ما هستیم از: 24 ساعت شبانه روزی

جابجایی سریع و آسان را با شرکت باربری شهرک غرب تجربه کنید.

 جابجایی سریع و آسان را با شرکت باربری شهرک غرب تجربه کنید.

شماره تماس بهترین باربری در شهرک غرب

09126580947📞مدیریت باربری

02144615621📞شمال تهران

02122826922📞مرکز تهران

02188789705📞غرب تهران

بهترین باربری شهرک غرب | اتوبار در محدوده شهرک غرب

آیا میخواهید اسباب کشی کنید و سر درگم هستید؟
آیا نمیدانید کدام یک از وسایلتان را اول بسته بندی کنید؟
هنگام اسباب کشی احتمالا سوال های زیادی ذهن شمارا درگیر خواهد کرد. اما باربری شهرک غرب پاسخی برای تمام سوال های ذهن مشوش شما دارد. این اتوبار یکی از زبانزد ترین شرکت های حمل و نقل شهرک غرب میباشد. که شما را در امر حمل ، جابجایی و تخلیه بار یاری خواهد کرد.

محدوده خدمات دهی باربری شهرک غرب

منطقه تحت پوشش باربری شهرک غرب

شهرک غرب یکی از مناطق شهر تهران است که در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های اتوبانی شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است.

ویژگیهای بهترین اتوبار و باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب برای جابجایی بار به خارج از شهر بارنامه دولتی صادر میکند و بار شمارا بیمه میکند. زیرا در خارج از شهر احتمال آسیب بیشتر است و همه ی این موارد باعث اعتماد بیشتر به باربری آیکو وهمچنین آسودگی خاطر شما خواهد شد. برای اطلاع از نرخ خدمات برون شهری با شماره ی 02188789705 تماس بگیرید.

باربری شهرک غرب آیکوبار در سال ۱۳۸۵ با هدف آسانتر کردن اسباب کشی برای همشهریان تهرانی تاسیس شد. در همین راستا این شرکت خدمات بسته بندی را قبل از جابجایی و چینش آنها در منزل شما بعد از اسباب کشی به شما ارائه میدهد. این اتوبار تجربه ی یک اسباب کشی آسان را با آیکوبار برای شما به ارمغان می آورد. هدف ما رضایت مشتریان میباشد.

  • باربری آیکو تلاش میکند تا شما جابجایی آسان و بدون استرس تجربه کنید.
  • از سال 85 که آیکوبار را تاسیس شده است ، هیچ مشتری ناراضی نداشته است. همین نشان میدهد که موفق هستند.
  • در باربری شهرک غرب خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، سازمانها ، کارخانه ها ، مغازه ها و منازل و … به صورت 24 ساعت شبانه رزوی انجام میشود.
  • حمل جهیزیه عروس که کاری بسیار سخت است را به عهده میگیریم. تا شما به مراسمتان برسید. وسایل جهیزیه همگی نو و جدید هستند و جابجایی آنها سخت است‌.

انجام کار اسباب کشی توسط کارکنان متخصص باربری شهرک غرب

 پرسنل باربری شهرک غرب

مدیریت باربری شهرک غرب به دلیل اینکه هیچگونه نقصی در ارائه خدماتش بوجود نیاید. تمامی پرسنل خودرا ازبین افراد متخصص که دانش کافی کسب نموده اند ، انتخاب کرده است. کارگران بسته بندی ما همگی با متد های جدید اروپا آموزش دیده اند. رانندگان دارای گواهینامه پایه یک یا پایه دو هستند.

اعزام کارگر خاص در باربری شهرک غرب برای بسته بندی

جابجایی یخچال در باربری آیکو

هدف باربری شهرک غرب جلب رضایت مشتری است. از این رو کادر کاری که انتخاب می کند خانم ها و آقایانی آموزش دیده و امانت دار هستند که به شما در تمام مراحل باربری کمک خواهند کرد. باربری شهرک غرب امکان انتخاب تعداد افرادی را که برای کمک نیاز دارید را به شما میدهد. از آنجای که تجربه نشان داده خانم ها کار بسته بندی و آقایان کار جابجایی را بهتر انجام می دهند. براین اساس اتوبار شهرک غرب به شما توصیه می کند که این نکته را هنگام انتخاب افراد در نظر بگیرید.

 

اگر در محدوده شریعتی تهران زندگی میکنید. برای استفاده از خدمات باربری در شریعتی تهران کلیک کنید.

 

مجوز ، یک موضوع بسیار مهم برای انجام خدمات باربری شهرک غرب داشتن مجوز باربری ست.

