ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

بسته بندی اثاثیه منزل | بسته بندی لوازم منزل برای یک جابجایی آسان

 بسته بندی اثاثیه منزل | بسته بندی لوازم منزل برای یک جابجایی آسان

تلفن تماس بهترین شرکت بسته بندی لوازم منزل جهت اسباب کشی

09126580947📞مدیریت باربری

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

بسته بندی لوازم منزل با آیکوبار

آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید وسیله ای را بخرید اما با تصور آسیب دیدن در اسباب کشی های مداوم از خرید آن منصرف شده باشید؟ اگر میخواهید از دغدغه های بسته بندی اثاثیه منزل و آسیب های ناشی از اسباب کشی راحت شوید. توصیه می‌کنیم که این کار را به شرکت های بسته بندی لوازم منزل محول کنید.
نیرو های خبره شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل آیکوبار در اسرع وقت به صورت کاملاً ایمن اقدام به بسته بندی می کنند. حالا با خیال راحت و فارغ از دغدغه باربری و بسته بندی می توانید لوازم دلخواه خود رابخرید! اما برای این که خیالتان راحت شود در ادامه توضیحاتی در مورد نحوه انجام این امر ارائه می دهیم.
بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از مهمترین و اولین مراحل جابجایی باشد، اگر کار بسته بندی وسایل منزل با شیوه ی صحیح صورت بگیرد. مطمئنا در زمان اسباب کشی اثاثیه منزلتان شما بدون هیچگونه مشکلی به مکان جدید خود منتقل میشوید. به همین دلیل باربری آیکو آماده است تا خدماتی تخصصی در زمینه ی بسته بندی لوازم منزل برایتان انجام دهد.

یکی از بهترین اتوبار ها در تهران ، باربری غرب تهران آیکوبار میباشد که خدمات اصولی حمل بار را ارئه میدهد.

خدمات باربری اصولی در اتوبارآیکو

باربری آیکوبار هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. اتوبار آیکوبار آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

بسته بندی در باربری تهران

آیا خدمات بسته بندی وسایل منزل نیز توسط باربری تهران انجام میشود؟ جواب این سوال بله است.

در باربری تهران آیکوبار بسته بندی به بهترین روش ممکن انجام میشود. پرسنل بسته بند. ما با جدیدترین متدهای بسته بندی آموزش دیده اند. تا هیچ آسیبی هنگام جابجایی به وسایلتان وارد نشود.

نمونه بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی بار

 بهترین نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در تهران با ابزار با کیفیت

با توجه به قیمت سرسام آور لوازم خانگی، بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی به دغدغه ای برای مستاجرین عزیز تبدیل شده است. خوشبختانه شرکت های بسته بندی لوازم شرکت و منزل در تهران با استفاده از کارتن های چند لایه، پلاستیک های ضد ضربه و سلفون بسته بندی رولی در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد.

نیرو های های کار بلد شرکت آیکوبار با رویت لوازم منزل شما، وسیله لازم برای بسته بندی را برآورد و دست به کار می‌شوند. به طور معمول برای بسته بندی ظروف و لوازم شکستنی از کارتن اسباب کشی محکم پنج لایه در ابعاد مختلف استفاده می‌شود. همچنین کارگر های اسباب کشی ماهر باربری آیکوبار برای شما وسایلتان را جابجا خواهند کرد که احتمال آسیب را به صفر میرساند.

هزینه بسته بندی لوازم منزل در بهترین شرکت اسباب کشی تهران

وانت بار آیکو

بارها هنگام جابجایی و اسباب کشی این جمله را شنیده اید ” چرا برای اثاث کشی هزینه ی زیادی صرف میکنی؟” یا میگویند ” لازم نیست از خدمات بسته بندی استفاده کنی”. متاسفانه این باورهای غلط در جامعه ی ما وجود دارد. اما باید توجه کنید که اگر وسایل منزلتان از جمله یخچال، ظروف کریستال، لوستر و… دچار آسیب، خط و خش و شکستگی بشوند. خسارت وارده چندین برابر هزینه ی بسته بندی وسایل منزل شما میشود.برای همین ، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات اصولی بسته بندی از یک باربری مطمئن مثل آیکوبار میباشد

بسته بندی بار

هزینه ی بسته بندی به نوع و مقدار ابزار مصرفی بستگی دارد. مثلا ممکن است بخواهید وسیله ای را بسته بندی کنید که متراژ زیادی نایلون حبابدار مصرف کند. همین امر هزینه های شمارا افزایش میدهد. پرسنل باربری آیکوبار با دانش و تجربه ی زیاد، سعی میکنند بسته بندی کمترین هزینه را برای شما داشته باشد.

