ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

بهترین و منصفانه ترین باربری در زعفرانیه

 بهترین و منصفانه ترین باربری در زعفرانیه

شماره های یکی از باربری ها در زعفرانیه

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

خدمات جدید و تخصصی اسباب کشی در شرکت باربری زعفرانیه

بهترین باربری زعفرانیه را با توجه به ویژگی و نکات منحصر به فرد بیابید. بدون شک بکی از مهم ترین مواردی که در زمان حمل و جابجایی اثاثیه مورد توجه قرار می گیرد، مراجعه به یک شرکت باربری خوب است تا بتواند با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت لوازم و ملزومات را جا بجا کند. موارد مهمی در میزان کیفیت عملکرد شرکت باربری تاثیر می گذارد که از مهم ترین آن می توان به نیروی کار و وسایل نقلیه اشاره کرد، انتخاب هر یک از موارد عنوان شده تاثیر زیادی در قیمت نهایی باربری خواهد داشت از این رو پیشنهاد می کنیم در زمان انتخاب باربری حتما موارد عنون شده را در نظر داشته باشید. 

محدوده خدمات دهی بهترین باربری زعفرانیه

منطقه تحت پوشش باربری زعفرانیه

محدوده تحت پوشش باربری زعفرانیه : زَعفَرانیه یکی از محله‌های قدیمی و اعیان‌نشین شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران می‌باشد.این محله از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

شرکت باربری تهران آیکوبار به عنوان بهترین شرکت باربری در تهران با ارائه بهترین امکانات و قابلیت ها شرایط را برا جابجایی کلیه لوازم منزل و محل کار شما را فراهم می نماید، در واقع نیروی کار حرفه ای و بهرمندی از وسایل نقلیه سبک و سنگین شرایطی را فراهم نموده که آیکو بار به بهترین شرکت باربری تهران تبدیل شود. شهروندان تهرانی می توانند از هر نقطه از این استان به این شرکت مراجعه و جابجایی امنی را تجربه کنند، برای این کار می توانید از طریق سایت و یا تماس تلفنی اقدام نمایید. 

یکی از بهترین باربری ها در محدوده زعفرانیه

تهران به عنوان پرجمعیت ترین استان ایران همه ساله شاهد باربری و جابجایی های زیادی است که معمولا عمده آن در سه ماهه دوم سال یعنی در فصل اثاث کشی صورت می پذیرد. همین امر سبب شده که شرکت های باربری زیادی در این استان فعالیت گسترده داشته باشند که البته مراجعه به آن ها باید بر اساس معیار های خاصی باشد چرا که در صورت مراجعه اشتباه دچار خسارت خواهید شد. 

باربری زعفرانیه تهران یکی از بهترین شرکت های باربری در این استان به حساب می آید که امکان جابجایی وسایل را در سراسر تهران فراهم می کند، علاوه بر این مشتریان می توانند از نقطه از تهران با مراجعه به وب سایت و یا تماس با شماره های باربری زعفرانیه آیکوبار حمل و نقل مطمئنی را تجربه کنند. لازم به ذکر است که این باربری با بهرمندی از نیروی انسانی حرفه ای، وسایل نقلیه سبک و سنگین با کیفیت، قیمت مناسب و… به عنوان بهترین باربری در زعفرانیه معرفی شده است. 

ویژگی های خاص باربری در زعفرانیه:

توجه به موارد عنوان شده درباره بهترین باربری در زعفرانیه لازم به ذکر است که این مجموعه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که سبب برتری آن خواهد شد، تمامی معیار های لازم برای محبوبیت در میان مشتریان در این مجموعه رعایت شده و کلیه عملکرد و نحوه کارایی آن بر اساس استاندارد های صنفی صورت گرفته است. به طور کلی رعایت ویژگی های زیر سبب شده که شرکت باربری آیکو بار به عنوان بهترین باربری زعفرانیه در تهران معرفی شود. 

