ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

ویژگیهای یکی از بهترین اتوبارها در محدوده ی اندرزگو

 ویژگیهای یکی از بهترین اتوبارها در محدوده ی اندرزگو

برای رزرو سرویس باربری در اندرزگو با شماره های زیر تماس بگیرید.

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

بهترین باربری محدوده اندرزگو | اتوبار در محدوده اندرزگو تهران

باربری اندرزگو ، بهترین خدمات حمل و نقل را در این محدوده ارائه میدهد. این اتوبار اندرزگو با در نظر گرفتن شرایط مالی شما ، فاصله ی مبدا تا مقصد ، وضع آب و هوا و… بهترین سرویس را به شما پیشنهاد میدهد تا در هزینه های شما صرفه جویی شود. مثلا یکی از پیشنهاد های ما وانت بار برای افرادی که بار زیر دوتن داندگف میباشد. هدف این باربری کسب رضایت مشتریان خود میباشد. یکی از برتری های دیگر این اتوبار ارائه ی نرخ های ارزان ومنصفانه در ازای خدمات ویژه میباشد.

حوزه خدمات دهی باربری اندرزگو تهران

منطقه تحت پوشش باربری اندرزگو

منطقه تحت پوشش باربری اندرزگو : بلوار اندرزگو یکی از خیابان‌های شمال شرقی شهر تهران است. این بلوار که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است، از چهارراه کامرانیه در شرق آغاز و پس از گذر از ۳۵ متری قیطریه، به بلوار کاوه در غرب منتهی می‌شود. محله‌های کامرانیه، فرمانیه، قیطریه و چيذر در حوالی این بلوار قرار دارند. اين بلوار به افتخار سید علی اندرزگو، مبارز ضد حکومت پهلوی نامگذاری گرديده است.

جابجایی اصولی در بهترین باربری اندرزگو تهران:

باربری اندرزگو با 15 سال سابقه ، بهترین خدمات را با منصفانه ترین قیمت در این محدوده ارائه میدهد. در این باربری خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، کارخانه ها ، منازل ، شرکتها و مغازه ها و… به صورت 24 ساعته شبانه روزی انجام میشود. در باربری اندرزگو ، بیمه حمل و نقل برا تمامی سرویسها ارائه میشود . همچنین بارنامه دولتی برای جابجایی بین شهری صادر میشود.

همین ویژگی ها باربری اندرزگو را به یکی از بهترین اتوبار های تهران تبدیل کرده است. همچنین اتوبار باربری سعادت آباد نیز بهترین اتوبار محدوده سعادت آباد میباشد. زیرا از تمامی ویژگیهای خوب باربری اندرزگو بهره میبرد. و علاوه برآن شامل 25 درصد تخفیف روی تمامی سرویس ها میباشد. برای اطلاع بیشتر کلیک کنید. زنگ بزن پشیمونت نمیکنیم.

 

بسته بندی تخصصی لوازم خانه برای اثاث کشی در باربری اندرزگو:

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا مشکلات جسمانی، بسته بندی لوازم و اثاثیه خانه را برای شما دشوار کرده، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت باربری اندرزگو بسپارید. ما با اعزام کارگر حرفه ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب دیدگی وسایل شما را بسته بندی می‌کنیم.

 

بسته بندی اصولی در باربری سعادت آباد با وسایل زیر انجام میشود.

ابزاربسته بندی باربری و وانت تلفنی اندرزگو

درباربری اندرزگو وسایل شما با بهترین ابزار بسته بندی از جمله :

  • فوم و وکیوم های با پهنای ۹۰ و ۱۸۰ سانتی متری.
  • نایلون حبابدار
  • بابل رپ و استرچ رپ متراژ بالا.
  • کارتون ۵ لایه ضدآب.
  • سلفون و چسب
  • ساکهای رگلدار برای حمل لباس
  • پتو و پارچه برای بسته بندی مبل
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • کارتن سه لایه مخصوص حمل بار
  • استرچ رپ و بابل رپ
  • و …

بسته بندی مناسب باعث میشود چیدن بار در ماشین مخصوص حمل بار بسیار آسانتر شود. درعکس زیر نمونه بارچینی را در ایسوزو میبینید. این همه نظم فقط به خاطر بسته بندی عالی و مرتب میباشد‌.

