ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

روش های نوین حمل و نقل را در باربری اقدسیه تجربه کنید.

 روش های نوین حمل و نقل را در باربری اقدسیه تجربه کنید.

تلفن های تماس باربری اقدسیه برای اسباب کشی

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

بهترین باربری در اقدسیه | اتوبار در اقدسیه تهران

شرکت حمل و نقل و باربری اقدسیه نیروهای توانمند و سرآمد در حیطه ی باربری را از کل تهران گرد هم آورده و یکی از تخصصی ترین اتوبار های اقدسیه را تاسیس نموده است. در این اتوبار سرویس های مختفی از جمله : سرویس حمل درون شهری ، سرویس حمل برون شهری ، سرویس کارگر خالی ، سرویس بسته بندی لوازم منزل و … انجام میشود.

حوزه خدمات دهی در برترین باربری اقدسیه:

منطقه تحت پوشش باربری اقدسیه

حدود منطقه تحت پوشش باربری اقدسیه : اَقْدَسیه، یکی از محله‌های شمال شرق تهران و منطقه شمیران است. خیابان اقدسیه (برادران شهید موحد دانش) در شرق از میدان اقدسیه در انتهای بزرگراه ارتش آغاز شده، در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع می‌کند و در غربی‌ترین نقطه به سه‌راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران منتهی می‌شود. این محله از شمال با آجودانیه و کاشانک، از غرب با فرمانیه، از شرق با اراج و از جنوب با میدان نو بنیاد همسایه میباشد.

توضیح مختصر خصوصیات باربری اقدسیه

 

باربری اقدسیه هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. باربری اقدسیه آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل باربری اقدسیه آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست. بیشتر باربری ها از تراکت یا تبلیغات گزاف استفاده میکنند تا شما از خدمات باربری آنها استفاده کنید. اما چه تبلیغی بهتر از کیفیت بالای خدمات باربری آیکو ؟؟

ویژگی های منحصر پرسنل باربری محدوده اقدسیه

مدیریت باربری اقدسیه به دلیل اینکه هیچگونه نقصی در ارائه خدماتش بوجود نیاید. تمامی پرسنل خودرا ازبین افراد متخصص که دانش کافی کسب نموده اند ، انتخاب کرده است. کارگران بسته بندی ما همگی با متد های جدید اروپا آموزش دیده اند. رانندگان دارای گواهینامه پایه یک یا پایه دو هستند.

  • باربری آیکو تلاش میکند تا شما جابجایی آسان و بدون استرس تجربه کنید.
  • از سال 85 که آیکوبار را تاسیس کرده ایم ، هیچ مشتری ناراضی نداشته ایم همین نشان میدهد که موفق هستیم.
  • در باربری اقدسیه خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، سازمانها ، کارخانه ها ، مغازه ها و منازل و … به صورت 24 ساعت شبانه رزوی انجام میشود.همچنین خدمات حمل وسایل سنگین مثل گاوصندوق و پیانو نیز انجام میشود.

نکات مهم و اساسی اسباب کشی در باربری اقدسیه به صورت خلاصه:

  1. از وسایل لیست تهیه کنید و آنهارا گروه بندی کنید. تا هنگام چینش بار در منزل جدید برای پیدا کردن وسایل راحت باشید.
  2. با توجه به خصوصیات و شرایط زندگی بهترین ماه را برای اسباب کشی انتخاب کنید.
  3. در تابستان به کودکان و بزرگسالان خود برسید تا از گرمازدگی جلوگیری کنید.
  4. جابجایی در فصل زمستان به علت سردی هوا کاری سخت تر از قبل است ، پیشنهاد ما به تعویق انداختن اسباب کشی است. یا از خدمات یک باربری مثل باربری اقدسیه استفاده کنید که تمام ماشین ها دارای ضد یخ و زنجیر چرخ هستند.
  5. در فصل پاییز نگران بارش های فصلی باشید.
  6. یکی از اتوبار هایی که تمامی نکات بالا را رعایت میکند ، باربری محدوه تجریش میباشد.
  7. در بهار نیز باد های فصلی زیادی میوزند پس بهتر است از ماشین های مسقف استفاده کنید. یا اگر از ماشین های غیرمسقف استفاده میکنید وسایل را به خوبی با طناب ببندید.

جابجایی گاوصندوق امری سخت و طاقت فرسا که در باربری اقدسیه به انجام میرسد.

