ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

باربری شمال تهران | اتوبار شمال تهران | خدمات منحصر به فرد باربری

 باربری شمال تهران | اتوبار شمال تهران | خدمات منحصر به فرد باربری

تلفن تماس شبانه روزی بهترین باربری شمال تهران

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

باربری شمال تهران | بهترین اتوبار در شمال تهران

شرکت های زیادی در محدوده شمال تهران خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و باربری را انجام می دهند. که هر کدام از این شرکت ها خود را بهترین باربری شمال تهران می دانند. اما آیا خصوصیات بهترین باربری شمال تهران را دارند؟ تضمین سلامت، حفظ امنیت و سرعت عمل و داشتن تجربه کافی از جمله مواردی است که هر شرکتی از آن برخودار نیست.

یک شرکت حرفه ای که این وظیفه را به عهده می گیرد علاوه بر موارد فوق باید آشنایی کافی با خیابان ها و محله های شمال تهران داشته باشد تا هیچگونه خللی در خدمات رسانی اش بوجود نیاید. باربری آیکو با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل در محدوده شمال تهران آماده است. این اتوبار بهترین گزینه های اسباب کشی را به شما پیشنهاد داده و خدمات تخصصی اسباب کشی را برای شما انجام بدهد.

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

باربری شمال تهران آیکوبار هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. اتوبار آیکوبار آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

مشاوره اسباب کشی در باربری شمال تهران پیش از انجام هر گونه خدمات:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

مشاوره رایگان باربری در شمال تهران با شماره ۰۹۱۲۶۵۸۰۹۴۷ تماس بگیرید.

رضایت مشتریان معروفترین اتوبار شمال تهران:

در همه ی کسب و کارها مشتری مداری از اصول اولیه ی آن کار خواهد بود. شرکت های باربری و اتوبار زیادی در شمال تهران مشغول به فعالیت باربری هستند. که باعث شده انتخاب برای همشهریان عزیز مشکل باشد. اما آیکوبار بهترین موسسه ی اثاث کشی شمال تهران در خدمت شما خواهد بود. در سیستم استخدامی باربری شمال تهران توانسته ایم از افرادی متخخصص استفاده کنیم.

هدف ما بدست آوردن رضایت صد در صدی مشتریان میباشد. پرسنل باربری آیکوبار از فیلتر مشتریان این اتوبار رد شده اند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. شرکت باربری آیکوبار دارای مجوز رسمی از اتحادیه است. باربری شمال تهران آیکوبار زیر مجموعه باربری تهران این شرکت میباشد که بنابر درخواست زیاد مشتریان تاسیس شده است.

ماشین های مورد استفاده در باربری شمال تهران آیکوبار:

ایسوزو ، هیوندا ، مزدا ، آریسان ،خاور ،کامیون ، وانت و نیسان است. که اتاق های موکت کاری شده و پوشیده شده با پتو دارند. (مسقف 6 متری)
اثاث کشی ایمن، راحت و مطمئن را با آیکوبار تجربه کنید.

 ماشین های باربری آیکو

خدماتی که شرکت باربری شمال تهران انجام می دهد:

بسته بندی در باربری شمال تهران:

ما ادعا نمیکنیم ک بهترینیم، بلکه کیفیت بالای خدمات ما نشان دهنده آن است. در اتوبار آیکو بهترین خدمات بسته بندی توسط مجرب ترین پسنل بسته بندی انجام میشود. ما از مرغوبترین وسایل بسته بندی استفاده میکنیم تا لوازم منزل شما هیچ آسیبی نبیند.

ابزار بسته بندی موجود در اتوبار شمال تهران

ابزار بسته بندی باربری و وانت تلفنی آیکو

در باربری شمال تهران آیکو بار وسایل شما با ابزاری مثل :

  • بابل رپ و استرچ رپ.
  • کارتن های 5 لایه مخصوص حمل ظروف شکستنی.
  • فوم های 90 و 180 متری.
  • سلفون و چسب.
  • پتو.
  • کارتنهای 3 لایه ضد آب.
  • چسب زدن درب ها و کشوها ی منسوبات چوبی.
  • کارتن های 5 لایه برای حمل بار
  • ساکهای رگالدار مخصوص حمل لباس.
  • کیفهای مخصوص حمل گلدان و گل
  • و…

بسته بندی میسود تا حتی با طی هزاران کیلومتر هم هیچ آسیبی به آنها وارد نشود.

