ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

باربری سعادت آباد با بسته بندی رایگان + خدمات بیمه ای معتبر

 باربری سعادت آباد با بسته بندی رایگان + خدمات بیمه ای معتبر

شماره های باربری سعادت آباد

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

 معرفی خصوصیات یک باربری عالی در سعادت آباد

باربری محدوده سعادت آباد آیکوبار این اطمینان را به همشهریان عزیز خواهند داد که تا پایان مراحل اسباب کشی همراه آنها خواهد بود. این اتوبار در روزهای قبل از اسباب کشی ، بسته بندی بار شمارا انجام میدهد و سپس به بهترین نحو تا مقضد حمل میکند. خدمات منحصر به فرد باربری سعادت آباد به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل نیز انجام میشود.

محدوده خدمات دهی باربری سعادت آباد

 منطقه تحت پوشش باربری آیکو شعبه سعادت آباد

منطقه تحت پوشش باربری سعادت آباد : سَعادَت‌آباد یکی از مناطق شمال غرب شهر تهران است. این منطقه در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز و در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران واقع شده‌است.

معرفی ویژگیهای باربری در محدوه سعادت آباد

باربری سعادت آباد با حدود 15 سال سابقه در زمینه باربری ، مناسب ترین قیمت هارا حتی ارزانتر از نرخ مصوب اتحادیه ارائه میدهد. در این باربری اوامر شما مثل حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، سازمانها ، کارخانه ها ، شرکت ها و منازل و … به صورت 24 ساعت شبانه روزی انجام میشود. این باربری بیمه نامه معتبر را برای تمامی سرویس هایش صادر میکند.

 

بسته بندی لوازم منزل در باربری سعادت آباد به صورت تخصصی

شعار باربری سعادت آباد ( پیشگیری بهتر از درمان است. ) میباشد. برای همین خدمات بسته بندی را به بهترین نحو انجام میدهند. زیرا مطمئنا هزینه ی بسته بندی بسیار کمتر از جبران خسارتهای وارده میباشد. در این اتوبار وسایل شما با بهترین ابزار بسته بندی تسط افراد متخصص بسته بندی خواهد شد. بسته بندی باربری آیکو به صورتی است که با 1000 کیلومتر جابجایی نیز هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نشود.

خدمات اصولی بسته بندی را با استفاده از خدمات بسته بندی باربری محدوده اقدسیه تجربه کنید. ما ضمانت جابجایی بدون خسارت را به شما میدهیم. چون از نحوه ی بسته بندی خود مطمئن هستیم. همچنین اگر همین حالا با شماره ی 02122826922 تماس بگیرید از 25 درصد تخفیف روی تماس سرویس ها برخوردار شوید.

بسته بندی وسایل چوبی در باربری سعادت آباد

بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

جابجایی وسایل چوبی بسیار سخت است زیرا در کوچکترین ضربه ای باعث شکسته شدن آنها یا لق شدن آنها یا رنگ پریدگی میشود. مثلا جابجایی ویترین از سختترین کارهاست.چون شیشه دارد.در باربری سعادت آباد ، پرسنل متخصص بسته بندی با ابزار خاص برای شما وسایلتان را بسته بندی میکند. ما ضمانت جابجایی بدون آسیب را به شما میدهیم. در عکس زیر نمونه بسته بندی وسایل چوبی توسط پرسنل باربری سعادت آباد را می بینید.

 

اسباب کشی بدون دردسر با کارگرهای بسته بندی بهترین باربری سعادت آباد :

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

جابجایی وسایل چوبی سخت میباشد. زیرا در صورت وارد شدن کوچکترین ضربه ای باعث رنگ پریدگی ، خط و خش یا شکستن شیشه ی ویترین و زه وار در رفتگی میشود. در باربری سعادت آباد وسایل شما با استفاده از جدیدترین متدهای بسته بندی و با ابزار خاص ، بسته بندی میشود. و احتمال آسیب به زیر صفر میرسد. در باربری سعادت آباد به شما ضمانت میدهیم با 150 ساعت جابجایی و طی 1000 کیلومتر هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نخواهد شد.

ضمانت میکنیم علاوه بر بیمه کردن بارتان ، در صورت ایجاد خسارت تمام هزینه را به شما پرداخت کنیم. زیرا از بسته بندی اصولی خود مطمئن هستیم و میدانیم هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد شد.

ابزاری که برای بسته بندی در باربری سعادت آباد استفاده میشوند.

