با قیمت منصفانه

شماره های تماس باربری در شریعتی

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

باربری شریعتی تهران |بهترین اتوبار شریعتی تهران

پرسنل توانمند و کاربلد باربری شریعتی امر حمل بار ، چینش و تخلیه آن را با بیشترین سرعت برای شما انجام خواهند داد. تمام خدمات : بسته بندی ، جمل برون شهری و… به صورت تخصصی در این شرکت حمل و نقل انجام میشود. یکی از افتخارات این مجموعه انجام کار اسباب کشی با تعرفه های ارزانتر از اتحادیه میباشد.

محدوده ای که باربری شریعتی خدمات عالی خودرا در آن ارائه میدهد.

منطقه تحت پوشش باربری شریعتی

حدود منطقه تحت پوشش باربری شریعتی : خیابان دکتر علی شریعتی (با نام پیشین جاده قدیم شمیران و خیابان کوروش کبیر) یکی از خیابان‌های مهم و طولانی شهر تهران است که جهتی جنوبی – شمالی دارد. این خیابان پیش از انقلاب، خیابان کورش کبیر نام داشت.پس از انقلاب نام این خیابان به افتخار دکتر علی شریعتی، نویسنده و پژوهشگر ایرانی که در حسینیه ارشاد واقع در این خیابان سخنرانی‌های فراوانی داشت، تغییر کرد.

 

 نحوه ی خدمات دهی باربری شریعتی چگونه است؟

 با یک تماس با آیکو بار قادر هستید در تمامی محدوده های تهران بدون هیچ محدودیتی، سریع ترین خدمات را دریافت کنید. هرکجای تهران که باشد فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم. اگر میخواهید از خدمات بهترین اتوبار محدوده ی شریعتی استفاده کنید با شماره باربری شریعتی  02122826922 تماس بگیرید.

نمونه حمل وسایل سنگین در باربری شریعتی به صورت ماهرانه:

باربری در شریعتی برای وسایل سنگین به طور جداگانه کارگر مخصوص اعزام میکند. در این باربری ابزار لازم مثل جرثقیل و… حاضر هستند. پس اگر وسایل سنگین دارید این اتوبار بهترین انتخاب برای شما میباشد. برای اطمینان خاطر این ویدئو را تماشا کنید.

جابجایی ساید کار بسیار تخصصی میباشد. زیرا جلوی آن که مهمترین قسمت آن است اگر آسیب ببیند ، ساید دیگر هیچ ارزشی ندارد. ما در باربری شریعتی یخچال شمارا با فوم و نایلونهای حبابدار بسته بندی میکنیم. همچنین جابجایی یخچال ساید نیز کاری بسیار سخت است. اما پرسنل جابجایی باربری شریعتی بسیاز با تجربه هستند. ما در این اتوبار ضمانت سلامت کالا تا مقصد را به شما میدهیم.

در باربری شریعتی امکانات لازم برای حمل پیانو وجود دارد. امکانات لازم شامل جرثقیل، نیرو کاربلد ، ماشین مناسب و… میباشد.

برای استفاده از خدمات جابجایی وسایل سنگین باربری محدوده تجریش کلیک کنید. هدف این اتوبار رضایتمندی همشهریان عزیزمان میباشد.

باربری و وانت تلفنی شریعتی

نکاتی که باید درباره ی بهترین باربری شریعتی بدانید.

شعار باربری آیکو ( پیشگیری بهتر از درمان است. ) میباشد برای همین بهترین خدمات بسته بندی در باربری شریعتی ارائه میشود. با استفاده از خدمات بسته بندی ما ، وسایل شما با ابزاری خاص توسط پرسنلی متخصص بسته بندی میشود. و احتمال آسیب به زیر صفر میرسد.

همچنین در باربری شهرک غرب تهران علاوه بر خدمات بالا ، بیمه نامه و بارنامه دولتی معتبر نیز صدور میشود. همه ی این ویژگی ها در کنارهم باربری آیکوبار را به یکی از سرآمد ترین اتوبار های شهر تهران تبدیل کرده است.

