ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

انجام خدمات حمل و نقل به صورت دقیق و منظم در باربری الهیه

 انجام خدمات حمل و نقل به صورت دقیق و منظم در باربری الهیه

 شماره های باربری الهیه

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

باربری الهیه تهران | بهترین خدمات باربری محدوده الهیه

ما در باربری الهیه اماده خدمات رسانی به همشهریان تهرانی عزیزمان هستیم. خدمات ما در اتوبار باربری الهیه شامل : بسته بندی ، حمل و نقل، اسباب کشی ،حمل گاوصندوق و ساید بای ساید و دیگر وسایل سنگین ، باربری ادارات و کارخانه ها ، جابجای جهیزیه عروس ،جابجایی تچهیزات صنعتی ، حمل بار به شهرستان های دیگر و … به بهترین نحو ممکن میباشد.. ما کمترین قیمت هارا در ازای بهترین خدمات به شما ارائه میدهیم. ما اسباب کشی را برای شما به یک کار راحت و تجربه ای خوش تبدیل خواهیم کرد.

محدوده ای که باربری الهیه در آن خدمات انجام میدهد.

منطقه تحت پوشش باربری الهیه

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است.الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از جنوب تا پل صدر و از شرق تا خیابان شریعتی وسعت پیدا می‌کند.الهیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده‌است. ساختمان‌های دیپلماتیک زیادی که محل اقامت اتباع خارجی است در این منطقه وجود دارد.محله الهیه جزو مرفه نشین ترین مناطق تهران محسوب میشوداین محله از طریق ایستگاه های مترو صدر و قیطریه قابل دسترسی می باشد.

در باربری الهیه خدمات حمل جهیزیه عروس ، وسایل ادارات ، کارخانه ها ، سازمانها ، شرکت ها و … به صورت تخصصی انجام میشود.بارنامه ی دولتی برای جابجایی بین شهری صادر میکنیم و بیمه نامه معتبر برای تمامی سرویس ها ارائه میدهیم.

عللی که باعث شده تا اتوبار آیکو در محله الهیه زبانزد شود؟

کارگران باربری الهیه ، همگی متخصص و دارای تجربه ی چندین ساله هستند. آنها زبده ، ماهر و ورزیده هستند. پرسنل بسته بندی باربری آیکو ، دارای تخصص و دانش کافی در این زمینه هستند. مدیران این اتوبار با هدف ارائه بهترین خدمات ، در انتخاب پرسنل خود بسیار دقت میکنند. همین موارد باعث شده تا همه ی ساکنان این منطقه مارا انتخاب کنند.

باربری زعفرانیه تهران یکی از دیگر شعب باربری الهیه میباشد که در محدوده ی خود به رتبه ی یک باربری تبدیل شده است. اما حال سوالی که پیش می اید. این است که چرا باربری آیکو تقریبا در اکثر مناطق تهران بهترین باربری میباشد؟ برای یافتن این سوال به لینک زیر مراجعه کنید.

خدمات بسته بندی باربری شعبه الهیه به صورت زیر میباشد.

 در نگاه اول شاید بسته بندی اصلا مهم به نظر نرسد ، اما همیشه میگویند پیشگیری بهتر از درمان است. پس برای بسته بندی هزینه کنید ولی از خسارت های جبران ناپذیز در امان باشید. خدمات بسته بندی ما به گونه ای است که حتی اگر از شمالی ترین نقطه ایران تا جنوبی ترین نقطه آن جابجا شوید ، هیج آسیبی بهع وسایلتان وارد نخواهد شد. با استفاده از خدمات بسته بندی باربری الهیه ، ماضمانت سلامت کالا تا مقصد را به شما میدهیم. بهترین خدمات بسته بندی در اتوبار الهیه ارائه میشود.

شاید برایتان سوال پیش آمده است که:

نحوه ی انجام و زمان بسته بندی ، در باربری الهیه چگونه است ؟

ما در روزهای قبل از اسباب کشی ، بسته بندی را به بهترین نحو برای شما انجام خواهیم داد. با استفاده از خدمات بسته بندی ما ، احتمال آسیب به زیر صفر میرسد. زیرا پرسنل باربری الهیه همگی با جدیدترین متدهای بسته بندی آموزش دیده اند و در کار خود متخصص هستند. در باربری الهیه امکان اعزام کارگر مخصوص بسته بندی وجود دارد.همه ی این موارد باعث شده ما بهترین اتوبار در این منطقه بشویم. کافیست برای بسته بندی حداقل یک روز قبل از زمانی که برای اسباب کشی در نظر گرفته اید. با ما تماس بگیرید.

بسته بندی بار الهیه

مشاوره رایگان دربهترین باربری محدوده الهیه قبل از هر اسباب کشی:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین ما در نظر میگیریم که شما کمترین هزینه را برای اسباب کشی پرداخت کنید. رسالت باربری محدوده ی الهیه انجام خدمات به بهترین شکل در کمترین زمان برای شما میباشد. از دیگر مواردی که آرامش را به شما هدیه میدهد. اعزام کارگر اسباب کشی از نزدیکترین شعبه به محل شماست. که همین باعث تسریع روند اسباب کشی خواهد شد.

:ویژگی قابل توجه بهترین باربری آیکوبار الهیه

برای جابجایی وسایل سنگین و بزرگ مثل یخچال ساید ، گاوصندوق ، کمد و … نیاز به تخصص و همچنین ابزاری مثل جرثقیل میباشد. باربری الهیه با داشتن تخصص و تجربه ی کافی در این زمینه بهترین انتخاب برای جابجایی ساید شما میباشد. زیرا در این اتوبار یخچال شما قبل از جابجایی با نایلون حبابدار و کارتون و.. بسته بندی میشود و سپس توسط کارگر ماهر جابجا میشود.

هزینه ی جابجایی یخچال ساید بای ساید به تعداد طبقه ی مبدا و مقصد بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از نرخ جابجایی با شماره ی 02122826922 تماس بگیرید.

جابجایی یخچال در باربری آیکو

اتومبیل های مخصوص حمل بار، جابجایی وسایلتان را در باربری الهیه انجام میدهد.

تنوع بالای ماشین ها و سرویس های ارائه شده در باربری الهیه ، باعث شده تا در هزینه های مشتریان بسیار صرف جویی شود.

برای استفاده از خدمات یکی از ارزانترین وانت تلفنی های شهر تهران کلیک کنید. و از خدمات عالی آن بهره ببرید.

با استفاده از خدمات وانت بار الهیه ، بارهای شما با حجم کم با سرعت بیشتری جابجا میشود. دیگر نگران پل های کوتاه و کوچه های تنگ نباشید.

در باربری الهیه امکان استفاده از انواع ماشین مثل : مزدا ، آریسان ، نیسان ، وانت ، پیکان وانت و … وجود دارد. برای انتخاب ماشین مناسب بارتان از کارشناسان باربری الهیه ، مشاوره ی رایگان بگیرید.

وانت تلفنی تهران | وانت تلفنی شمال تهران

1 دیدگاه

  • خخخخخخیلییییی از خدماتشون راضی بودم. به معنای واقعی عالی

نظرات بسته شده است.