ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

تجربه ی دلنشین یک اسباب کشی آسان تنها با باربری مرزداران انجام شدنی است.

 تجربه ی دلنشین یک اسباب کشی آسان تنها با باربری مرزداران انجام شدنی است.

رزرو سرویس اسباب کشی در باربری مرزداران

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

 

 

باربری مرزداران تهران | بهترین اتوبار مرزداران

ارائه ی خدمات حمل و نقل خاص و همچنین مشاوره رایگان قبل از انجام سرویس ، باربری مرزداران را به یکی از زبانزد ترین اتوبار های این منطقه تبدیل کرده است. شما نیز برای بهره مندی از خدمات این اتوبار که شامل : بسته بندی لوازم منزل ، حمل و تخلیه ابزار آلات صنعتی و… با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل کنید.

 

محدوده خدمات دهی باربری در مرزداران

منطقه تحت پوشش باربری مرزداران

از بلوار مرزداران بلوار اصلی شهرک ژاندارمری که به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر است تا بخش مرکزی این بلوار در ناحیه ۴ از منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و بلواری شرقی – غربی است که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. همگی تحت خدمات باربری مرزداران میباشند.

همه ی آن چه که از یک شرکت اسباب کشی در بلوار مرزداران توقع دارید، برایتان فراهم میکنیم.

باربری مرزداران آماده ارائه بهترین خدمات باربری شبانه روزی، بسته بندی، وانت تلفنی، وانت بار، جابجایی و همچنین چیدمان با قیمت عالی توسط افراد با تجربه و می‌باشد. همه ی آنچه لازم یک اسباب کشی اصولی میباشد. در اتوبار مرزداران گرد هم آمده تا نهایت رضایت شما بدست اید.

بسته بندی تخصصی اثاثیه منزل در بهترین باربری مرزداران

خدمات اتوبار مرزداران شامل بسته بندی هم می شود؟ بله!

بسته بندی در باربری مرزداران به بهترین روش ممکن انجام میشود زیرا ما معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است. یک بسته بندی مناسب باعث راحتتر شدن تمام مراحل باربری میشود. چینش بار در ماشین های مخصوص حمل بار راحتتر میشود. بسته بندی کاری ظریف است و نیاز به دقت بالا دارد.همانطور که میدانید خانمها در انجام کارهای ظریف موفق ترند. در باربری مرزداران امکان اعزام کارگر بسته بندی خانم نیز وجود دارد. تا این مرحله بهتر انجام شود‌.

برای دیدن تمامی ویژگیهای بسته بندی لوازم منزل باربری مرزداران و آشنایی با نحوه ی انجام کار کلیک کنید.

صفر تا صد بسته بندی و اسباب کشی را کنارتان هستیم. ما بهترین خدمات اسباب کشی را با کمترین قیمت ها ارائه میدهیم. زیرا هدف اصلی ما برای تاسیس این باربری رضایت مشتریان میباشد.

ابزار بسته بندی موجود  در باربری مرزداران

ابزار بسته بندی باربری و وانت تلفنی آیکو

در باربری مرزداران اثاثیه منزل شما با ابزاری مثل

  • بابل رپ های مرغوب
  • استرچ رپ با پهنای ۱۸۰ سانتی متر.
  • نایلون حبابدار
  • فوم های ۹۰ متری.
  • ضربه گیر
  • وکیوم های با پهنای ۱۰۰ سانت
  • سلفون های مخصوص بسته بندی بار
  • چسب پهن
  • کارتن ۳ لایه ضد آب
  • روزنامه و کاغذ باطله
  • ساکهای رگالدار برای حمل لباس
  • و… بسته بندی میشود.

طرز انجام بسته بندی در اتوبار آیکو به صورتی انجام میشود که، هیچ خللی در مراحل اسباب کشی شما ایجاد نشود.