ابزار بسته بندی باربری آیکو

در باربری محدوده سعادت آباد وسایل شما با ابزاری مثل:

  1. بابل رپ.
  2. استرچ رپ.
  3. کیف های رگالدار برای حمل لباس.
  4. وکیوم و فوم ها با پهنای ۹۰ و ۱۸۰ سانتی متر.
  5. استفاده از پلاستیکهای حبابدار برای وسایل چوبی.
  6. روزنامه و کاغذ باطله برای ظروف شکستنی.
  7. پتو و پارچه.
  8. کارتنهای 5 لایه ضد آب.
  9. کیف های مخصوص حمل گل و گلدان.
  10. کارتن های مخصوص برای جابجایی رخت خواب.
  11. و…

بسته بندی خواهد شد. تا هنگام حمل با ماشین های مخصوص اسباب کشی ، هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود. ما در حدی به خدمات خود مطمئن هستیم که در قرار داد ذکر میکنیم که در صورت آسیب تمام خسارت پرداخت شود.

اگر شاغل هستید ،دست تن هایید ، کودک خردسال دارید یا مشکل جسمانی دارید ، بسته بندی خودرا به ما بسپارید و خودتان به کارهای دیگر مثل اجاره خانه ، خرید و … بپردازید.علاوه بر راحتی بیشتر ، از آسیب به وسایل خود جلوگیری کنید. پرسنل باربری آیکو ، در روزهای قبل از اسباب کشی بسته بندی به بهترین نحو را برای شما انجام خواهد داد.

مشاوره رایگان در باربری سعادت آباد قبل از هر اسباب کشی:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد. تماس بگیر پیشمون نمیشی! در این باربری بهترین سرویس به شما پیشنهاد داده میشود تا هزینه هایتان کاهش پیدا کند.

 

خبر خوش باربری سعادت آباد برای ساکنین این منطقه :

جابجایی وسایل سنگین مثل ساید ، گاوصندوق ، کمد بزرگ خودرا به باربری آیکو بسپارید و از ایمنی آن مطمئن باشید. سرویس های تکی برای جابجایی این چنین وسایلی در باربری سعادت آباد ارائه میشود. برای جابجایی اینگونه وسایل نیاز به تخصص ، تجربه و همچنین ابزار خاص خود مثل جرثقیل میباشیم. در باربری سعادت آباد همه ی فاکتور های لازم موجود است. اگر وسایل سنگین دارید ما بهترین انتخاب برای شما هستیم.

اسباب کشی| حمل وسایل سنگین

ماشین های مورد استفاده در باربری سعادت آباد آیکوبار:

 

ماشین های باربری آیکو

 

در شرکت اسباب کشی آیکو ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

انتخاب نوع ماشین خودرا به مشاوران ما بسپارید زیرا فاکتورهای زیادی مثل : نوع بار ، حجم بار ، فاصله ی مبدا و مقصد ، شرایط آب و هوایی و … در آن موثر است. مشاوران ما در این باربری شمارا همراهی میکنند.در این اتوبار انواع ماشین های آریسان ، وانت ، مزدا ، نیسان و … به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند.

ارائه خدمات وانت تلفنی با قیمت های ارزان در باربری سعادت آباد:

در واقع به دلیل وجود نرخ گذاری های متفاوت، اتحادیه باربری برای تمامی واحد های صنفی و باربری ها از نرخ نامه مشخص و معینی را تعیین می نماید، این کار باعث می شود که افراد سودجو در ازای حمل و جابجایی بار مبالغ نجومی دریافت نکنند. همچنین در اتوبار سعادت آباد ، بهترین قیمت گذاری ها با توجه به وسعت مالی مردم تعین شده است. تا همه بتوانند از خدمات بهره ببرند.

باتوجه به استقبال زیاد همشهریان از خدمات آیکوبار ، ما تصمیم به توسعه مناطق تحت پوشش گرفتیم. باربری آیکو در مناطقی مثل : ، باربری لویزان ، نیز شعبه تاسیس کرده است.

 

نرخ هزینه های باربری در آیکوبار شعبه سعادت آباد:

هزینه های باربری در نگاه اول زیاد به نظر میرسد و اکثر افراد تصمیم میگیرند ، خودشان این کار به نظر آسان را به تنهایی انجام دهند. اما مسئله این است که ، باربری و جابجایی از آن طور که فکر میکنیم سخت تر است.و اگر خدای نکرده خسارتی وارد شود ، جبران ناپذیر خواهد بود. اما با استفاده از خدمات باربری یک شرکتی که سابقه ی زیاد داشته باشد و بیمه ارائه دهد. تمام نگرانی ها ازبین میرود. آن زمان میفهمیم که هزینه های باربری اصلا هم زیاد نیست و بلکه ارزش دارد هزینه کنیم.