  • دریافت مجوز باربری در اتوبار زعفرانیه

یکی از مهم ترین ویژگی های هر شرکت باربری، رعایت استاندارد های صنفی است که سبب دریافت مجوز از اتحادیه خواهد شد، عدم رعایت پروتکل و استاندارد های صنفی به معنی نداشتن صلاحیت برای حمل و با ربری است. شرکت باربری آیکو بار با داشتن سابقه درخشان در زمینه حمل و جابجایی لوازم منزل و محیط کار، حمل تجهیزات سایر ارگان ها و…. به بهترین شکل ممکن به سادگی توانسته مجوز تایید شده اتحادیه را دریافت نماید. 

پس با این وجود به اهمیت داشتن مجوز برای شرکت های باربری پی بردید، از این رو پیشنهاد می کنیم در زمان مراجعه به شرکت باربری در زعفرانیه حتما اطمینان حاصل کنید که مجموعه دارای مجوز اتحادیه برای باربری باشد، در این صورت می توانید با اطمینان خاطر جابجایی لوازم را به آن بسپارید. 

  • ارائه کلیه خدمات باربری با قیمت های مناسب:

علاوه بر مجوز اتحادیه باربری، داشتن نرخ نامه بر اساس تعرفه های انجام شده از اهمیت خاصی برخوردار است. در واقع به دلیل وجود نرخ گذاری های متفاوت، اتحادیه باربری برای تمامی واحد های صنفی و باربری ها از نرخ نامه مشخص و معینی را تعیین می نماید، این کار باعث می شود که افراد سودجو در ازای حمل و جابجایی بار مبالغ نجومی دریافت نکنند. 

  • بهرمندی از نیروی کار حرفه ای و متخصص بسته بندی در باربری آیکوبار

از دیگر ویژگی هایی که سبب می شود عنوان بهترین به یکی از شرکت های باربری در زعفرانیه تعلق بگیرد، بهرمندی از نیروی کار متخصص و حرفه ای است، در واقع برخی تصور می کنند که تنها داشتن توان جسمانی برای انجام امورات مربوط به باربری کافی است، این در حالی ست که گزینه های بهتری نیز برای دریافت عنوان بهترین وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به داشتن نیروی های متخصص و حرفه ای مراجعه کرد. 

لازم به ذکر است بدانید که در این باربری زعفرانیه نیروی انسانی خانم و آقا فعالیت دارند که هر یک از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده خواهد داشت، این افراد با داشتن مهارت های کاربردی می توانند به خوبی اقدامات زیر را انجام دهند: 

  • خدمات ارائه شده توسط پرسنل خانم در باربری زعفرانیه
  1. بسته بندی های حرفه ای باربری زعفرانیه 
  2. بسته بندی ظروف آشپزخانه 
  3. بسته بندی تخصصی لوازم چوبی 
  4. چیدمان و دیزان داخلی منزل

گفتنی است که تمامی اقدامات عنوان شده با استفاده از تخصصی ترین ابزار بسته بندی موجود در باربری اتوبار زعفرانیه صورت می گیرد. 

  • خدمات ارائه شده توسط پرسنل آقا:

  1. حمل لوازم سنگین و خاص مانند پیانو، ویترین های بزرگ، کتابخانه، گاوصندوق، حمل جهاز عروس 
  2. ارائه خدمات اصولی باربری 
  3. حمل و نقل بار به شهرستان از تهران 

این پرسنل به صورت کاملا حرفه ای و آموزش دیده عمل می کنند، مسیر های حمل بار به خارج از استان را به خوبی می شناسند و در شرایط آب و هوایی متفاوت قادر به کنترل اوضاع هستند. 

  • حمل بار به شهرستان در بهترین باربری محدوده زعفرانیه

خدمات باربری برون شهری

برای حمل بار به شهرستان از خدمات یک باربری مطمئن استفاده کنید. زیرا قرار است بار شما به دور از چشمانتان تا مقصد حمل شود. در باربری زعفرانیه بارنامه دولتی برای جابجایی بین شهری صادر میشود و همچنین بیمه نامه معتبر ارائه میشود. برای اطلاع از نرخ خدمات بین شهری تماس بگیرید.

برای استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان در باربری در لویزان کلیک کنید.