تمامی وسایل را میتوانید از ما بخرید و خودتان بسته بندی کنید تا در هزینه های شما صرفه جویی شود. ما هنگام تحویل وسایل آموزش های لازم را به شما میدهیم.

اعزام کارگر ماهر برای جابجایی وسایل در باربری مرزداران:

بسته بندی در باربری مرزداران به بهترین روش ممکن انجام میشود زیرا ما معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است. یک بسته بندی مناسب باعث راحتتر شدن تمام مراحل باربری میشود. چینش بار در ماشین های مخصوص حمل بار راحتتر میشود. کارگران بسته بندی در این اتوبار اعزام میشود.

یکی دیگر از بهترین شعب باربری آیکو ،باربری زعفرانیه میباشد.در این اتوبار خدمات اسباب کشی با 25 درصد تخفیف انجام میشود.

 

پاسخگویی 24 ساعته و رایگان با مشاورین باربری مرزداران :

  • باربری مرزداران شبانه روزی است؟ بله !
    خدمات رسانی شبانه روزی اتوبار ارزان مرزداران از ویژگیهای بارز آیکوبار میباشد.
  • بهترین باربری مرزداران در این محدوده.
  • ارائه بیمه نامه معتبر.
  • با تماس با شماره ی 02144615621 هرجای تهران که باشید در کنارتان هستیم.
  • خدمات حمل جهیزیه عروس ، وسایل سنگین از ویژگی باربری مرزدارلن میباشد.

بهترین خدمات اسباب کشی را از وانت بار مرزداران آیکو بخواهید :

علاوه بر خدمات منحصر به فردی که در باربری مرزداران ارائه میکنیم، به فکر افرادی که بار زیر ۲ تن دارند نیز هستیم. وانت بار مرزداران آماده ی خدمات رسانی ۲۴ ساعته به همشهریان گرامی میباشد. در وانت تلفنی مرزداران ، انواع ماشین های سبک مخصوص باربری مثل : آریسان ، پیکان وانت ،نیسان، مزدا و…آماده به خدمت با کیفیت هستند.

جابجایی جهیزیه عروس در باربری ارزان مرزداران:

باربری مرزداران وسایل نوی عروس را به بهترین نحو جابجا میکند تا هیچگونه آسیبی به وسایل شما نرسد. حساسیت روی جهیزیه عروس به خاطر نو بودن خیلی زیاد است. اما با انتخاب اتوبار مرزداران ، از مراسم خود لذت ببرید و آسوده خاطر باشید.

اسباب کشی آسان و راحت با خدمات باربری در محدوده ی مرزداران :

باربری مرزداران یکی از شعب آیکوبار میباشد. که طی چندین سال فعالیت باربری در تهران، به یکی از معروفترین باربری های این منطقه تبدیل شده است.
جابجایی یک اتفاق مهم و همچنین سخت در زندگی هر فردی میباشد. بهترین کار انتخاب یک باربری کاربلد مثل باربری آیکو میباشد. پروسه ی اسباب کشی در محدوده ی مرزداران را به اتوبار مرزداران آیکوبار بسپارید. ما همه ی تلاشمان را میکنیم تا با کمترین آسیب و در کمترین زمان جابجا شوید.

مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری مرزداران

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

برای استفاده از خدمات باربری جردن کلیک کنید.

حمل بار از مرزداران به شهرستان در کمترین زمان:

برای جابجایی بار بین شهری به دو نکته بیش از قبل برای انتخاب باربری توجه کنید. اول اینکه باربری مورد نظر بارنامه دولتی برای بارتان صادر کند. دوم اینکه بیمه حمل و نقل معتبر ارائه دهد. زیرا بار شما قرار است توسط راننده از مبدا تا مقصد حمل شود. باربری مرزداران واجد هردو شرایط بالا هست و همچنین بهترین باربری در محدوده مرزداران میباشد. پس بهترین انتخاب برای شماست.