باربری آیکو خدمات منحصر به فرد خودرا ۲۴ ساعته و حتی در روز های تعطیل انجام میدهد.مسئله ی قابل توجه ارائه خدمات درسرتاسر تهران و از تهران به سرتاسر ایران و برعکس میباشد.

ازدیگر نکات قابل توجه ، قیمت مناسبی است که در ازای بهترین خدمات در باربری شریعتی ارائه میشود. زیرا هدف اصلی این باربری خدمت به مردم میباشد.

ارائه بهترین ابزار بسته بندی در باربری محدوده شریعتی

ابزاربسته بندی باربری و وانت تلفنی شریعتی

  • پلاستیک حبابدار.
  • کارتنهای 3 لایه مخصوص باربری.
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • ارائه ساکهای رگالدار مخصوص لباس.
  • کارتن مخصوص حمل رخت خواب.
  • فوم های 90 و 180 متری.
  • بابل رپ و استرچ رپ.
  • موکت و پتو و پارچه برای جلوگیری از ضربه خوردن
  • کیفر های مخصوص حمل گل و گلدان های بزرگ.
  • چسب پهن
  • سلفون.
  • کارتن های 5 لایه ضد آب.
  • و…

خصوصیات کارگر های باربری شریعتی

کارگر ماهر باربری

مدیریت باربری شریعتی به دلیل اینکه هیچگونه نقصی در ارائه خدماتش بوجود نیاید. تمامی پرسنل خودرا ازبین افراد متخصص که دانش کافی کسب نموده اند ، انتخاب کرده است. کارگران بسته بندی ما همگی با متد های جدید اروپا آموزش دیده اند. رانندگان دارای گواهینامه پایه یک یا پایه دو هستند.

همچنین در این اتوبار امکان اعزام کارگر بسته بندی خانم نیز وجود دارد. که خدماتی از جمله : بسته بندی لباس ها و لوازم آشپزخانه به طور دقیق ، چیدن بار در منزل و دیزاین و … را انجام میدهند.

  • باربری آیکو تلاش میکند تا شما جابجایی آسان و بدون استرس تجربه کنید.
  • از سال 85 که آیکوبار را تاسیس کرده ایم ، هیچ مشتری ناراضی نداشته ایم همین نشان میدهد که موفق هستیم.
  • در باربری امحدوده شریعتی خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، سازمانها ، کارخانه ها ، مغازه ها و منازل و … به صورت 24 ساعت شبانه رزوی انجام میشود.

شرکت باربری آیکو در سال 1385 با هدف ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه در تهران تاسیس شد. تا به حال حدود 15 شعبه در سراسر تهران تاسیس کرده ایم.مثل : باربری محدوده اندرزگو و… این اتوبار با ارائه خدمات بسته بندی قبل از اسباب کشی و چینش منزل بعد از اسباب کشی در خدمت شما عزیزان میباشد.

مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی در باربری شریعتی

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

بهترین ماشین هایی که در شرکت باربری شریعتی تهران استفاده میشوند:

در باربری شریعتی ماشین های مجهز گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند. وانت و نیسان ، کامیون های کوچک و بزرگ و ترانزیت های مجهز و پیشرفته در باربری شریعتی برای خدمت رسانی به مشتریان گرامی گردآوری شده است.

انتخاب نوع ماشین را به کارشناسان ما بسپارید.زیرا عوامل زیادی در انتخاب موثر است. مثل : شرایط آب و هوا ، نوع بار ، حجم بار ، فاصله ی مبدا تا مقصد و …

برای استفاده از مشاوره رایگان با شماره ی 09126580947 تماس بگیرید.

ماشین های باربری آیکو

وانت بار شریعتی یک جابجایی ارزانتر با سرعت بیشتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

باربری شریعتی ضمانت ارائه بهترین خدمات با کمترین نرخ را به شما میدهد.

با استفاده ار خدمات وانت بار شریعتی دیگر نگران تنگی کوچه ها ، شلوغی خیابانها ، کوتاه بودن پلها و… نباشید.