باربری درشمال تهران در کمترین زمان و با کیفیت بسیار بالا

بسته بندی لوازم چوبی در باربری آیکوبار:

بسته بندی باربری آیکو
نمونه بسته بندی مبلمان و ویترین

خرید ابزار بسته بندی از باربری شمال تهران

شرکت آیکوبار تهیه ی کلیه ابزار بسته بندی را نیز به عهده میگیرد. هر ابزاری را که نیاز دارید ، برایتان ارسال خواهد کرد. همچنین باربری آیکو ارزانترین خدمات بسته بندی را نیز در تهران ارائه میدهد.

بسته بندی ظروف آشپزخانه

ظروف آشپزخانه اکثرا شکستنی و آسیب پذیر هستند. بنابراین بسته بندی آنها باید اصولی انجام بشود. در باربری آیکو با استفاده از ابزاری مثل بابل رپ و استرچ رپ وسایل شمارا بسته بندی خواهند کرد.

کارگر بسته بندی در منصفانه ترین باربری شمال تهران

بسته بندی در باربری شمال تهران به بهترین روش ممکن انجام میشود زیرا ما معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است. یک بسته بندی مناسب باعث راحتتر شدن تمام مراحل باربری میشود. چینش بار در ماشین های مخصوص حمل بار راحتتر میشود. کارگران بسته بندی در این اتوبار اعزام میشود.

حمل وسایل سنگین در اتوبار باربری شمال تهران

حمل اینگونه وسایل نیازمند ابزار خاص مثل جرثقیل و کارگر های ماهر و باتجربه میباشند. در باربری شمال تهران آیکوبار ، همه ی امکانات لازم برای جابجایی وجود دارد.

ادرس باربری شمال در تهران : خیابان سعادت آباد 02122826922

خدمات رسانی شبانه روزی باربری شمال تهران

باربری شمال تهران شبانه روزی است؟ بله !
خدمات رسانی شبانه روزی اتوبار ارزان شمال تهران از ویژگیهای بارز آیکوبار میباشد.


شاید برای شمال سوال پیش بیاید که ” چقدر قبل از اسباب کشی در شمال تهران با باربری هماهنگ کنیم؟” با توجه به اینکه آیکوبار یک شرکت بزرگ باربری میباشد. و تعداد زیادی ماشین مخصوص حمل بار دارد. هرجای تهران که باشید، فقط با یک تماس ، 30 دقیقه با شما فاصله داریم !


مشاوره رایگان باربری شمال تهران به صورت شبانه روزی

  • مشاوره انتخاب نوع ماشین مناسب بار
  • مشاوره در زمینه حمل بار
  • مشاوره بسته بندی اثاثیه و اسباب منزل و شرکت ها
  • مشاوره و راهنمایی در خصوص کاهش هزینه ها
  • مشاوره ی انتخاب بهترین سرویس متناسب با شرایط مشتری

 وانت نلفنی شمال تهران

وانت تلفنی شمال تهران

علاوه بر خدمات منحصر به فردی که در باربری مرزداران ارائه میکنیم، به فکر افرادی که بار زیر ۲ تن دارند نیز هستیم. وانت بار مرزداران آماده ی خدمات رسانی ۲۴ ساعته به همشهریان گرامی میباشد. در وانت تلفنی مرزداران ، انواع ماشین های سبک مخصوص باربری مثل : آریسان ، پیکان وانت ،نیسان، مزدا و…آماده به خدمت هستند.

دلایل برتری وانت بار نسبت به ایسوزو و هیوندا :

وانت بار شمال تهران
وانت تلفنی تهران | وانت تلفنی شمال تهران
  • هزینه کمتر.
  • سرعت بیشتر به علت کوچکتر بودن وانت.
  • بعلت شلوغی تهران و ترافیک زیاد ، وانت و نیسان سریعتر و راحت تر از ایسوزو در سطح شهر حرکت میکند.
  • آسانتر بدن بارچینی به علت ارتفاع کمتر.
  • جابجایی در کمترین زمان.

از دیگر مناطقی که آیکوبار در آن خدمات وانت بار ارائه میدهد ، میتوان به باربری غرب تهران اشاره نمود. در این شرکت باربری ، خدمات جابجایی با نرخ های مصوب اتحادیه انجام میشود.

ارائه بیمه نامه حمل بار

ارائه بیمه نامه معتبر برای حمل بار از زمان شروع به کار کارگران تا چیدمان اثاثیه در مقصد از خدمات باربری شمال تهران آیکوبار میباشد. ما با معتبرترین شرکتهای بیمه ای قرار داد بسته ایم. تا هرگونه کوتاهی از سمت پرسنل ما که منجر به خسارت شود ، قابل جبران باشد. در ابتدا بیمه مهم به نظر نمیرسد. اما اگر تنها یکبار اسباب کشی کرده باشید و بعد از آن متحمل ضرر شده باشیدو متوجه شده اید که بیمه بسیار امر مهمی است.