ویژگیهای نیروی انسانی اتوبار مرزداران

 

باربری مرزداران تمامی پرسنل خودرا از بین افراد مورد اعتماد ، ورزیده ، زبده ، تنومند ، با سابقه ی چندین ساله انتخاب کرده است. کارگر باربری در این اتوبار، با اخلاق و با نظم است و تمام تلاش خودرا میکند تا شما احساس راحتی کنید. رانندگان این باربری همگی دارای گواهینامه پایه یک یا پایه دو هستند و تجربه ی رانندگی با انواع ماشین های مخصوص حمل بار را دارند.

خدمات ارائه شده توسط پرسنل خانم در باربری مرزداران

بسته بندی های حرفه ای باربری زعفرانیه 

بسته بندی ظروف آشپزخانه 

بسته بندی تخصصی لوازم چوبی

چینش و دکوراسیون داخلی منزل

گفتنی است که تمامی اقدامات عنوان شده با استفاده از تخصصی ترین ابزار بسته بندی موجود در باربری اتوبار زعفرانیه صورت می گیرد. 

 


باربری مرزداران آماده ارائه بهترین خدمات باربری شبانه روزی ،بسته بندی ،جابجایی و همچنین چیدمان با قیمت عالی توسط افراد با تجربه و می‌باشد.

نگران حمل یخچال ساید خود هستید؟

جابجایی یخچال در باربری آیکو

در باربری مرزداران یخچال شما را با بهترین ابزار بسته بندی میکنیم و سپس توسط پرسنل متخصص آنها را جابجا میکنیم. قیمت یخچال ساید انقدر گران است که صرفه ی اقتصادی به استفاده از خدمات بسته بندی گران قیمت و جابجایی یک باربری میباشد.


بهترین باربری مرزداران تهران برای اسباب کشی

  • کامیون های 6متری مخصوص شهرستان را از ما بخواهید.
  • باربری آیکو از سال 1385 که تاسیس شده تا بحال چندین لوح تقدیر از سمت اتحادیه دریافت کرده است.
  • حسن شهرت، نیروی کار متعهد استفاده از تجهیزات حرفه ای وسایل نقلیه که برای اثاث کشی مجهز شده اند، می تواند دلیل خوبی بر تین ادعا باشد که مرزداران بار یا آیکو بار بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم.
  • هر جای تهران هستید ما 30 دقیقه با شما فاصله داریم.
  • مشاوره رایگان و همه روزه توسط کارشناسان ماهر و مجرب.
  • کارشناس حضوری و متخصص در بسته بندی و حمل بار.

شعب باربری آیکو در غرب تهران


مدیریت باربری مرزداران ارائه ی بیمه نامه معتبر را یکی از اصلی ترین مراحل انجام سرویس قرار داده است.

باربری مرزداران برای آرامش و آسودگی مشتریان خود اقدام به ارایه بیمه نامه قبل از بارگیری  وسایل و اسباب کشی، برای این که در طول اسباب کشی اگر توسط کارگران ما در اتوبار مرزداران، گم یا شکسته شود، بتوانید خسارت آن را دریافت نمایید، این بیمه نامه از زمان بارگیری وسایل تا تخلیه اسباب کشی اعتبار دارد، هدف اتوبار مرزداران این است که میزان خسارات و هزینه های اضافی را به حداقل برساند، باربری مرزداران با این کار در مقدار هزینه های مصرفی شما صرفه جویی می کند و کمک میکند تا بدونه نگرانی اسباب کشی کنید.

شرایط استفاده از این بیمه چیست؟

خبر خوب اینکه هیچ شرط خاصی وجود ندارد. اگر مقصر پرسنل باربری مرزداران باشند. خسارت شما تمام وکمال پرداخت میشود.

ضمانت جابجایی بدون آسیب با استفاده از خدمات باربری مرزداران آیکوبار !