  • مشاوره رایگان به مشتریان پیش از عقد قرارداد در باربری زعفرانیه:

دریافت مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری زعفرانیه از دیگر اقداماتی است که جز ویژگی های خاص و منحصر به فرد قرار می گیرد، در واقع این ممجموعه پیش از انجام هر کاری تمامی اقدامات و مراحل حمل و باربری را برای مشتریان توضیح می دهند و به آن ها راه کار های مقرون به صرفه  مناسب را ارائه خواهند داد. 

  • ارائه خدمات بیمه ای ارزان در بهترین اتوبار زعفرانیه

بدون شک این مورد می تواند مهم ترین وجه تمایز شرکت باربری در زعفرانیه با دیگر اتو بار در تهران باشد، وجود بیمه مقرون به صرفه باربری زعفرانیه که به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت کالای خود را حمل و جابجا کنید. تمامی کالای مشتریان از لحظه بسته بندی، حین بارگیری، مسیر حمل و در نهایت تخلیه در مقصد بیمه خواهد بود و این شرایط در زمانی که کالای قیمتی جا بجا می شود می تواند تا حد زیادی استرس مشتریان را کاهش دهد. 

  • در بهترین باربری زعفرانیه از چه ماشین های باری استفاده می شود؟

ماشین های باربری آیکو

انتخاب ماشین حمل بار با توجه به حجم بار و خواست مشتری انجام می شود، اما به طور کلی وسایل نقلیه سبک و سنگینی که در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند شامل ایسوزو، هیوندا، وانت و نیسان هستند که در صورت نیاز کف ماشین های حمل اثاثیه حساس را موکت می کنند تا در زمان حمل اثاثیه منزل و محیط آسیبی به زیر لوازم وارد نشود. 

  • بسته بندی تخصصی وسایل منزل برای یک جابجایی بدون آسیب

از مهمترین و بهترین راهکار هایی که برای جلوگیری از آسیب به وسایل شما میتوان به کار برد. بسته بندی منظم و دقیق توسط افراد کاربلد میباشد.

  • ابزار بسته بندی موجود در باربری زعفرانیه تهران:
  • فوم و وکیوم های 90 و 180 متری
  • پتو و پارچه برای زخمی نشدن ویترین و مبلمان
  • بابل رپ و استرچ رپ با پهنای زیاد
  • سلفون و چسب
  • کارتن های سه لایه ضد آب
  • کارتن پنج لایه مخصوص حمل بار
  • کاغذ و روزنامه ی باطله
  • ساکهای رگالدار برای حمل لباس
  • کیف های بزرگ حمل رخت خواب و پتو
  • نایلون های حبابدار
  • و…

مزایای مراجعه به باربری زعفرانیه در آیکوبار

با توجه به ویژگی های عنوان شده شما می توانید با خیال راحت حمل و نقل لوازم و وسایل خود را به این باربری بسپارید، در واقع بهترین باربری در زعفرانیه با ارائه خدمات ویژه شرایطی را برای شما فراهم می کند که با مناسب ترین میزان هزینه بتوانید در جهت جابجایی وسایل اقدام نمایید. این باربری همه روزه و به صورت 24 ساعته فعالیت مفید و مستمر دارد که این امر به نحوی یک مزیت اصلی است.  

تصور کنید به دلیل شرایط کاری مجبور به مهاجرت باشید، چنانچه این اتفاق در روز های تعطیل صورت بگیرد باید به دنبال یک باربر باشید که در ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات باشد. بهارین باربری زعفرانیه با ارائه بهترین خدمات و بهرمندی از کادر حرفه ای شرایط را برای جابجایی لوازم و وسایل از تهران به تمامی شهر های ایران فراهم می کند. توجه داشته باشید که با توجه به نرخ نامه تایید شده اتحادیه تمامی حقوق و مزایا در روز های تعطیل برابری دیگرر روز های سال خواهد بود و حق دریافت مبلغ اضافه تر وجود ندارد مگر اینکه در نرخ نامه عنوان شده باشد.  

