ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

کارگر باربری تهران | کارگر اسباب کشی

 کارگر باربری تهران | کارگر اسباب کشی

شماره تماس بهترین شرکت اعزام کارگر اسباب کشی

02122826922📞شمال تهران

02188789705📞مرکز تهران

02144615621📞غرب تهران

کارگر باربری تهران| کارگر اسباب کشی | کارگر باربری

ممکن است قصد جابجایی از یک طبقه به طبقه دیگری را داشته باشید. و یا فاصله نقل مکان آنقدر زیاد نباشد. که به ماشین باربری احتیاج پیدا کنید. و تنها نیاز به کارگران ماهر و خوش اخلاق داشته باشید.

شرکت حمل و نقل باربری آیکوبار تهران با در اختیار داشتن تیم کاملی از کارگران ماهر و متخصص اسباب کشی آماده همکاری نیروی ماهر و همکاری با شما در تهران است.

خدمات کارگر باربری اصولی در اتوبار آیکو

باربری آیکوبار هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل در خدمت شماست. اتوبار آیکوبار آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل ، اثاثیه ادارات ، بسته بندی توسط کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد. هنگامی که یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید هزاران باربری برای شما پیدا میشود. اما پیدا کردن یک اتوبار مثل آیکو که خدمات اصولی انجام دهد کار آسانی نیست.

انواع کارگر باربری در آیکوبار

اگر به هریک از خدمات زیر نیاز داشتید، میتوانید با باربری آیکو تماس بگیرید:

  • کارگر حمل اثاثیه منزل
  • کارگر حمل یخچال و ساید بای ساید
  • کارگر حمل بار بین شهری و درون شهری
  • کارگر حمل اثاثیه حساس (پیانو، تردمیل)
  • کارگر ساعتی جابجایی اثاثیه سنگین (گاوصندوق)
  • کارگر اسباب کشی برای حمل ماشین لباسشویی و لوازم خانگی
  • کارگر و نیروی بسته بندی اسباب
  • کارگر ماهر اسباب کشی و نیروی چیدمان وسایل منزل
  • کارگر خانم برای بسته بندی

مشاوره اسباب کشی در باربری آیکو؛

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

جابجایی کمد در باربری آیکو

خدمات رسانی شبانه روزی کارگر باربری تهران:

خدمات کارگر حمل بار تهران شبانه روزی است؟ بله !
خدمات رسانی شبانه روزی کارگر اسباب کشی تهران از ویژگیهای بارز آیکوبار میباشد.

باربری شمال تهران آیکوبار ، بهترین خدمات کارگر اسباب کشی را در شهر تهران ارائه میدهد. از خدمات آن استفاده کنید، پشیمان نخواهید شد. در این باربری همه ی پرسنل با اصولی ترین روشهای حمل بار آموزش دیده شده اند.

سرویس کارگر خالی:

بهترین کارگر اسباب کشی و بسته بندی منزل و اداری را تنها در مجموعه باربری تهران خواهید یافت! اعزام نیروی ورزیده و ماهر باربری به کلیه مناطق تهران بزرگ با یک تماس.

بسته بندی در باربری آیکوبار

حمل لوازم خاص در باربری اتوبار تهران

باربری ایکو بار خدمات حمل جهیزیه عرس ، حمل وسایل ادارات ، منازل و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندوق و هزاران خدمات دیگر رابه صورت 24 ساعته انجام میدهد.

کارگر اسباب کشی و حرفه‌ای که به وسایل شما آسیب نرساند و اصول جابه جایی صحیح و باربری را بداند. جزو اولین فاکتورهای مهم در هنگام حمل اثاثیه منزل و اداری می‌باشد. زیرا استفاده از کارگران غیر متخصص باعث آسیب وسایلی می‌شود که تهیه مجدد آن‌ها نیاز به صرف هزینه هنگفتی خواهد بود.