تضمین سلامت بار با استفاده از خدمات باربری در شمال تهران

ما با بسته بندی عالی و حمل درست و چیدمان صحیح داخل ماشینهای حمل بار توسط نیروی زبده و با تجربه و بارچینهای ماهر درصد خسارت را به صفر میرسانیم. کمترین زمان ممکن با بیشترین ایمنی!

مشاوره رایگان باربری شمال تهران به صورت شبانه روزی

مشاوره انتخاب نوع ماشین مناسب بار

مشاوره در زمینه حمل بار

مشاوره بسته بندی اثاثیه و اسباب منزل و شرکت ها

سرعت زیاد و کیفیت عالی

ارائه بهترین خدمات توسط آیکو بار، در کمترین زمان ممکن با رضایت بالای مشتریان و همشهریان عزیز صورت میگیرد. سوالی که برای مشتریان پیش می آید ، این است که : چقدر قبل از اسباب کشی در شمال تهران با باربری هماهنگ کنیم؟

جواب تیم باربری آیکو : هر جای تهران که باشید ، فقط 30 دقیقه با شما فاصله داریم.

اما اگر علاوه بر حمل و نقل به خدمات بسته بندی هم نیاز دارید ، از یکی دو روز قبل با ما تماس بگیرید.

رانندگان حرفه ای در باربری شمال تهران

تیم باربری ما با استفاده از خاور، کامیونت، نیسان و وانت آماده انجام کار شما با استفاده از رانندگان ماهر و باتجربه است. قطعا افرادی که وسایل خود را به ما می سپارند، می خواهند از امنیت وسایل خود با خبر بوده و این ایمنی برای شان تضمین شده باشد.

شرکت ما این اطمینان و یقین را به شما می دهد که اصلا نگران وصایل خود نباشید. به عبارت دیگر و عامیانه خیالتان از حمل صحیح و امنیت آن راحت باشد. همه ی رانندگان باربری شمال تهران در تهران ، دارای گواهینامه پایه یک یا دو هستند. آنها تجربه ی رانندگی با انواع ماشین مخصوص حمل بار را دارند.

اعزام کارگر باربری و کارگر اسباب کشی حرفه ای:

گاهی پیش می آید افرادی میخواهند جابجا شوند. اما خودشان ماشین هایی مثل نیسان و وانت و.. دارند. آنها فقط به کارگر اسباب کشی و کارگر باربری ماهر نیاز دارند. تا وسایلشان با کمترین آسیب جابجا و جیده شود. باربری شمال تهران آیکوبار با اعزام کارگر خالی نیاز آنهارا برطرف میکند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 ویژگی های کارگر برای اسباب کشی

  • بسیار ورزیده و نیرومند
  • دارای تخصص ویژه در زمینه حمل بار
  • دارای اخلاق خوب
  • بر خورداری از صبر و حوصله کافی
  •  انعطاف پذیر
  • باحوصله
  • دقیق
  • وظیفه شناس

باربری شمال تهران زیر نظر اتحادیه

آیکوبار آماده ارائه بهترین و مطلب ترین خدمات اسباب کشی و حمل بار با اندازه های متفاوت و وزن های گوناگون، در بهترین سطح و بهترین قیمت و تحت نظارت اتحاتیه باربری و اتوبار در منطقه شمال تهران است. امید است که با ارائه خدمات مطلوب، گامی در کمک به مردم عزیز ایران انجام داده باشیم.

دلایل متعدد برای استفاده از خدمات اسباب کشی باربری شمال تهران

درصورتی که قصد اسباب کشی را دارید میتوانید از باربری شمال تهران به عنوان یکی از کمک کننده ها در زمینه اسباب کشی در شهر تهران استفاده کنید.

  • این شرکت با اعزام تیم های حرفه ای، متخصص، متعهد و خوش اخلاق با استفاده از جدید ترین و مدرن ترین ابزارها و ماشین آلات بهترین خدمات ممکنی که  میتوان متصور شوید. را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می کند و یک تجربه و خاطره بسیار عالی برای شما خلق خواهد کرد  و به یادگار خواهد گذاشت.
  • اسباب کشی توسط خود اشخاص خانواده می تواند مشکلات دردسر سازی را ایجاد کند. بنابر این سپردن این کار به افراد متخصص می توان خیال شما را از هر نظر راحت کرده و هیچ نگرانی در مورد امنیت و سلامت وسایل خود نداشته باشید. هدف باربری شمال تهران کسب رضایت مشتری و تبدیل به مشتری دائم در این مجموعه می باشد.