داشتن مجوز مغوله ایست که این روز ها به آن کمتر پرداخته میشود. اما از ویژگیهای مهم داشتن مجوز میتوان به صدور بارنامه هنگام انجام خدمات اشاره کرد.
هدف باربری آیکو ارائه بهترین خدمات در نوع خود، با کمترین هزینه برای مشتریها میباشد. ما نرخ های تصویب شده ی اتحادیه باربری را ارائه میکنیم.

در باربری شهرک غرب هنگامی که سرویس رزرو میکنید. تجهیزات باربری را نیز اجاره کنید.

بسته بندی در باربری آیکوبار

بعضی ازافراد نگران هزینه های جابجایی میباشند. باربری زعفرانیه با فروش و اجاره ی تجهیزات به شما در کاهش هزینه های باربری کمک میکند و از نگرانی شما میکاهد. البته باید خاطر نشان شد که در ابتدا هزینه های باربری بسیار زیاد به نظر میرسد. اما با کمی تفکر ، اگر خودتان اسباب کشی کنید و وسایلتان آسیب ببیند. خواهید فهمید که ضرر وارد شده چندین برابر هزینه باربری شده است.

مشاوره رایگان قبل از انجام هر سرویس در باربری شهرک غرب:

با استفاده از خدمات باربری ایکوبار ، نگران هیچ چیز نخواهید بود. زیرا مشاوران کاربلد این اتوبار با در نظر گرفتن همه ی شرایط از جمله : آب و هوا ، موقعیت مکانی مبداء و مقصد ، حجم بار ، قیمت و… بهترین سرویس را برایتان به شما پیشنهاد خواهند داد. برای مشاوره رایگان با 02188789705 تماس بگیرید. همچنین باتوجه به شرایط کاری و خانوادگی شما ، یک روزی را بری سرویس شما انتخاب خواهند کرد که کمترین مشکلات بوجود بیاید.

بهترین ابزار بسته بندی موجود در محدوده باربری شهرک غرب

  1. بابل رپ و استرچ رپ.
  2. کیف های رگالدار برای حمل لباس.
  3. فوم های 90 و 180 متری.
  4. استفادهخ از پلاستیکهای حبابدار برای وسایل چوبی.
  5. کارتن های 3 لایه مخصوص حمل بار.
  6. روزنامه پیچی ظروف شکستنی.
  7. پتو و پارچه
  8. کارتنهای 5 لایه ضد آب.
  9. سلفون و چسب
  10. کیف های مخصوص حمل گل و گلدان.
  11. کارتن های مخصوص برای جابجایی رخت خواب.
  12. و…

بسته بندی در باربری شهرک غربدر این اتوبار وسایل شما توسط افراد متخصص بسته بندی میشود. همچنین اتاق ماشین های این باربری با موکت پوشیده شده اند تا احتمال آسیب به زیر صفر برسد. علاوه بر این بسته بندی وسایل توسط افراد کاربلد در جلوگیری از خطرات احتمالی بسیار موثر است.

همچنین در اتوبار باربری تجریش بهترین نوع خدمات بسته بندی ارائه میشود. که باربری شهرک غرب با همکاری اتوبار تجریش در تلاش اند تا شمارا در امر اسباب کشی همراهی کنند.

بسته بندی وسایل چوبی در باربری شهرک غرب به بهترین نحو:

بسته بندی لوازم چوبی

جابجایی وسایل چوبی بسیار کار سهتی میباشد زیرا آنها نسبت به ضربه بسیار آسیب پذیر هستند. باربری شهرک غرب وسایل شمارا به بهترین نحو بسته بندی میکند. در اتوبار شهرک غرب اثا شما توس کارگان ماهز و زبده در سریعترین حالت ممکن جابجا خواهند شد. با استفاده از خدمات ما به شما اطمینان میدهیم وسایلتان بدون هیچ آسیبی جابجا شوند.

جابجایی وسایل ادارات و کارخانه ها مثل شبکه آی فیلم صداو سیما در باربری شهرک غرب :

علاوه بر وسایل منزل در باربری شهرک غرب وسایل مغازه ها ، ادارات ، کارخانه ها و حتی ابزار آلات صنعتی نیز جابجا میشوند. جابجایی اینگونه وسایب نیاز به تخصص و همچنین ابزار خاص مثل جرثقیل میباشد که در باربری آیکو موجود است.