باربری آیکو
نحوه بارچینی در ایسوزو

 

 ما به شما تضمین سلامت کالا تا مقصد را میدهیم. چون از نحوه ی بسته بندی خود کاملا مطمئن هستیم. و میدانیم هیچ آسیبی به آنها وارد نمیشود.

با استفاده از خدمات بسته بندی ما شما حتی اگر از شمالی ترین نقطه ی ایران تا جنوبی ترین نقطه آن اسباب کشی کنید ، هیچ ضرری را متحمل نمیشوید.

 

بسته بندی وسایل چوبی در بهترین باربری اندرزگو

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

وسایل چوبی مثل ویترین ، مبلمان و میز ها بسیار حساس هستند و جابجایی آنها سخت میباشد. بسته بندی آنها باید محکم و مناسب باشد تا از ضربه های احتمالی جلوگیری کند. چون درصورت مناسب نبودن بسته بندی امکان شکستن شیشه ویترین ، رنگ پریدگی و لق شدن مبل ها وجود دارد. با استفاده از خدمات بسته بندی باربری اندرزگو خیال خودرا راحت کنید. در این باربری خدمات بسته بندی به گونه ای انجام میشود که با طی 1000 کیلومتر مسافت و 150 ساعت جابجایی هیچ گونه آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

 

 ۶ ویژگی که باعث شده باربری اندرزگو بهترین باربری این محدوده تهران باشد.

  1. ارائه بیمه حمل و نقل.
  2. صدور بارنامه دولتی برای جابجایی بین شهری.
  3. خدمات ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل.
  4. ارائه منصفانه ترین قیمت ها در کل تهران.
  5. خدمات حمل وسایل خاص مثل پیانو ، گاوصندوق ، یخچال ساید
  6. بسته بندی تخصی لوازم منزل

برای اطلاع و استفاده از خدمات باربری تهرانپارس آیکو کلیک کنید.

ارائه خدمات عالی با قیمت های ارزان در باربری منصفانه اندرزگو

علاوه بر مجوز اتحادیه باربری ، داشتن نرخ نامه بر اساس تعرفه های انجام شده از اهمیت خاصی هنگام انتخاب باربری ، برخوردار است. در واقع به دلیل وجود نرخ گذاری های متفاوت ، اتحادیه باربری برای تمامی واحد های صنفی و باربری ها از نرخ نامه مشخص و معینی را تعیین می نماید، این کار باعث می شود که افراد سودجو در ازای حمل و جابجایی بار مبالغ نجومی دریافت نکنند. در آیکوبار باتوجه به سابقه ی خدمات شما در استفاده از سرویس های باریری ، تخفیف نیز ارائه میکند.

دیگر نگران آسیب رسیدن به یخچال ساید بای ساید خود نباشید.

در باربری اندرزگو یخچال شما را با بهترین ابزار بسته بندی میکنیم و سپس توسط پرسنل متخصص آنها را جابجا میکنیم. قیمت یخچال ساید انقدر گران است که صرفه ی اقتصادی به استفاده از خدمات بسته بندی گران قیمت و جابجایی یک باربری میباشد.

نمونه ی جابجایی وسایل سنگین با جرثقیل را اینجا ببینید.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

وانت بار اندرگو بهترین انتخاب برای کسانی است که حجم بارشان کمتر از 2 تن میباشد.

با استفاده از خدامت وانت بار اندرزگو دیگر نگران تنگی کوچه ها یا کوتاه بودن پل ها نباشید. زیرا وانت از ایسوزو کوچکتر است. همین کوچکتر بودن مزایای دیگری نیز داشته است از جمله : هزینه کمتر برای مشتری ، سرعت بیشتر ، راحت شدن چینش بار و خالی کردن آن و …

وانت بار آیکو

⊗ باربری آیکو شعبه ی اندرزگو ، بیمه حمل و نقل را برای تمامی سرویس ها ارائه میدهد. ⊗

شرایط استفاده از بیمه در باربری محدوه اندرزگو چیست؟

خبر خوب اینکه هیچ شرط خاصی وجود ندارد. اگر خسارت و آسیب از سهل انگاری پرسنل ما یا تصادف باشد ، بیمه تمام و کمال خسارت شمارا پرداخت خواهد کرد.