حمل پیانو، ساید بای ساید و گاو صندوق از مهارت های کارگر باربری در آیکوبار:

کارگر باربری
کارگر متخصص برای حمل ساید بای ساید

جابجایی وسایل سنگین نیازبه تخصص و تجربه دارد. در اتوبار فرمانیه این نوع جابجایی با اعزام کارگر متخصص و همچنین توسط جرثقیل و .. انحام میشود. اگر وسایلی مانند یخچال ساید و گاوصندوق دارید ، باربری فرمانیه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این اتوبار یخچال شما با بهترین ابزار توسط پرسنل متخصص بسته بندی و سپس جابجا خواهد شد.

کارگر ماهر جهت اسباب کشی

بهترین کارگر باربری، اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری را تنها در مجموعه باربری آیکو بار تهران خواهید یافت! اعزام نیروی ورزیده و ماهر باربری به کلیه مناطق تهران با یک تماس.

برای استفاده از خدمات باربری قیطریه کلیک کنید. تا وسایل تان با بهترین روشهای اروپایی حمل و سپس در مقصد چیده و دیزاین شود. پرسنل این شرکت حمل و نقل دیزاین و معماری داخلی و روشهای فنگ شویی را فرا گرفته اند.

کارگر باربری
اعزام نیرو ماهر جهت اسباب کشی | کارگر باربری و اسباب کشی

 ویژگی های کارگر برای اسباب کشی

اتوبار آیکو بار با هدف خدمات رسانی به مشتریان عزیز با بیش از 15 سال سابقه فعال در تلاش است بهترین پرسنل خود را در اختیار شما قرار دهد تا با خیلی راحت اسباب کشی کنید. در ادامه با برخی از ویژگی های کارگر اسباب کشی آیکوبار آشنا می شوید.

  • بسیار ورزیده و نیرومند
  • دارای تخصص ویژه در زمینه حمل بار
  • دارای اخلاق خوب
  • بر خورداری از صبر و حوصله کافی
  • کارگر ماهر باربری باید انعطاف پذیر باشد.
  • قیمت ارزان.
  • سابقه ی چند ساله
  • چشم پاک و ذات خوب

برای اطلاع از نرخ مصوب حمل اثاثیه منزل با شماره ی 09126580947 تماس بگیرید.

چیدمان اثاثیه توسط کارگر اسباب کشی

مهارت و تخصص کارگر باربری تاثیر زیادی در آسیب ندیدن وسایل دارد. کارگرهای اسباب کشی باربری آیکو ، دانش و تخصص لازم برای جابجایی و چینش بار را فرا گرفته اند. آنها با جدیدترین متدهای اروپایی آموزش دیده اند.

جابجایی با خیال راحت با اتوبار ایکو با بیمه برنامه دولتی با یک بار تماس تلفنی مشتری همیشگی ما شوید.

از دیگر ویژگی های آیکوبار میتوان به ارائه ی نرخ مصوب حمل اثاثیه اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر از هزینه باربری  اینجا کلیک کنید.

باربری آیکوبار زیر نظر اتحادیه

آیکوبار آماده ارائه بهترین و مطلب ترین خدمات اسباب کشی و حمل بار با اندازه های متفاوت و وزن های گوناگون، در بهترین سطح و بهترین قیمت و تحت نظارت اتحاتیه باربری و اتوبار در تهران است. امید است که با ارائه خدمات مطلوب، گامی در کمک به مردم عزیز ایران انجام داده باشیم. به همین دلیل اگر از باربری آیکو برای اعزام کارگر باربری استفاده کنید، هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

همکاران ما در طول ۲۴ ساعته شبانه روز آماده خدمات به شما عزیزان می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری، کارگر جابجایی لوازم و حمل اثاثیه منزل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 09126580947