مشاوره اسباب کشی پیش از بسته بندی لوازم منزل در باربری آیکو:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

ابزار بسته بندی موجود در شرکت بسته بندی لوازم منزل آیکوبار

ابزار بسته بندی باربری آیکو

  • بابل رپ و استرچ رپ.
  • کارتن های 5 لایه مخصوص حمل ظروف شکستنی.
  • فوم های 90 و 180 متری.
  • سلفون و چسب.
  • پتو.
  • کارتنهای 3 لایه ضد آب.
  • چسب زدن درب ها و کشوها ی منسوبات چوبی.
  • ساکهای رگالدار مخصوص حمل لباس.
  • کیفهای مخصوص حمل گلدان و گل

خرید کارتن مقوایی و دیگر ابزار بسته بندی:

شرکت آیکوبار تهیه ی کلیه ابزار بسته بندی را نیز به عهده میگیرد. هر ابزاری را که نیاز دارید ، برایتان ارسال خواهد کرد.

برای استفاده از خدمات باربری محدوده قیطریه کلیک کنید.

بسته بندی ظروف آشپزخانه:

بسته بندی ظروف شکستنی لوازم منزل

ظروف آشپزخانه اکثرا شکستنی و آسیب پذیر هستند. بنابراین بسته بندی آنها باید اصولی انجام بشود. در باربری آیکو با استفاده از ابزاری مثل بابل رپ و استرچ رپ وسایل شمارا بسته بندی خواهند کرد.

مزایای استفاده از خدمات شرکت بسته بندی اثاثیه منزل:

  • لوازم منزل در نهایت ایمنی بسته بندی می‌شوند.
  • لوازم منزل به صورت کاملا ایمن حمل می‌شود.
  • کار باربری و بسته بندی اثاثیه منزل در اسرع وقت و بدون زحمت برای شما انجام می‌شود.

اگر قرار باشد به خانه نو نقل مکان کنید. با شرکت معتبر و حرفه ای باربری و بسته بندی در تهران مانند شرکت آیکو بار تماس بگیرید تا باربری و اسباب کشی لوازم شما در کمال آسودگی و ایمنی انجام شود.

بسته بندی در باربری آیکو

  • سرویس کارگر خالی یکی از مزایای شرکت خدمات کارگر باربری آیکو

    بهترین کارگر اسباب کشی و بسته بندی منزل و اداری را تنها در مجموعه باربری تهران خواهید یافت! اعزام نیروی ورزیده و ماهر باربری به کلیه مناطق تهران بزرگ با یک تماس.

شرکت بسته بندی لوازم منزل :

در مرحله اول هر بسته بندی باید لوازم مورد نیاز را برای بسته بندی تهیه کنیم و بعد کار بسته بندی را شروع کنیم، از این رو ما تهیه کلیه لوازم بسته بندی را برعهده خواهیم گرفت. این وسایل می تواند شامل کارتن های رگال دار، چسپ، سلفون، ضربه گیر، فوم، کارتن های سه لایه و پنج لایه، ساک های زیپ دار مخصوص بسته بندی لحاف و … می شود.

این شرکت تمامی وسایل مورد نیاز بسته بندی زا برای شما تهیه و برای شما ارسال می کند تهداد افرادی که برای بسته بندی بارهای شما ارسال می شود به حجم وسایل شما می باشد که اگر وسایل منزل شما زیاد باشد باید از پرسنل بیشتری برای بسته بندی لوازم منزلتان استفاده کنید این شرکت پرسنل مورد نیاز برای بسته بندی لوازم منزل شما ارسال خواهد کرد نگران هیچ چیزی نباشید.

نحوه بسته بندی لوازم شکستنی و ظروف چینی

کار بسته بندی بسیار سخت و طاقت فرساست. در این بین یکی از سخت ترین مراحل بسته بندی ، بسته بندی ظروف شکستنی و چینی است. باید هرکدام از ظروف مثل بشقاب را تکی روزنامه پیچی کنیم و سپس داخل کارتن های 5 لایه مخصوص حمل بار قرار دهیم.

نکات حرفه ای برای بسته بندی لوازم منزل

  1. همیشه بسته بندی را از وسایل کوچکتر شروع کنید و وسایلی که کمتر به آنها احتیاج دارید را بسته بندی کنید.
  2. هیچ وقت یک کارتن را با وسایل سنگین پر نکنید چون ممکن است کارتن ها پاره شوند. وقتی بسته بندی می کنید اثاثیه های سنگین را در لا به لای وسایل سبک قراد دهید. مثلا کتاب های را در لا به لای وسایل سبک مثل لباس ها قرار دهید.
  3. روی کارتن هایی که در آنها ظروف شکتنی قرار داده اید. علامت بزنید. تا هنگام اسباب کشی با دقت بیشتری جابجا شوند.

کارگر بسته بندی در منصفانه ترین شرکت بسته بندی لوازم

بسته بندی در باربری تهران به بهترین روش ممکن انجام میشود زیرا ما معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است. یک بسته بندی مناسب باعث راحتتر شدن تمام مراحل باربری میشود. چینش بار در ماشین های مخصوص حمل بار راحتتر میشود. کارگران بسته بندی در این اتوبار اعزام میشود.