جابجایی اینگونه وسایل سنگین نیاز به تخصص و همچنین ابزاری مثل جرثقیل میباشد. اتوبار اقدسیه تجربه ی زیادی در این زمینه دارد و همچنین تمام ابزار لازم برای جابجایی گاوصندوق را دارد. برای همین شرکت اسباب کشی اقدسیه بهترین انتخاب برای افرادی است که میخواهند گاوصندوق خودرا جابجا کنند.

همچنین باربری اقدسیه جابجایی دیگر وسایل بد دست مثل پیانو ، ویترین و میز نهاخوری و.. را به عهده میگیرد.

ابزاربسته بندی بابری و وانت تلفنی اقدسیه

  • فوم و وکیوم های با پهنای 180 سانتی متری
  • نایلون حبابدار برای ظروف شکستنی
  • سلفون و چسب
  • کارتن 4 لایه ضد آب
  • بابل رپ
  • کیف های رگالدار برای حمل لباس.
  • استرچ رپ
  • کارتن های 3 لایه
  • روزنامه
  • و…

ما چندروز قبل از اثاث کشی بسته بندی وسایلتان را به بهترین نحو برای شما انجام خواهیم داد. در این اتوبار بسته بندی توسط پرسنل ماهر و آموزش دیده انجام خواهد شد.همچنین ابزار به کار گرفته بسیار منحصر به فرد و با کیفیت هستند.

برا کاهش هزینه هایتان شما میتوانید ابزار را از ما بخرید. اما خودتون بسته بندی کنید.

برای یک جابجایی آسان و بسته بندی تخصصی وسایل هایتان به صفحه ی باربری شمال تهران آیکوبار سر به زنید و با شماره های مندرج در ابتدای صفحه تماس بگیرید.

در باربری اقدسیه وسایل چوبی با دقت و مهارت زیادتری بسته بندی میشود.

علت این همه توجه آسیب پذیری زیاد وسایل چوبی میباشد. این وسایل چوبی به خاطر قیمت بالا و ظرافت زیاد احتمال آسیب بیشتری دارند. همچنین هزینه ی خسارت آنها بیشتر خواهد بود.

بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

جابجایی وسایل چوبی نظیر : مبلمان ، ویترین ، میز نهارخوری ، نیازمند تخصص است زیرا در صورت ضربه خوردن رنگ پریدگی در آن ایجاد میشود و از زیبایی آن کاسته خواهد شد.ارزش وسیله نیز کاهیده میشود. بسته بندی وسایل خود را به باربری اقدسیه بسپارید تا خیالتان راحت باشد. نمونه ی ان را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

باربری اقدسیه ضمانت جابجایی درطولانی ترین مسیر ها از شمال تا جنوب ایران بدون هیچ آسیبی را به شما میدهد.

زیرا کارگران ما همگی با جدیدترین متدهای روز اروپا آموزش دیده اند. آنها دانش لازم و تخصص کافی در زمینه بسته بندی دارند.بسته بندی در باربری اقدسیه به گونه ای است که با طی 1000 کیلومتر مسافت و حتی 150 ساعت جابجایی هیچ خسارتی به وسایلتان وارد نشود. همچنین با ارائه بیمه نامه معتبر ، شما دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت.


باربری آیکو ، بهترین وانت تلفنی اقدسیه:

در وانت بار اقدسیه بهترین خدمات با منصفانه ترین قیمت ها ارائه میشود. با استفاده از خدمات وانت بار ، وسایلتان در کمترین زمان جابجا خواهد شد. به خاطر کوچکتر بودن وانت دیگر نیاز نیست نگران پلهای ک.تاه و کوچه های تنگ باشیم. وانت بار اقدسیه بهترین انتخاب برای افراد با حجم بار کمتر از 2 تن میباشد.

وانت بار محدوده اقدسیه = سریعترین نوع خدمات جابجایی

وانت بار آیکو

وانت بار اقدسیه آماده خدمات رسانی 24 ساعته به همشهریان تهرانی میباشد.

انتقال وسایل و اثاث به شهرستان با آسانترین روش ها

برای حمل بار از اقدسیه به شهرستان از خدمات یک باربری مطمئن استفاده کنید. چرا که بارتان قرار است به دور از چشمان شما توسط راننده ، تا مقصد حمل شود. یکی از واجبات جابجایی بین شهری ارائه بارنامه دولتی است ، که تنها توسط باربری های رسمی و دارای مجوز مثل باربری اقدسیه امکان پذیر است. برای اطلاع از نرخ جابجایی بین شهری با شماره 09126580947 تماس بگیرید.همچنین ارائه بیمه نامه معتبر برای باربری بین شهری نیز بسیار مهم است.