بسته بندی های دست و پا گیر و خسته کننده از جمله مواردی است که خانواده ها را در جهت بسته بندی لوازم خود با مشکل روبه رو می‌سازد و موجب کلافگی آنان میگردد. شرکت باربری مرزداران در کمترین زمان و با حفظ اصول اولیه تمامی مشکلات باربری را برطرف نموده و کالا و لوازم شما را بسته بندی می نماید.درباربری مرزداران وسایل شما قبل از بسته بندی، طبقه بندی میشوند تا هنگام چینش در مقصد کارشما آسان شود.

وانت تلفنی مرزداران

علاوه بر خدمات منحصر به فردی که باربری مرزداران ارائه میکنیم، به فکر افرادی که بار زیر ۲ تن دارند نیز هستیم.وانت بار مرزداران آماده ی خدمات رسانی ۲۴ ساعته به همشهریان گرامی میباشد.در وانت بار مرزداران ، انواع ماشین های سبک مخصوص باربری مثل : آریسان ، پیکان وانت ،نیسان، مزدا و…آماده به خدمت هستند.

دلایل مناسب بودن وانت بار مرزداران :

  1. هزینه کمتر.
  2. سرعت بیشتر به علت کوچکتر بودن وانت.
  3. بعلت شلوغی تهران و ترافیک زیاد ، وانت و نیسان سریعتر و راحت تر از ایسوزو در سطح شهر حرکت میکند.
  4. آسانتر بدن بارچینی به علت ارتفاع کمتر.
  5. جابجایی در کمترین زمان.
  6. در دسترس بودن همیشگی.
  7. با استفاده از خدمات وانت بار مرزداران دیگر نگران کوچه های تنگ یا پل های کوتاه نباشید.

ضمانت جابجایی بدون آسیب با استفاده از خدمات باربری مرزداران!

بسته بندی بار

بسته بندی های دست و پا گیر و خسته کننده از جمله مواردی است که خانواده ها را در جهت بسته بندی وسایل خود با مشکل روبه رو می‌سازد و موجب کلافگی آنان میگردد. شرکت باربری مرزداران در کمترین زمان و با حفظ اصول اولیه تمامی مشکلات باربری را برطرف نموده و کالا و لوازم شما را بسته بندی می نماید. درباربری مرزداران وسایل شما قبل از بسته بندی، طبقه بندی میشوند تا هنگام چینش در مقصد کارشما آسان شود

مشاوران باربری مرزداران که یکی از  معتبرترین باربری ها در تهران می‌باشد در یک انتخاب مطمئن همراه شما هستند. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی: 02144615621 تماس بگیرید.

راه کارهای جلوگیری از آسیب به وسایل در شرکت اسباب کشی مرزداران :

  • خودتان اصول بسته بندی را یاد بگیرید. بهترین راه حل نیز این استه که در اینترنت جستجو کنید. و آموزش ببینید و بعد از آن اقدام به بسته کنید.

اگر میخواهید خودتان بسته بندی کنید ، این مطلب نیز برای شما مفید خواهد بود : اصول بسته بندی لوازم منزل

  • صفر تا صد بسته بندی بار خودرا به یک شرکت کار بلد بسپارید . با یک جستجوی ساده چندین باربری مختلف پیدا خواهید کرد . ولی انتخاب بین آنها سخت است. در این بین شما به یک باربری با سابقه ی زیاد و رضایت مشتری فراوان اعتماد خواهید کرد. و بهترین انتخاب برای شما باربری آیکو خواهد بود . زیرا خدمات بسته بندی ما در تهران منحصر به فرد میباشد. همچنین در صورت نارضایتی تمام مبلغ برگشت داده میشود.

27 دیدگاه

  • بهترین باربری بود که تا الان از خدماتش استفاده کردم. کارگران ماهری داشتند که با بیشترین سرعت وسایل مارو بسته بندی و حمل کردند.