ویژگیهایی که پرسنل باربری اندرزگو دارند تا در این شرکت استخدام بشوند.

در باربری آیکو شعبه ی اندرزگو ، پرسنل همگی از بین افراد باتجربه ، ماهر ، زبده ، ورزیده ، تنومند و با سابقه ی چندین ساله انتخاب شده اند. رانندگان این مجموعه همگی دارای گواهینامه پایه یک یا دو هستند. آنها تجربه ی رانندگی و حمل بار در همه ی مناطق تهران را دارند. و با شرایط خیابانهای کل شهر تهران آشنا هستند.

ماشین های شرکت اسباب کشی اندرزگو تهران بهترین وسیله های نقلیه ی تهران میباشد.

در باربری اندرزگو ، انواع ماشین ها با حجم بار 3 الی 36 تن آماده خدمات رسانی هستند. ما در این باربری ایسوزو ، هیوندا ، کامیون ، مزدا ، وانت ، نیسان و … آماده به خدمت رسانی داریم.

برای انتخاب نوع ماشین مناسب بارتان از کارشناسان باربری اندرزگو ، مشاوره ی رایگان بگیرید. تماس با : 02122826922

ماشین های باربری آیکو

بهترین خدمات جابجایی را از باربری اندرزگو بخواهید.

هرجای تهران که باشید فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم.

وانت بار آیکو ضمانت بهترین خدمات را در کمترین زمان به شما میدهد.

مشاوره رایگان برای انتخاب بهتر در باربری اندرزگو:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

همچنین علاوه بر مشاوره ، آیکوبار با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران ، پرسنل مشغول در نزدیکترین شعبه را به محل شما اعزام میکند. همین امر باعث تسریع امر اسباب کشی خواهد شد.

بهترین راه حل جابجایی حمل جهاز عروس در باربریاندرزکو ارائه میشود.

جابجایی جهیزیه عروس به علت نو بودن از حساسیت بیشتری برخوردار است و همچنین اگر آسیب ببیند نیز ناراحت کننده تر است. اما نگران نباشید باربری آیکو ضمانت جابجایی بدون آسیب با خیالی راحت را به شما میدهد.

خبرخوش برای کسبه محدوده اندرزگو که خدمات باربری میخواهند.

یکی از معذل های افراد هنگام جابجایی ، مشکل حمل وسایل بزرگ مثل میز ، کمد و کتابخانه میباشد. اما باربری آیکو با تجربه ی زیاد در این زمینه و با داشتن کارگر ماهر و متخصص در این زمینه شمارا یاری خواهد کرد.حمل دیگر وسایل سنگین مثل یخچال ساید ، گاو صندوق را نیز به عهده میگیریم.

اسباب کشی
اسباب کشی | حمل وسایل سنگین

آیا میخواهید یک تجربه ی عالی و بدون استرس هنگام اسباب کشی داشته باشید؟

اگر جواب شما بله است ، بهترین انتخاب برای شما اتوبار اندرزگو میباشد. پرسنل ما از بین افراد با سابقه ی زیاد انتخاب شده اند و همگی ماهر ، ورزیده و مورد اعتماد هستندو همچنین باربری اندرزگو ، انواع ماشین مناسب اسباب کشی ، جرثقیل ، ابزار بسته بندی کامل ، بیمه معتبر و بارنامه دولتی و خدمات 24 ساعته ارائه میدهد.

حمل بار به شهرستان در باربری اندرزگو :

هنگام انتخاب باربری برای حمل بار به شهرستان به دو نکته توجه کنید : یک اینکه باربری مورد نظر مجوز داشته باشد تا بتواند برای شما بارنامه دولتی صادر کند. دو اینکه بیمه حمل و نقل را از شرکت های معتبر ارائه دهد. چون بار شما قرار است به دور از چشمان شما توسط راننده به شهر دیگری منتقل شود.

1 دیدگاه

  • به قطع باربری آیکو یکی از بهترین اتوبار های محدوده اندرزگو هستش ، بسیار عالی بود خدماتشون. ممنونم

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.