خلاصه ی نکات مهم اسباب کشی برای جابجایی آسان

بسته بندی بار در ابتدا امری آسان و همچنین بی اهمیت به نظر میرسد. اما هنگامی که از افراد خبره در امر باربری سوال  میکنید ، خواهند گفت بسته بندی یکی از مهمترین ارکان داشتن یک جابجایی آسان میباشد. اگر بسته بندی درست و اصولی انجام شده باشد روند جابجایی تسریع خواهد شد ، چینش بارها در ماشین راحت تر و خالی کردن آن نیز آسان تر است.

همچنین یکی دیگر از کارهایی که میتوانید انجام دهید تا مراحل اسباب کشی تسریع شود ، برنامه ریزی و طبقه بندی وسایل خانه در گروه های بسیار مهم ، متوسط و کم اهمیت میباشد.

بسته بندی در باربری شریعتی

از دیگر ویژگیهای مهم حمل بار در باربری شریعتی تهران

  • بسته بندی عالی
  • حمل توسط کارگر ماهر که وسیله را نیندازد.
  • چینش بار در محل مقصد
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • صدور بارنامه دولتی

کارگران باربری و وانت تلفنی شریعتی ، همگی با جدیدترین متد های بسته بندی اروپا آموزش دیده اند. بعلت تجربه ی زیاد در این زمینه تضمین جابجایی 150 ساعته و 1000 کیلومتر مسافت بدون هیچ آسیبی را به شما میدهیم

.بسته بندی بار در باربری شریعتی

ضمانت بهترین خدمات با کمترین هزینه !

هرجای تهران که باشید فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم.

ارائه خدمات حتی ر روز های تعطیل!

بیمه معتبر بدون توجه به نوع بار شما ارائه میدهیم.


در محدوده ی شریعتی ترافیک بسیار سنگین است و به خاطر وجود بیمارستان شریعتی ، منازل مسکونی چند طبقه ی زیادی در این محدوده وجود دارد. برای همین هرکس میخواهد در این محدوده اسباب کشی کند بهتر است از خدمات باربری شریعتی استفاده کند که این محدوده را مثل کف دست میشناسد.

پیشنهاد مشاوران باربری شریعتی استفاده از خدمات وانت تلفنی شمال تهران میباشد.

رعایت این نکات برای جابجایی در فصل تابستان بسیار مهم است.

بسته بندی در باربری آیکوبار

اسباب کشی در کل کاری سخت و طاقت فرسا است. گرم بودن هوا در تابستان به سختی آن می افزاید.یکی از راهبرد های پیش رو استفاده از خدمات یک باربری مطمئن میباشد. در این فصل به کودکان و میانسالان خود بیشتر توجه کنید ، تا گرمازده نشوند. استفاده از خدمات بسته بندی نیز کار شمارا آسانتر خواهد کرد. برای کاهش گرمازدگی مطمئن شوید سیستم سرمایشی منزل جدید به خوبی کار میکند و عیب و ایراد آن را برطرف کنید.


باربری در غرب تهران آیکوبار ، ضمانت یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر را ب شما میدهد.

حمل ابزار خاص در بهترین باربری محدوده شریعتی:

باربری شریعتی خدمات جابجایی جهیزیه عروس ، حمل وسایل شرکت ها، خانه ها و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندووق وهزاران خدمات دیگر را به صورت 24 ساعته ارائه میدهد.

حمل پیانو ، ساید بای ساید و گاوصندوق کاری سخت که توسط پرسنل آیکو انجام میشود.

حمل اینکونه وسایل سنگنین نیاز به مهارت و همچنین ابزار و ماشین های خاص میباشد. در باربری شریعتی ، کارگر های ماهر و باتجربه در این زمینه به کار گرفته شده اند. حتی این اتوبار سرویس های تکی نیز ارائه میدهد.

5 دیدگاه

  • ممنونم که انقدر وجدان کاری دارید. واقعا پولی که میگیرید حلالتون باشه. خدمات شما عالی بود. محصوصا بسته بندی

  • سلام خسته نباشید خواستم از باربری خوبتون از کارگرای خوش اخلاق معدب تشکر کنم.

    • سلام انجام وظیفه بوده

  • ببخشید شما کارگر لازم ندارید؟

    • سلام خسته نباشید. با شماره ی 02122826922 تماس بگیرید. اگر شرایط لازم رو داشته باشید. استخدام میشین.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.