نکات مهم در زمان انتخاب شرکت باربری 

همانطور که عنوان شده، اتو بار زعفرانیه با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که قصد جابجایی محیط کار یا زندگی را دارند، می باشد. علاوه بر ویژگی های عنوان شده توجه به برخی نکات در زمان انتخاب شرکت باربری بسیار حائز اهمیت است و نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشتف این نکات شامل موارد زیر می باشند: 

باربری و وانت تلفنی الهیه

برای بسته بندی وسایل خود از خدمات باربری زعفرانیه استفاده کنید. ما در روزهای قبل از اسباب کشی وسایل شمارا به بهترین نحو بسته بندی میکنیم. بسته بندی وسایل با ابزار مناسب و به روش درست باعث میشود تا احتمال آسیب به زیر صفر برسد. همیشه گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است. هزینه برای بسته بندی قطعا کمتر از جبران خسارت وارده به وسایتان میباشد. با استفاده از خدمات بسته بندی باربری زعفرانیه ضمانت سلامت کالا تا مقصد را به شما میدهیم. چون از خدمات منحصر به فرد خود اگاهی داریم.

بهترین باربری در محدوه زعفرانیه

بسته بندی لوازم چوبی
بسته بندی مبل و ویترین

چرا باید یک باربری زعفرانیه را انتخاب کنید که بیمه ارائه دهد؟

هنگام اسباب کشی وسایل شما توسط افزاد تا ماشین جابجا میشوند و سپس با ماشین به مقصد میرسند. احتمال افتادن وسایل از دست افراد و همچنین تصادف ماشین ، بسیار زیاد است. پس بهتر است از خدمات بابری استفاده کنید که بیمه ارائه دهد. درباربری زعفرانیه بیمه نامه معتبر برای تمامی سرویس ها ارائه میشود.

با توجه به بند بالا بهترین انتخاب برای شما باربری زعفرانیه میباشد.

ساعت کاری اتوبار زعفرانیه

هفت روز هفته.

24 ساعت شبانه روزی حتی روز های تعطیل!

ما هرلحظه در کنار شما هستیم تا هیچ نگرانی برای اسباب کشی نداشته باشید


مشاوره اسباب کشی در باربری نزدیک به زعفرانیه:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

علل برتری باربری زعفرانیه نسبت به سایر همکاران:

  1. ارائه بیمه حمل و نقل.
  2. صدور بارنامه دولتی برای جابجایی بین شهری.
  3. خدمات ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل.
  4. ارائه منصفانه ترین قیمت ها در کل تهران.
  5. اعزام کارگر مخصوص بسته بندی.

وانت تلفنی زعفرانیه ، در نوع خود ضمانت ارائه بهترین و سریعترین خدمات با کمترین هزینه را میدهد. در وانت بار زعفرانیه انواع ماشین نیسان ، آریسان ، مزدا و … آماده خدمات رسانی میباشند.

بسته بندی مناسب باعث میشود چیدن بار در ماشین مخصوص حمل بار بسیار آسانتر شود. درعکس زیر نمونه بارچینی را در ایسوزو میبینید.

باربری زعفرانیه
نحوه بارچینی در ایسوزو

حمل  یخچال در باربرب زعفرانبه!

جابجایی یخچال ساید یکی از چالش های اسباب کشی میباشد. در باربری زعفرانیه یخچال شمارا را بهترین ابزار ، بسته بندی میکنیم و سپس توسط پرسنل متخصص و با تجربه جابجا خواهیم کرد.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

اگر در دیگر مناطق شمال تهران سکونت دارید ، این مطلب نیز برای شما مفید خواهد بود: باربری محدوده شمال تهران

البته باید گفت اگر شما با باربری زعفرانیه نیز تماس بگیرید ، هرجای تهران باشید ما به شما خدمات میدهیم و راحتی را برایتان به ارمغان می آوریم.


نکات مهم برای حمل آسانتر اساسیه منزل:

اسباب منزل خصوصا برای خانمها بسیار مهم است.برای همین جابجایی آنها کاری سخت و طاقت فرساست. ولی با استفاده از خدمات اتوبار آیکو از سختی جابحایی بکاهید.