    • خواهش میکنم . انجام وظیفه بوده.

  • خیلی ممنونم که انقدر با نظم هستید. وسایل منزل ما بدون هیچ آسیبی جابجا شدند و ما هیچ نگرانی نداشتیم.

    • انجام وظیفه بوده. لطفا مارو به اطرافیانتون معرفی کنید.

  • سلام. هزینه ی هرساعت ایسوزو چقدره؟

  • سلام خسته نباشید. برای بسته بندی چند روز زودتر باید تماس بگیریم؟

    • سلام خدمت شما عرض کنم که حداقل برای بسته بندی باید دو روز زودتر تماس بگیرید اگر خدمات حمل بارتئن رو هم خودمون انجام بدیم ، یک روز زودتر هم تماس بگیرید کافیه.

    • سلام خسته نباشید به پرسنل خوبتون واقعا کارتون خیلی خوب انجام دادین الان بعد ی هفته کلیه وسایلمو باز کردم همشون صحیح و سالم هستن ممنونم ازتون🌹

  • من میخواهم وسایل خانه ی دانشجویی را منتقل کنم. حجم وسیله ها کم است میخواستم از خدمات وانت بار استفاده کنم. اما نگران بارش باران یا برف هستم. میشه راهنمایی کنید؟ ممنون

    • در باربری آیکو مشاوران ما بهترین نوع سرویس رو به شما پیشنهاد میدهند. ما با در نظر گرفتن شرایط جوی ماشین مسقف یا غیر مسقف را در محل شما حاضر میکنیم.

  • سلام خسته نباشید
    من ۱۰ سال در مرزداران هر سال مشکل اثاث کشی داشتم ولی این بار خیلی راضی بودم هم خیلی منصف هم حرفه ای و همچنین کارگر های خوش اخلاقی داشتن میخوام ازتون تشکر کنم مرسی

    • سلام دوست عزیز ، انجام وظیفه بوده. ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  • هرچقدر بگم کم گفتم. واقعا خدمات با کیفیتی ارائه میدین. خیلی ممنونم. ما 6 ساله درتهران مستاجریم و این بهترین اسباب کشی مون بود. چون از یه شرکت عالی خدمات گرفتیم.قبلا از شرکت های دیگه هم خدمات گرفته بودیم ولی راضی نبودیم متاسفانه. اما آیکوبار عالیییییه

    • ممنون. وظیفه بوده

  • سلام خسته نباشد واقعا من از کارشون خیلی راضیم

  • سلام و خسته نباشید. ببخشید شما تو اختیاریه هم شعبه دارید؟ من میخوام اسباب کشی کنم از اختیاریه به زعفرانیه. اگر میشه راهنمایی کنید.

    • بله دوست عزیز برای اینکه اطلاعات دقیق تماس شعبه اختیاریه رو داشته باشید. اینجا کلیک کنید.

  • سلام من الان ۳ سال ک مرزداران جابجا میشم به ایکو بار زنگ میزنم واقعا کارشون عالیه

    • خیلی ممنونم آقای بهرامی. مشتری وفادار ما

  • یکی از بهترین هارو تجربه کردم ممنونم از کادر مجرب تون

  • سلام خسته نباشید واقعا کارگرهای که این کار رو انجام میدم در قبال پولی که میگیرن هیچ محصوب میشه.تشکر میکنم ازتون وسایلم همه صحیح و سالم ب من تحویل داده شد

    • انجام وظیفه بوده

  • سلام خیلی راضی بودم از خدماتتون

  • دوستان شماها که از خدماتشون استفاده کردین. واقعا راضی هستین؟

    • آره بابا خدایش کارشون حرف نداره. خیالت تخت. من همین هفته پیش از تهران اومدم اصفهان به خاطر کارم جابجا شدیم

  • سلام هزینه نیسان برای شمال چقدره؟

    • سلام با شماره 09126580947 تماس بگیرید

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.