نیروی انسانی بهترین باربری سعادت آباد :

امروزه همه ی کارهای تخصصی شده است. پرسنل بسته بندی باربری آیکو همگی با جدیدترین متد های اروپایی آموزشدیده اند. همانطور که میدانیم خانم ها در انجام کارهای ظریف عملکرد بهتری دارند. برای همین در باربری سعادت آباد امکان اعزام کارگر بسته بندی خانم وجود دارد. کارگران جابجایی ما همگی تنومند و ماهر هستند و دارای چندین سال سابقه در زمینه باربری هستند.

مدیران باربری آیکو کارگران را با دقت زیادی از بین افراد با سابقه ی زیاد و مورد اعتماد گلچین کرده اند. زیرا هنگام خدمات باربری و جابجایی ، احتمال گم شدن اشیا وجود دارد ، اما شما را مطمئن خواهیم کرد که در باربری آیکو چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

باربری و وانت تلفنی سعادت آباد

وانت تلفنی سعادت آباد زیر مجموعه باربری سعادت آباد آیکوبار میباشد.

از خدمات سریعتر و در کمترین زمان برای بار های زیر دو تن خود بهره ببرید. پیشنهاد کارشناسان ما برای کاهش هزینه ها و همچنین صرفه جویی در وقت استفاده از خدمات وانت بار سعادت آباد میباشد. وانت و نیسان به علت کوچکتر بودن نسبت به ایسوزو و کامیون ، راحت تر در سطح خیابان های شلوغ تهران حرکت میکنند. با استفاده از خدمات  وانت بار دیگر نیاز نیست نگران کوچه های تنگ یا پل های کوتاه باشیم.حمل بار تا ماشین ، چیدن بار در ماشین ، خالی کردن آن در مقصد همگی در وانت بار آسانتر است برای همین سرعت خدمات بیشتر میشود.

وانت بار آیکو

ساعت کاری باربری آیکو :

هر روز هفته به صورت 24 ساعت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل!

باربری غرب تهران ، باربری شمال تهران ، باربری مرکز تهران ، بسته بندی ، باربری برون شهری از خدمات اتوبار سعادت آباد است.

باربری نیاوران
نحوه بارچینی در ایسوزو

شرح وظایف شرکت باربری و اتوبار سعادت آباد:

تصور اینکه یک شرکت باربری تنها وظیفه حمل و جابجایی بار از مبدا به مقصد را برعهده دارد از سرتان خارج نمایید. شرکتهای باربری وظایف دیگری علاوه بر حمل بار بر عهده دارند. از جمله:

  • تضمین کیفیت و سلامت بار در تمام مراحل باربری
  • استفاده از روشها و ابزار جدید بروز و ایمن جهت بسته بندی و حمل و نقل بار
  • در دسترس بودن در تمام ساعات و روزهای هفته
  • سرعت در انجام امور همراه با حفظ کیفیت
  • داشتن لیست مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات بابری با توجه به شرایط مشتریان
  • ارایه مشاوره و راهنمایی مناسب و تخصصی جهت تسهیل در امور جابجایی.

 

 6 نکته مهم برای اسباب کشی آسان در سعادت آباد :

  1. وسایل خودرا طبقه بندی کنید تا هنگام چینش در منزل جدید راحت باشید.
  2. برای بسته بندی ابتدا، وسایل ریز مثل آشپرخانه را بسته بندی کنید.
  3. با توجه به خصوصیات و شرایط زندگی بهترین ماه را برای اسباب کشی انتخاب کنید.
  4. در تابستان به کودکان و بزرگسالان خود برسید تا از گرمازدگی جلوگیری کنید.
  5. در فصل پاییز امکانات لازم برای بارش های فصلی را داشته باشید.از ماشین های مسقف استفاده کنید.
  6. در فصل بهار نیز بادهای موسمی زیادی میوزند برای همین بهتر است از ماشین های بدون سقف استفاده نکنید.

3 دیدگاه

  • سلام عرض ادب
    مثل همیشه کارتان عالی ست

  • خدمات حمل بارتون عالی بود مخصوصا چون بیمه میکنید آدم دیگه خیالش راحته

  • سلام خسته نباشید امروز بچه هاتون کارشون خیلی تر تمیز انجام دادن و همچنین بسته بندی حرفه ای انجام دادن خواستم تشکر کنم

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.