نکات مهم و اساسی به صورت خلاصه:

  1.  با توجه به خصوصیات و شرایط زندگی بهترین ماه را برای اسباب کشی انتخاب کنید.
  2. در تابستان به کودکان و بزرگسالان خود برسید تا از گرمازدگی جلوگیری کنید.
  3. در فصل پاییز نگران بارش های فصلی باشید.
  4. در فصل زمستان از خدمات یک باربری مثل باربری چیتگر استفاده کنید ، که تمام ماشین های آن دارای زنجیر چرخ ، ضد یخ و .. باشند تا در حین اسباب کشی، مشکلاتی ازین قبیل به سختی اسباب کشی اضافه نکند.

 

هدف ما جلب رضایت مشتری می باشد.

باربری زعفرانیه با توجه به استقبال زیاد همشهریان عزیز ، خودرا بر آن داشت که خدمات خودرا توسعه دهد تا اتوبار و وانت تلفنی را در همه مناطق تهران از جمله : ، اتوبار محدوده شهرک غرب و  … ارائه دهد.

یکی دیگر از خدمات باربری رعفرانیه ارائه ی وانت بار در کمترین زمان ممکن در محل شما میباشد.
وانت بار زعفرانیه بارهی زیر ۲تن شنارا در کمترین زمان جابجا خواهد کرد. برای رزرو سرویس تماس بگیرید.

وانت بار زعفرانیه
وانت تلفنی تهران | وانت تلفنی شمال تهران

جابجایی جهیزیه عروس ، کاری تخصصی در باربری زعفرانیه:

جابجایی وسایل عروس کاری تخصصی است. باربری زعفرانیه ، در انجام این نوع سرویسها تجربه ی زیادی دارد.بااستفاده از خدمات عالی این اتوبار دیگر نگران اسباب کشی نباشید و از مراسمتان لذت ببرید.

بسته بندی وسایل چوبی در بهترین باربری زعفرانیه:

جابجایی وسیله های چوبی نیاز به تخصص دارد. زیرا اینگونه وسایل در اثر کوچکترین ضربه لق میشوند و آسیب جدی میبینند. در باربری زعفرانیه ، پرسنل بسته بندی ما این وسایل رابا ابزار های مخصوص بسته بندی میکنند. احتمال آسیب به زیر صفر میرسد.این کار برای جلوگیری ازشکستن شیشه ویترین ها یا میز ها یا رنگ پریدگی چوبها است. در عکس زیر نمونه بسته بندی وسایل چوبی را میبینید.

بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

معرفی یکی از بهترین شرکت های باربری در تهران 

با چند پرس و جوی ساده می توانید اطلاعات دقیقی از بهترین شرکت باربری در تهران کسب کنید، برای این کار راه های زیادی وجود دارد، مشورت با دوستان و آشنایان و پرسش درباره تجارب آن ها بسیار حائز اهمیت است. اما می توانید با چند کلیلک ساده بهترین اطلاعات را درباره شرکت باربری، خدمات کلی، نوع باربری، ماشین ها و…. به دست آورید. 

موارد عنوان شده تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهد داشت و می توانید با کسب این اطلاعات و توجه کامل به نکات عنوان شده، انتخاب درست داشته باشید. گفتنی است که کلیه نکات مذکور در شرکت باربری آیکو بار رعایت شده و تمامی استاندارد های لازم بر اساس اصول اتحادیه می باشد. 

نتیجه گیری

شرکت باربری تهران آیکوبار به عنوان بهترین اتوبار در تهران با بهره مندی از حضور کارکنان و وسایل نقلیه سبک و سنگین یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که می خواهند با خیال راحت و به دور از استرس جابجایی راحتی داشته باشند. این شرکت صفر تا صد حمل و نقل را برای شما انجام خواهد داد و شما می توانید از خدمات آن ها در زمان بسته بندی لوازم، بارگیری، حمل و تخلیه بار نیز بهرمند شوید. همچنین ارائه خدمات عالی در ازای هزینه های ارزان ویژگی غیر قابل انکار این باربری میباشد.

4 دیدگاه

  • ممنونم از اینکه کار مارو راحت کردین و این خدمات عالی رو برای ما انجام میدین

    • خواهش میکنم

  • خیلی راضی بودم. دستتون درد نکنه.

  • سلام میخوام ی تشکر کنم از بچه هاتون کارشون به خوبی انجام دادن آدمای خوش اخلاق و معدبی بودن

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.