باربری ولنجک بهترین خدمات ارسال بار به شهرستان را انجام میدهد.

مشاوره اسباب کشی رایگان در بهترین باربری محدوده اقدسیه:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

ویژگیهای یک کارگر باربری حرفه ای :

  • در باربری اقدسیه ، تنها افراد مورد اعتماد ، تنومند ، ماهر ، ورزیده ، زبده ، با سابقه ، سریع و دارای تخصص به کار گرفته میشوند. پرسنل بسته بندی باربری آیکو علاوه بر موارد بالا دارای تخصص و دانش کافی لازم برای بسته بندی هستند و همچنین با جدیدترین متد های بسته بندی آموزش دیده اند.

شعار باربری آیکو (پیشگیری بهتر از درمان است. ) میباشد. برای همین بهترین خدمات بسته بندی را ارئه میدهد. ما ضمانت سلامت کالای شما تا مقصد را میکنیم.

هرکجای تهران که باشید ، فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم.

تماس با شماره ی : 02122826922

هدف باربری آیکو شعبه اقدسیه ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی میباشد. در این راستا ما درتمام نقاط تهران اعم از شمال تهران ، غرب تهران و … شعبه تاسیس کرده ایم تا همگی ساکنین تهران بتوانند از خدمات منحصر به فرد ما استفاده کنند. علاوه بر آن ما از تهران به تمام نقاط ایران بار شمارا ارسال میکنیم .همچنین خدمات ما به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل نیز انجام میشود.

حمل جهیزیه عروس در باربری اقدسیه تهران :

جابجایی جهیزیه عروس یکی از سخت ترین نوع اسباب کشی است. زیرا حساسیت روی وسایل نوی عروس بیشتر است.همچنین اگر آسیب وارد شود خسارت بیشتر است. برای تجربه یک جهازچینی آسان و راحت ، از خدمات باربری آیکو شعبه ی اقدسیه استفاده کنید. با استفاده از خدمات ما خیالتان راحت میشود و از مراسم خود لذت می برید.

بسته بندی ظروف شکستنی لوازم منزل

بیمه حمل و نقل در باربری اقدسیه

در باربری اقدسیه برای تمامی سرویسها (بدون توجه به نوع بار) بیمه نامه معتبر صادر میشود. اگرچه سعی پرسنل بسته بندی و جابجایی اتوبار اقدسیه به صفر رساندن آسیب میباشد اما اتفاق خبر نمیکند. در این باربری اتاق ماشین ها با موکت پوشیده شه اند تا احتمال آسیب به زیر صفر برسد.

ماشین های شرکت باربری اقدسیه تهران:

در شرکت اسباب کشی آیکو ماشین های مجهز و مجلل در مدل و نوع های گوناگون با ظرفیت کالای قابل حمل 3 تن تا 36 تن موجود است. این خودروهای در تمام طول هفته در 24 ساعته شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

منصفانه ترین باربری در محدوه اقدسیه تهران:

در باربری لویزان انواع ماشینهای ایسوزو ، هیوندا ، کامیون ، وانت ، آریسان ، مزدا و … آماده خدمات رسانی به صورت 24 ساعته میباشند.

انتخاب نوع ماشین مناسب بارتان را به کارشناسان باربری لویزان بسپارید، زیرا عوامل زیادی مثل : نوع بار ، حجم بار ، فاصله ی مبدا تا مقصد ، شرایط آب و هوایی و… در آن موثر است. با یک تماس ساده از خدمات مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

حمل ابزار خاص در باربری اقدسیه در تهران

باربری اقدسیه خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، منازل و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندووق وهزاران خدمات دیگر را به صورت 24 ساعته ارائه میدهد.

حمل پیانو ، ساید بای ساید و گاوصندوق به بهترین نحو :

یکی از سخت ترین کارها حمل وسایل بزرگ میباشد. که در باربری آیکو آسان شده است. زیرا ما ابزار لازم مثل جرثقیل و افراد ماهر دراین حیطه را به کار گرفته ایم. به قطع میتوان گفت در شغل باربری تنها تجربه است که میتوان اه آن اکتفا کرد. کارگران با تجربه ی باربری افدسبه تهران این موضوع را به شما ثابت خواهند کرد.

02122826922

3 دیدگاه

  • داداش هزینه بسته بندی چقدره؟

    • دوست عزیز بستگی به حجم بارتون داره. لطفا مطالب این صفحه رو مطالعه کنید یا با شماره ی 09126580947 تماس بگیرید.

  • بسیار عالی و با دقت خدمات اسباب کشی منو انجام دادند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.