اما راهکار پیشنهادی بهربری شهرک غرب برای یک اسباب کشی راحت چیست ؟

انتخاب باربری مطمئن و با سابقه ی زیاد کار را برای شما بسیار آسان میکند. باربری آیکو با خدمات منحصر به فرد خود ، شما را در این مسیر همراهی میکند. جرثقیل ، کارتن سه لایه ، فوم 90 و 180 متری ، پلاستیک حبابدار و .. گوشه ای از خدمات بسته بندی و جابجایی اتوبار شهرک غرب میباشد.

وانت بار شهرک غرب بهترین خدمات اسباب کشی:

  • با استفاده از خدمات وانت بار شهرک غرب ، وسایل خودرا در کمترین زمان جابجا کنید. با استفاده از خدمات وانت بار دیگر نگران پل های کوتاه یا کوچه های تنگ نباشید. اگر اثاث شما زیر 2تن است پیشنهاد ما استفاده از خدمات وانت بار میباشد. وانت بار شهرک غرب زیرمحموعه ی باربری شهرک غرب میباشد و تمام ویژگیها مثل بیمه نامه ، بارنامه و… را دارا میباشد.

انواع ماشین های شرکت آیکو شعبه شهرک غرب

انواه ماشین های باربری از 3 تا 36 تن در باربری شهرک غرب موجود است. مثل : وانت ، ایسوزو ، هیوندا ، نیسان ، مزدا ، کامیون ، خاور ، آریسان و… به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

انتخاب نوع ماشبن مناسب برای بارتان را به مشاوران ما بسپارید. زیرا فاکتورهای زیادی مثل : نوع بار ، حجم بار ، شرایط آب و هوایی ، فاصله مبدا تا مقصد و… در آن موثر است.

♦ اکثر ماشین ها ، مسقف هستندو اتاقهای انها موکت کاری شده است. ♦ماشین های باربری آیکو

نگران جابجایی ساید بای ساید خود نباشید !

یخچال ساید وسیله ای گران قیمت میباشد. جابجایی آن کاری سخت است. در شرکت اسباب کشی شهرک غرب ساید شما به خوبی بسته بندی میشود و کارگران زبده ی این اتوبار آن را جابجا خواهد کرد. بهترین اتوبار شهرک غرب این وظیفه ی خطیر را میپذیرد و شمارا یاری میکند.


شماره تماس شعبه شهرک غرب : 02188789705

با توجه به استقبال زیاد مشتریان از خدمات ما ، مدیران شعب آیکو تصمیم به تاسیس شعبه در اندرزگو ، چیتگر ، لویزان و … کرده است.


باربری آیکو ، بیمه حمل و نقل را در تمامی سرویس ها ارائه میکند.شاید در نگاه اول بیمه اصلا مهم به نظر نرسد اما باید متذکر شد که ، اگر آسیبی خدای نکرده به وسایل شما وارد شود، با گرانی و تورم، جبران ناپذیر خواهد بود.در باربری شهرک غرب بیمه توسط شرکتهای معتبر ارائه میشود.

شرایط استفاده از این بیمه چیست؟

باربری آیکو بیمه را بدون توجه به نوع بار و حجم بار در تمامی سرویس ها ارائه میدهد تا در صورت آسیب تمام خسارت شما توس بیمه پرداخت شود. هیچ شرط خاصی برای استفاده از بیمه وجود ندارد. اگر هرگونه آسیبی به وسایل شما وارد شود ، خسارت شما تمام و کمال پرداخت خواهد شد. البته پرسنل بسته بندی و کارگران زبده در امر جابجایی احتمال آسیب را به زیر صفر میرسانند.

حمل لوازم سنگین در باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب خدمات حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل ادارات ، منازل و مغازه ها ، بسته بندی ، جابجایی بین شهری ، اعزام کارگر برای جابجایی گاوصندووق وهزاران خدمات دیگر را به صورت 24 ساعته ارائه میدهد.

حمل پیانو ، ساید بای ساید و گاوصندوقو انواع دیگری از وسایل سنگین در اتوبار شهرک غرب

منتقل کردن این جور وسایل، نیازمند مهارت زیادی میباشد. کارگرهای متخصص در باربری شهرک غرب به کار گرفته شده اند. تا وسایل شما به صورت مطمئن جابجا شوند. علاوه بر آن، ماشین های مخصوص و ابزار لازم نیست در اتوبار آیکو وجود دارند.

2 دیدگاه

  • ببخشید امکانش هست بابل رپ از شما بخریم؟ آرم باربری تون روش هست یا نه؟

    • سلام بله ما ابزار بسته بندی رو برای فروش هم داریم. هم با لوگوی شرکت موجوده هم بدون لوگو.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.