شرایط و نحوه اعزام کارگر

  1. کارگر باربری و اسباب کشی صرفا جهت جابجایی اثاثیه منزل و یا اداری اعزام می شود. و هر مسئولیت دیگری بجز انچه در شرح وظایف معمول یک کارگر اسباب کشی ذکر می گردد قابل قبول نیست.
  2. جابجایی وسایل سنگین نظیر گاوصندوق، ساید بای ساید، پیانو و تردمیل دارای هزینه جداگانه و با توافق خود او انجام می شود.
  3. هزینه ایاب و ذهاب تیم کارگر اسباب کشی و باربری بر عهده کارفرما است.
  4. اگر نیازی به کارگر متخصص بسته بندی اسباب و یا حمل وسایل سنگین را دارید قبلا با اتوبار آیکو بار هماهنگ نمایید.
اسباب کشی| حمل وسایل سنگین

حمل اثاثیه بدونه محدودیت

زمانی که نیروی متخصص حمل بار و جابجایی اثاثیه را برای استخدام می‌کنید، دیگر جای هیچ نگرانی درباره حساس بودن  وسایل یا سنگینی آن ها نداشته باشید. جابجای کردن وسایل حجیم و سنگین ، شیوه خاصی دارد که در کارگر اسباب کشی ماهر تمام فوت و فن آن را بلد است.

علاوه بر این خدمات اعزام کارگر ماهر حمل بار توسط شرکت های باربری و اسباب کشی، بعضاً به صورت شبانه روزی است. چنانچه در زمان حمل بار محدودیت دارید، بدون نگرانی موضوع را با شرکت اسباب کشی مطرح کنید، آنها به تناسب میزان اثاث شما، که قصد جابجایی کردنش را دارید، تعداد کارگر لازم را در نظر میگیرند تا در زمان مورد نظر شما کار جابجای به اتمام برسد.

جابجایی وسایل توسط کارگر باربری ماهر

جابجایی هرگونه وسیله ای در باربری آیکوبارتوسط بهترین کارگر باربری بدون هیچ آسیبی انجام میپذیرد.

  • جابجای وسایل سنگین از قبیل: گاوصندوق، ساید بای ساید، پیانو،تردمیل، بوفه، کاناپه و…
  • حمل وسایل شکستنی و حساس که نیاز به احتیاط بالا دارد.
  • حمل و نقل مربوط به وسایل و اثاث شرکتها و ادارات.

بسته بندی لوازم منزل

ما در شرکت بسته بندی آیکوبار با مهارتی که در این 15 سال سابقه به دست آورده ایم. خدمات تخصصی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه میدهیم. تمامی پرسنل آیکوبار ماهر و زبده و آموزش دیده با جدیدترین متدهای بسته بندی اروپایی میباشند. یک بسته بندی اصولی کار حمل و نقل، بارچینی، چینش در مقصد و… را آسان میکند.

کارگر بسته بندی در باربری تهران

بسته بندی در باربری تهران به بهترین روش ممکن انجام میشود زیرا ما معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است. یک بسته بندی مناسب باعث راحتتر شدن تمام مراحل باربری میشود. چینش بار در ماشین های مخصوص حمل بار راحتتر میشود. کارگران بسته بندی در این اتوبار اعزام میشود.

یکی دیگر از بهترین اتوبار ها باربری محدوده جردن میباشد که بهترین خدمات بسته بندی را ارئه میدهد.

کارگر اسباب کشی با 35% تخفیف حمل بار

  1. متخصص در حمل و نقل اثاثیه منزل و ادارات با خاور های بزرگ و کارگران مجرب
  2. اماده سرویس دهی 24 ساعته  و بدونه ایام تعطیلی به همراه مشاوره رایگان
  3. بسته بندی وسایل منزل و اثاثیه با تمام تجهیزات بسته بندی به همراه پرسنل بسته بندی حرفه ای
  4. کارگر خالی چهت بارگیری و تخلیه بار های شهرستان و جابجایی وسایل
  5. بیمه و بارنامه دولتی به همراه مهر شرکت